Corolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV 136HP 2005 - мнения моля?
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
На жена ми полото и го купих чисто ново през 2002 година и сега е на 53000км.Скоро ще и взимам друга кола,но няма да го продавам за 3000лв.на някой дето не вярва а по добре да го подаря на баща ми.Версото ми е 2007 година 2.2 и е на 187000км.да чукна на дърво нямям проблеми за сега,може би защото си го гледам като жена ми пък и да го дам за 10-11 хиляди лева не си заслужава,като знам какви неверници и артисти ще се появят ако пусна обява,затова ще го карам като евреите,докато откаже
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Тринити, интересно ми е успя ли да купиш автомобил вече? Дано си имала успех!
Аз също съм нов във форума - насочил съм се към покупка на Корола Версо и аз, и започнах да чета мнения из форума. Още се колебая между 2.0 и 2.2. Много разнопосочни мнения има за старите дизели (10г) и май избора ще се насочи към по-новата, но там и парата е по-сериозна (за мен)
Има едни 2 автомобила във В. Търново - не знам дали е редно да слагам линкове към обявите, затова ще се въздържа за сега. Мисля да отида да ги погледна - пожелайте ми късмет!
Аз също съм нов във форума - насочил съм се към покупка на Корола Версо и аз, и започнах да чета мнения из форума. Още се колебая между 2.0 и 2.2. Много разнопосочни мнения има за старите дизели (10г) и май избора ще се насочи към по-новата, но там и парата е по-сериозна (за мен)
Има едни 2 автомобила във В. Търново - не знам дали е редно да слагам линкове към обявите, затова ще се въздържа за сега. Мисля да отида да ги погледна - пожелайте ми късмет!

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Здравей, ssh!
Все още не мога да се похваля с нова кола, обмислям варианти. Но стигнах до извода, че колкото и да му мисли човек, колкото и да се колебае и да се стреми към възможно най-добрата и изгодна инвестиция, всичко си е късмет! И новата кола може да се сгафи, а пък ако случиш на стара може изобщо да не ти създаде главоболия.
Е, разбира се човек не може да се впуска първосигнално в покупки, които могат да се окажат рискови и съмнителни. Ясно ми е, че повечето автокъщи лъжат в километри, брой собственици, предходно стопанисване на колата ...., но "риск печели, риск губи", както беше казал един не дотам завидно умен, но пък талантлив футболист
))
И така, видях тези 2 коли дето спомена и не че може би те интересува мнението ми за тях, но тази с тъмния капак не е особено привлекателна; но пък е по-нова. Хубаво е, че поне имат регистрация (ще спестиш някой лев, освен това ако имаш някой познат в полицията, може да провериш колата по номера и да разбереш дали не те лъжат в историята, ако няма сервизна история разбира се ;) ) ; но пък и двете са с климатик, а не с климатроник.
Хайде, успех и на теб в избора и да не забравиш да се похвалиш
Все още не мога да се похваля с нова кола, обмислям варианти. Но стигнах до извода, че колкото и да му мисли човек, колкото и да се колебае и да се стреми към възможно най-добрата и изгодна инвестиция, всичко си е късмет! И новата кола може да се сгафи, а пък ако случиш на стара може изобщо да не ти създаде главоболия.
Е, разбира се човек не може да се впуска първосигнално в покупки, които могат да се окажат рискови и съмнителни. Ясно ми е, че повечето автокъщи лъжат в километри, брой собственици, предходно стопанисване на колата ...., но "риск печели, риск губи", както беше казал един не дотам завидно умен, но пък талантлив футболист

И така, видях тези 2 коли дето спомена и не че може би те интересува мнението ми за тях, но тази с тъмния капак не е особено привлекателна; но пък е по-нова. Хубаво е, че поне имат регистрация (ще спестиш някой лев, освен това ако имаш някой познат в полицията, може да провериш колата по номера и да разбереш дали не те лъжат в историята, ако няма сервизна история разбира се ;) ) ; но пък и двете са с климатик, а не с климатроник.
Хайде, успех и на теб в избора и да не забравиш да се похвалиш

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Майтап естествено.slowtraveler написа:Колите на гарантирано малко километри не винаги са на баби...prius 3 написа:Хехехе, номера с бастуна в багажника, уж забравен от бабата пенсионерка, дето е ходила с колата само до магазина още ли върви!...
Например Кашкая е на жена ми и за последните 2 години сме врътнали на него 15х.км и то защото аз се включих доста активно в експлоатацията му... Съпругата работи на 500м от вкъщи и го ползва само по изключение ако иска да отиде до някой мол (което за мое щастие се случва доста рядко)
![]()
А преди това Кашкая бе на колега (аз го купих от него на около 20х.км/3г), който го използваше само да дойде в офиса - 6км/ден (и то не всеки ден, защото е пенсионер, пък бил той и сравнително млад).
Така, че е възможно да се попадне на реално запазен автомобил, но най-вече от познати...
Другото е тото...

Има коли разбира се на малко км., но едва ли стигат до масовият купувач. Те се знаят и ги вземат я комшии, я познати, я роднини...
Бензинови са обаче, а не дизелови. Никой не взема дизел, ако няма да го кара. На Запад той е доста по-скъп, като цена и данъкът му е 2-3 пъти по-висок. При застраховките също има значение. Така, че бензинова кола може да бъде на малко км., но дизелова е просто изключено...

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Тойота Корола Версо с дизеловия мотор е най-добрия избор.Имах такава произведена 2002г с дизелов мотор 90коня.Само нафта наливах и масло сменях,нищо друго не съм правил,освен пълното обслужване,когато я купих.След като я продадох,пак си купих Тойота Корола Версо,но 2007г. дизел 2.2 D4D 136коня.При нея няма и такова обслужване,защото е с верига.Колата е невероятна,този двигател на Тойота е най-добрия вариант,по-добър и по-икономичен е от бензиновия VVT-I.Добре си избрала дизел,не се отказвай,само помни,че 2.0 D4D и 116коня е с ангренажен ремък и като я купиш иска обслужване,което заедно с маслата и филтрите ще ти струва допълнително 600-700лв.Другата с 2.2 D4D 136коня сменяш само маслото и филтрите,тя е с 6 скорости и от там идва икономията......
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Добър вечер! Утре отивам да се спазарявам за 2.2 136к. д4д корола версо, 2008г. Пише 130 000км, стискам палци да е под 300 000км.
Мисля да мина през официалния сервиз в Пловдив, ДАНО да е наред всичко и утре по това време, вече да хваля с новата си кола (втора ръка).
П.С. Доста изчетох, много се наплаших (дюзи, разход масло, маховик, помпи, ЕГР-и, какво ли не). Мисля да бръкна, пък да видим какво ще излезе от чувала
ОТ днес: Сутринта колата не иска да запали от първия път. Въртя сигурно 10секунди и нищо. От втория опит запали на 5-6-7 секунда. Направо ми се врътна света и си трънах

Мисля да мина през официалния сервиз в Пловдив, ДАНО да е наред всичко и утре по това време, вече да хваля с новата си кола (втора ръка).

П.С. Доста изчетох, много се наплаших (дюзи, разход масло, маховик, помпи, ЕГР-и, какво ли не). Мисля да бръкна, пък да видим какво ще излезе от чувала

ОТ днес: Сутринта колата не иска да запали от първия път. Въртя сигурно 10секунди и нищо. От втория опит запали на 5-6-7 секунда. Направо ми се врътна света и си трънах

кадет, рено 19, рено лагуна, голф 3, още един голф3, шкода фабия, голф 5, пежо 407, може би корола версо
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Здравейте колеги! Днес разглеждах Тойота Корола Версо 2007 г. 2,2 дизел - 136 коня. Направи ми впечатление че при завиване на пълен ляв и десен на място сервото издава звук, наподобяващ изпускане на сгъстен въздуп. Продавача ми се кълнеше, че това било така при повечето автомобили, но на мен не ми хареса никак. Така ли е при Вас ? Гледам, че волана не се върти прекалено лесно както примерно форд фокус или ауди А4 от същите години.
Другия ми въпрос е относно работата на двигателя - работеше ритмично, без сътресения и прекъсвания, но на около 3 - 4 секунди се чува едно тихо "ддд--жжжж-тс-ссс", като това ми се обясни, че било от ?!? ABS, така ли е при Вас ?
Другия ми въпрос е относно работата на двигателя - работеше ритмично, без сътресения и прекъсвания, но на около 3 - 4 секунди се чува едно тихо "ддд--жжжж-тс-ссс", като това ми се обясни, че било от ?!? ABS, така ли е при Вас ?
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Относно сервото, и при мен е така.lu4ogaz написа:Здравейте колеги! Днес разглеждах Тойота Корола Версо 2007 г. 2,2 дизел - 136 коня. Направи ми впечатление че при завиване на пълен ляв и десен на място сервото издава звук, наподобяващ изпускане на сгъстен въздуп. Продавача ми се кълнеше, че това било така при повечето автомобили, но на мен не ми хареса никак. Така ли е при Вас ? Гледам, че волана не се върти прекалено лесно както примерно форд фокус или ауди А4 от същите години.
Другия ми въпрос е относно работата на двигателя - работеше ритмично, без сътресения и прекъсвания, но на около 3 - 4 секунди се чува едно тихо "ддд--жжжж-тс-ссс", като това ми се обясни, че било от ?!? ABS, така ли е при Вас ?
Corolla Verso 1.8VVTi SOL 2006, Honda Jazz 1.4 CVT
www.polivni.com
www.polivni.com
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
В предвид начина по който е зададен въпросът, мисля че е достатъчно ясно за какво става въпрос!dimkaraganchev написа:За серво ли говорите или за хидравлика?
Corolla Verso 1.8VVTi SOL 2006, Honda Jazz 1.4 CVT
www.polivni.com
www.polivni.com
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Каква е разликата?! Сервоусилвател може да има на волана и на спирачките (на някои автомобили и на съединителя)...dimkaraganchev написа:За серво ли говорите или за хидравлика?
Спирачките имат обикновено пневматично серво...
Волана/управлението има серво усилвател, действащ с електрика, електрохидравлика, механично задвижвана помпа с хидравлика...
Та за кое питаш

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Здравейте, колеги!
Вече съм собственичка на бленувата за мен Корола Версо, D4d 2,2 и смея да твърдя на фона на беглите ми познания, че колицата определено си я бива!
Но! Но да споделя вече и болката си, която много бързо ме притисна и най-вече смути :( На няколко пъти в рамките на месец и половина (и то само на мен) се случва колата да няма мощност при потегляне, т.е. спирам на светофар и решавам да тръгна, но уви...все едно съм на 3 или 4 скорост. Понякога се отприщва изведнъж и ускорява бързо, а понякога я изгасям, паля отново и няма проблем...Оле, незная какво се случва, но започва леко да ме обхваща паника.
Преди да я купим, колата мина пълна диагностика в сервиз на Тойота. След покупката е диагностицирана и в друг сервиз, където сменихме масла и филтри. Никъде нищо не "изби" като проблем. Смятах, че е било заради задръстени филтри или лоша нафта, защото след смяната на консумативите и поне около 400 км навъртени няма никакъв проблем. До днес. И отново изтръпнах на светофара...
Моля Ви за помощ.
Предварително благодаря!
Вече съм собственичка на бленувата за мен Корола Версо, D4d 2,2 и смея да твърдя на фона на беглите ми познания, че колицата определено си я бива!
Но! Но да споделя вече и болката си, която много бързо ме притисна и най-вече смути :( На няколко пъти в рамките на месец и половина (и то само на мен) се случва колата да няма мощност при потегляне, т.е. спирам на светофар и решавам да тръгна, но уви...все едно съм на 3 или 4 скорост. Понякога се отприщва изведнъж и ускорява бързо, а понякога я изгасям, паля отново и няма проблем...Оле, незная какво се случва, но започва леко да ме обхваща паника.
Преди да я купим, колата мина пълна диагностика в сервиз на Тойота. След покупката е диагностицирана и в друг сервиз, където сменихме масла и филтри. Никъде нищо не "изби" като проблем. Смятах, че е било заради задръстени филтри или лоша нафта, защото след смяната на консумативите и поне около 400 км навъртени няма никакъв проблем. До днес. И отново изтръпнах на светофара...
Моля Ви за помощ.
Предварително благодаря!
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
А наистина ли си сигурна, че не опитваш да тръгнеш на трета скорост? На какви обороти губи мощността при напълно отпуснат съединител?trinity79 написа:.... спирам на светофар и решавам да тръгна, но уви...все едно съм на 3 или 4 скорост. Понякога се отприщва изведнъж и ускорява бързо, а понякога я изгасям, паля отново и няма проблем.....
За свое успокоение пипни внимателно (да не се опариш) и джантите около главината след като си карала колата - да не би да задържа някоя спирачка.
Трябва да не се усещат горещи и да са загрети равномерно по мостове (задните може да са ти по-хладнички)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
slowtraveler, благодаря за включването 
Когато се случи за първи път и аз това си помислих, че не съм "вкарала" първа, както трябва...Впоследствие бях доста внимателна и сега вече съм сигурна и напълно убедена, че не е от неправилно превключване на скоростите. Всъщност в 90% от случаите, в които се е появявал проблема е било при потегляне от първа, но се е случвало макар и рядко в движение при опит за ускорение и включване на по-висока предавка. Днес забелязах, в момента, в който "загуби" мощност в опит за потегляне на светофар, че дори и да натискам педала на газта, оборотите не се менят, около 1000. Днес смятам да я закарам в Тойота за диагностика, но най-много се страхувам, че е някакво лутане и гадаене и в крайна сметка, както и преди няма да може да се установи къде е проблема. Лошото е, че не винаги се проявява... :((

Когато се случи за първи път и аз това си помислих, че не съм "вкарала" първа, както трябва...Впоследствие бях доста внимателна и сега вече съм сигурна и напълно убедена, че не е от неправилно превключване на скоростите. Всъщност в 90% от случаите, в които се е появявал проблема е било при потегляне от първа, но се е случвало макар и рядко в движение при опит за ускорение и включване на по-висока предавка. Днес забелязах, в момента, в който "загуби" мощност в опит за потегляне на светофар, че дори и да натискам педала на газта, оборотите не се менят, около 1000. Днес смятам да я закарам в Тойота за диагностика, но най-много се страхувам, че е някакво лутане и гадаене и в крайна сметка, както и преди няма да може да се установи къде е проблема. Лошото е, че не винаги се проявява... :((
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Може и да е проблем с педала на газта
Наистина трябва по-сериозна диагностика...

Наистина трябва по-сериозна диагностика...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта