-
shitmaster
- Мнения: 55
- Регистриран на: 03 Май 2011 12:39
Мнение
от shitmaster » 05 Фев 2014 10:34
Колеги,
Някой знае ли точно какви трябва да са характеристиките на акумулатора за тойота корола Е12 1.4 vvt-i ? Получавам доста разнообразни мнения по въпроса, един казва 60 А/ч други 40, пък 300А стартов ток, друг казва 500....та взех да се обърквам

Колата няма газова уредба..
Благодаря предварително!
shitmaster
-
kickata
- Мнения: 345
- Регистриран на: 11 Юни 2009 10:50
- Местоположение: София
Мнение
от kickata » 05 Фев 2014 10:50
shitmaster написа:Колеги,
Някой знае ли точно какви трябва да са характеристиките на акумулатора за тойота корола Е12 1.4 vvt-i ? Получавам доста разнообразни мнения по въпроса, един казва 60 А/ч други 40, пък 300А стартов ток, друг казва 500....та взех да се обърквам

Колата няма газова уредба..
Благодаря предварително!
По каталога на ТМ Ауто трябва да е 48Аh, по каталозите на повече фирми го дават 60Аh. За стартовия ток не съм много сигурен.
Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
kickata
-
shitmaster
- Мнения: 55
- Регистриран на: 03 Май 2011 12:39
Мнение
от shitmaster » 05 Фев 2014 11:28
Мерси много!
Май ще си поръчам 53 А/ч , нещо посредата

shitmaster
-
ss_mitko
- Мнения: 448
- Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
- Местоположение: София
Мнение
от ss_mitko » 05 Фев 2014 12:26
Оригиналния акумулатор на колата беше 44 Ah и изкара 8 години. Преди месец взех нов, пак същите Ah.
ss_mitko
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 05 Фев 2014 22:30
Колега, оригиналният акумулатор за Corolla 1.4 VVT-i Е12 е 60Ah или 65Ah, не се сещам точно в момента, в ТМ Ауто ми го смениха, цена 170-180 лв. Toyota акумулатор с 3 години гаранция. Смяната не помня колко струваше. Просто трябва да се обадиш по телефона или да отидеш там и ще ти кажат колко Ah е по каталог, не си прави свободни съчинения,като може да сложиш точния,както е зададен от Тойота.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
kickata
- Мнения: 345
- Регистриран на: 11 Юни 2009 10:50
- Местоположение: София
Мнение
от kickata » 05 Фев 2014 22:56
LEXUS написа:Колега, оригиналният акумулатор за Corolla 1.4 VVT-i Е12 е 60Ah или 65Ah, не се сещам точно в момента, в ТМ Ауто ми го смениха, цена 170-180 лв. Toyota акумулатор с 3 години гаранция. Смяната не помня колко струваше. Просто трябва да се обадиш по телефона или да отидеш там и ще ти кажат колко Ah е по каталог, не си прави свободни съчинения,като може да сложиш точния,както е зададен от Тойота.
И аз си го взех от ТМ Ауто и беше точно 48Аh с 3г. гаранция и за 144 лв. А за смяната си го смених сам...

Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
kickata
-
shitmaster
- Мнения: 55
- Регистриран на: 03 Май 2011 12:39
Мнение
от shitmaster » 06 Фев 2014 14:00
Проверих на няколко места и информацията е противоречива...най-точната която намерих беше от 43 до 62 А/ч. Попитах и момчетата от Пит Стоп и те потвърдиха че наистина може да е така. Ако сложиш 43 и имаш газова уредба-лошо, но ако нямаш не би трябвало да има проблем. Вчера викнах едни момчета които ги монтират на място (на адрес) и си прибират твоя. Взех си Ексайт 53 А/ч, 530 А стартов ток (перфектен), отново с 3 години гаранция и ми струваше 150лв (с отстъпката).
Та, според информацията която намерих, няма точно определен акумулатор за този двигател (1.4 vvt-i) може би зависи от оборудването.
shitmaster
-
shitmaster
- Мнения: 55
- Регистриран на: 03 Май 2011 12:39
Мнение
от shitmaster » 06 Фев 2014 14:02
Проверих на няколко места и информацията е противоречива...най-точната която намерих беше от 43 до 62 А/ч. Попитах и момчетата от Пит Стоп и те потвърдиха че наистина може да е така. Ако сложиш 43 и имаш газова уредба-лошо, но ако нямаш не би трябвало да има проблем. Вчера викнах едни момчета които ги монтират на място (на адрес) и си прибират твоя. Взех си Ексайт 53 А/ч, 530 А стартов ток (перфектен), отново с 3 години гаранция и ми струваше 150лв (с отстъпката).
Та, според информацията която намерих, няма точно определен акумулатор за този двигател (1.4 vvt-i) може би зависи от оборудването.
shitmaster
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 06 Фев 2014 14:24
Има нещо такова. В Тойота като проверяваше човека ми изкара 2 варианта за този двигател и модел - единият 60 или 65 Ah, не помня точно, а другият 48 Ah ако не се лъжа. Сложиха ми 60 или 65 Ah,защото такъв беше оригиналният.
Само не можах да разбера защо си сложил 53 Ah, измислил си си някакъв трети вариант. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
shitmaster
- Мнения: 55
- Регистриран на: 03 Май 2011 12:39
Мнение
от shitmaster » 06 Фев 2014 14:57
Нищо не съм си измислил, а попитах

Все пак не ти ли се струва логично, ако двигателя може да работи с акумулатори в рамките на 43-62 А/ч, да не е нужно да вземеш точно 43 или точно 62
Ако двигателя може да работи с 43, защо да не може с 53? Всичко това беше потвърдено от Пит Стопа

shitmaster
-
Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
-
Обратна връзка:
Мнение
от Airfan » 06 Фев 2014 15:00
За този малък двигател да се сложи 62-3 амперчаса е кощунство, според мен и преразход на пари. Повече от 52-55 няма смисъл, така че правилно решение от колегата, според мен.
Airfan
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 06 Фев 2014 15:20
Airfan написа:За този малък двигател да се сложи 62-3 амперчаса е кощунство, според мен и преразход на пари. Повече от 52-55 няма смисъл, така че правилно решение от колегата, според мен.
Май съм го споменавал и друг път: Авенсис 1 с 1.6 двигател. Имаше малък акумулатор и зимата при включено отопление на задното и предното стъкло стъкло, къси светлини, фарове за мъгла (предни и задни) и при изключена скорост и двигател на празен ход при рязко натискане на спирачката за да задейства АБС-а колата направо угасваше biggrin.gif Така, че не само размера на двигателя е определящ за нужният капацитет на акумулатора, а и консуматорите.
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г

Vesko
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 06 Фев 2014 15:32
И аз мисля, че ако беше кощунство, Тойота нямаше да го пише в официалните си каталози.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 06 Фев 2014 15:40
LEXUS написа:И аз мисля, че ако беше кощунство, Тойота нямаше да го пише в официалните си каталози.
Ти на надписи вярваш ли? То пише, че имам и автоматични фарове, ама като си изгася колата от мястото на пътника и вече са забравени светнати неавтоматични

biggrin.gif
Така, че тойота масово лъжат напоследък. Успокояващото е, яе не са само те biggrin.gif
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г

Vesko
-
saho
- Мнения: 379
- Регистриран на: 19 Сеп 2010 07:45
- Местоположение: гр. Петрич
Мнение
от saho » 06 Фев 2014 16:00
С 44 амперов, пристигна авенсиса ми 1.8 от япония. Така, че помислете дали е нужен по голям ампераж на 1,4.
До колегата на който му гасне, като натисне спирачка с включени всички консуматори - да не си на скорост?????? При мен при задействане на АВС оборотите се вдигат .
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
saho
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта