Питах в Тойота. Там няма много възможности. Поставят някакъв модул и работят само късите на 100%. Цената е 140 лв. когато за 20 лв. решаваш въпроса както е писал по-рано колегата Фрийдам. Това решение използвах за 2-3 месеца, но модулът изгоря и трябваше да го демонтирам веднага на място, за да си спася акумулатора...Писал съм за недостатъка по-горе....biro написа:vessonik написа:
Ако искаш да ти е направено перфектно отиди в Тойота. Не знам какъв ти е приоритета - цена или качество.
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Re: Дневни светлини
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Тука ще попитам нещо, което ми е интересно дали е възможно - след като отдолу под волана има всички необходими кабели не може ли да се подаде непрекъснат + на фаровете след запалване на двигателя???? На предната ми кола Рено Сценик както и при тази на жена ми Шевролет Калос в момента, в който запалиш двигателя фаровете се вкл. и веднага след изкл. на двигателя или отварянето на шофьорската врата фаровете угасваха!!! При това положение няма нужда от релето, модули и тем подобни.saho написа:За късите модул кардрл4с "+" може и друг монтажа е лесен. Под волана има всички необходими жици към които да се свърже - минус, плюс, плюс след контакт, дълги, габарит. Само жълтите кабели се удължават и преминават в един отиващ в кутиика с реле над радиатора, там се свързва след релето. Това е, модула със свинска опашка се хваща някъде и си го слушаш кагато пали и гаси фаровете, приятен е
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
Re: Дневни светлини
Може, но ще светят /на контакт/и винаги на макс товариш инсталацията, зареждането и батерията. Докато модула е интелигентна електроника палеща фаровете само когато алтернатора подава напрежение над 13в., светва ги плавно от 20% - до 100% пожелание.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
За мен лично е по-удобно да го направя да си светят винаги, а не през модул. Както казах 2 коли са ми били така, но искам да уточня, че фаровете се вкл. само когато двигателя е запален, а не като се даде на контакт ключа. Аз не знам кой кабел трябва да се даде на + през ключа за да работят фаровете. Ако някой може да каже кой е кабела или как е цялата схема на връзване ще съм благодарен.
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
Re: Дневни светлини
Лесно, търсиш кабел по който има + след като запалиш мотора, но задължително трябва да се включат фаровете с реле, че не се знае какво ще изгасне. На всяка кола е различно.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дневни светлини
Най-лесно е да си вземете схемата и там пише на кой кабек, какво има. IG-nition сигнала го има на ключа на чистачките.
Re: Дневни светлини
Потвърждавам казаното от колегата.И при мен днес останаха да светят, но за кратко.При последващото палене и гасене нямаше проблем, но докога ли........vessonik написа:Поставиха модул HIDBG-01 вкутията за релетата над радиатора на 4-ти юни. Вчера се случи нещо крайно неприятно, което ако не знаеш къде е и не си в час, може да ти коства акумулатора и да не можеш да запалиш... При изгасване на двигателя, късите фарове останаха да светят и добре, че случайно ги видях. Изпробвах всички варианти за гасене на фаровете, без да откача акумулатора, но безуспешно. Наложи се да свалям капаците на двигателя, да отворя кутията с релета и да извадя модула. Тогава фаровете влязаха в нормален режим на работа. Ако се случи на незнаещ колега или на жена, да го имат предвид. Модула върнах в магазина и продавачката веднага и охотно си го прибра и ми върна парите. Трябва да си пазите и носите гаранционната карта!todor87 написа:Само да отбележа,че днес си монтирах модула HIDBG-01 и останах доволен.Всичко работи перфектно.Много благодаря на колегите Freedom и Lederman за подробните обяснения.
п.с. Само информативно да попитам дали и при вас загрява самия модул?При мен загрява до определено положение,но определено не мога да си задържа пръста върху него.Аз си мисля,че е нормално но все пак да питам...И на постоянния + на модула трябва ли да сложа бушон?

Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Дневни светлини
По-добре го махни преди да се е спекъл, че не знаеш какви пораззи ще направи.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Дневни светлини
Аз също съм от Русе,и Димитър,собственика на сервиза който е посочен ми е личен приятел,който от 4 години ми обслужва Яриса.Ама аз си реших проблема въпреки неговите предложения по друг начин.Залепих малка бележка на радиото : "Жена,моля те да включиш фаровете". biggrin.gifbiro написа:Сервиза се казва Електра, на старото разградско шосе. Не съм гледал как са го свързвали и не ме интересува щом работи.vessonik написа:Може ли телефон или мейл на този, който го е направил. В София правят разни свободни съчинения и като видиш резултата да ти се приплачеbiro написа:В Русе.Висят релета и кабели...трагична работа....
Ако искаш да ти е направено перфектно отиди в Тойота. Не знам какъв ти е приоритета - цена или качество.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Re: Дневни светлини
На моята докато търсих кои са кабелите под кормилото с пробна лампа на една от клемите затворих веригата с минуса през лампата и фаровете светнаха.След това беше лесно.Сложих едно реле за време (7-8 лв) и след даване на контакт на 10 сек. късите светват.miso25 написа:За мен лично е по-удобно да го направя да си светят винаги, а не през модул. Както казах 2 коли са ми били така, но искам да уточня, че фаровете се вкл. само когато двигателя е запален, а не като се даде на контакт ключа. Аз не знам кой кабел трябва да се даде на + през ключа за да работят фаровете. Ако някой може да каже кой е кабела или как е цялата схема на връзване ще съм благодарен.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Re: Дневни светлини
Вчера си закупих модула HIDBG-01 и почвайки да го инсталирам по схемата на Freedom на Corolla Verso 2006 бензин, установих че нямам реле за вентилатор 2. Затова може ли някой да ми каже, откъде да взема „+“ от контакт в близост до кутийката с H-LP Relay?
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Ако се сещаш и ако може да споделиш какъв е цвета на кабела ще съм ти благодарен.nikdel написа:На моята докато търсих кои са кабелите под кормилото с пробна лампа на една от клемите затворих веригата с минуса през лампата и фаровете светнаха.След това беше лесно.Сложих едно реле за време (7-8 лв) и след даване на контакт на 10 сек. късите светват.miso25 написа:За мен лично е по-удобно да го направя да си светят винаги, а не през модул. Както казах 2 коли са ми били така, но искам да уточня, че фаровете се вкл. само когато двигателя е запален, а не като се даде на контакт ключа. Аз не знам кой кабел трябва да се даде на + през ключа за да работят фаровете. Ако някой може да каже кой е кабела или как е цялата схема на връзване ще съм благодарен.
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
Re: Дневни светлини
Открих къде се намира реле за вентилатор 2, но след монтажа на модула, започна да се случва нещо интересно. При включен модул на празен ход двигателят работи на 850 оборота, а при изключен модул или включени къси светлини двигателят си работи нормално на 900 оборота.
Някои да има идея защо се получава това и как да се избегне?
Някои да има идея защо се получава това и как да се избегне?
Re: Дневни светлини
Днес най-после и аз намерих време да ида и да сложа модул за DRL включващ дългите на 30% при човек препоръчан от колегата "vessonik"
,вече няма да се притеснявам че някоя кука ще ми отнесе 20лв задето съм пропуснал да запаля тъпите фарове в града при 30 градусова жега и да харча пари за смяна на крушки ! За тези от Бургас които искат да направят тази процедура мога и аз да препоръчам човека-свърши работата бързо и качествено ! Яни Петров - тел. 0899182194. Сервизът му е до Лидла, който се намира в дясно на кръговото на входа от София. Цената за модула+монтажа беше 70лв !

1.4 D-4D много добър мотор !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост