Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Да, светят копчетата за вдигане/сваляне на стъклата , заключване и прочие, които са там на панела. Светят също и за регулиране и прибиране на страничните огледала, но мисля светеха само при запалени фарове.
Като пръскаш с пръскалката автоматично си тръгват чистачките (аз не съм виждал кола, при която да не тръгват). АКо са запалени фаровете и пръснеш - пръска и на фаровете първия път, после на всяко 5-о пръскане пръска и на фаровете.
Като пръскаш с пръскалката автоматично си тръгват чистачките (аз не съм виждал кола, при която да не тръгват). АКо са запалени фаровете и пръснеш - пръска и на фаровете първия път, после на всяко 5-о пръскане пръска и на фаровете.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
И аз не бях виждал . Също така автоматичните фарове са супер зле. Светват при даване на контакт , ако е тъмно , а не след запалване на двигателя. Честно казано съм малко разочарован . На предните чистачки им хванах цаката , ако са на автоматичен режим и пръскам 4-5 секунди , за да стане цялото стъкло мокро от течността за чистачките чак горе до огледалото , най-накрая се пускат и изчистват всичко , със задната обаче няма как , трябва да се пуска ръчно.Airfan написа:(аз не съм виждал кола, при която да не тръгват)
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Мда и на моя Авенсис са така автоматичните фарове, което е адски странно.
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
това за фаровете не го знаех че на всяко 5-то пръска на фаровете
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Два дена карам новия Lexus IS250 (2013) и открих, че ако дръпнеш бързо лостчето за измиване - чистачките не тръгват (нищо, че пръска по стъклото). Ако задържиш лостчето около секунда - пускат се и чистачките автоматично.iovkito написа:... при измиването на предното стъкло чистачките пускат ли се автоматично (както на всички нормални коли ) или само пръска и нищо повече...

- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Че това май още на РХ-а е така. Поне на 450ката. biggrin.gifRudy написа:Два дена карам новия Lexus IS250 (2013) и открих, че ако дръпнеш бързо лостчето за измиване - чистачките не тръгват (нищо, че пръска по стъклото). Ако задържиш лостчето около секунда - пускат се и чистачките автоматично.iovkito написа:... при измиването на предното стъкло чистачките пускат ли се автоматично (както на всички нормални коли ) или само пръска и нищо повече...
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Колега, аз също обмислям покупка на нов Авенсис, да кажем 95% съм го решил. Ще се радвам да ни държиш в течение с наблюденията си и споделяш предимства и недостатъци. С какво обурудване си?
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Според мен и двете не си заслужават парите, ама всеки сам си знае...mascota написа:.... Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
За тия пари аз бих си взел това:mascota написа:Колега, аз също обмислям покупка на нов Авенсис, да кажем 95% съм го решил. Ще се радвам да ни държиш в течение с наблюденията си и споделяш предимства и недостатъци. С какво обурудване си?
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82% ... yle/2/520/
Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Аз съм с максималното ниво за 1.8 в България - Елеганс. Ако искаш най-високото, трябва да минеш на 2.0 мотор, който едно, че иска бензин 98, второ не дава много повече на колата.mascota написа:Колега, аз също обмислям покупка на нов Авенсис, да кажем 95% съм го решил. Ще се радвам да ни държиш в течение с наблюденията си и споделяш предимства и недостатъци. С какво обурудване си?
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
От дизела се отказах защото ми се видя шумничък като за съвременен дизел и заради този пусти D-CAT, за който прочетох, а и ме предупредиха, че си иска често каране извънградско, за да се самопочисти. Реших да си го спестя този момент, въпреки че съм турбо-дизел фен.
За момента съм открил следните недостатъци:
1. Няма автоматична спирачка на автоматика и трябва да държиш спирачката или да изключваш от скорост по светофарите.
2. Леко потропват спирачните апарати.
3. Ако си на автоматични фарове, същите се включват веднага след натискане на Старт/Стоп бутона, а не след запалване на колата, както са дневните светлини, примерно.
Други недостатъци в момента не се сещам. Колата за мен е хубава, широка и удобна. Вози комфортно на 17-цолови джанти, спира добре.
Ако те интересува друго - питай.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
За 2.0 едва ли е задължителен 98 бензин...
А относно паленето на фаровете - на Маздата ми също бяха така фаровете - дневните светлини (в случая ксенона на къси) светваха в момента в който се подаде контакт...
Да, доста народ пише, че било вредно за ксенона и т.н. да се пали при включени фарове. Фактите са 2:
1. Японеца заводски го е сметнал, че и така става (явно има вяра в токовите и напреженовите защити и диапазон)
2. Над 5г експлоатация и над 100х.км и то предимно градско шофиране (многократно палене за къси разстояния) не показа дефект на някоя от лампите или блоковете, въпреки, че ксенона палеше при ВСЯКО подаване на контакт (независимо от външното осветление)...
А относно паленето на фаровете - на Маздата ми също бяха така фаровете - дневните светлини (в случая ксенона на къси) светваха в момента в който се подаде контакт...
Да, доста народ пише, че било вредно за ксенона и т.н. да се пали при включени фарове. Фактите са 2:
1. Японеца заводски го е сметнал, че и така става (явно има вяра в токовите и напреженовите защити и диапазон)
2. Над 5г експлоатация и над 100х.км и то предимно градско шофиране (многократно палене за къси разстояния) не показа дефект на някоя от лампите или блоковете, въпреки, че ксенона палеше при ВСЯКО подаване на контакт (независимо от външното осветление)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Сметнал, ма друг път. Дали е вредно за светлините или не знан. Обаче, ако ти е паднал акумулатора от дълго некаране на автомобила, малкото ток дето му остава и може евентуално колата да запали се губи за глупости. Като да си премести волана и седалката в рабтно положение още с вкарването на ключа в клюяалката, както да си запали светлините и още куп недомислици на "високотехнологичните" хибриди biggrin.gifslowtraveler написа: Да, доста народ пише, че било вредно за ксенона и т.н. да се пали при включени фарове. Фактите са 2:
1. Японеца заводски го е сметнал, че и така става (явно има вяра в токовите и напреженовите защити и диапазон)






- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Веско, тези опции / допълнителни консуматори са факт на всички съвременни автомобили, а не само на хибридите...
Последния път като имах проблем с акумулатора Кашкая доста се замисли дали да отключи волана - и там отива електрика
А това, че някой е решил да влезе през шофьорската врата и да излезе през багажника едва ли би му дошло на ум на японеца
Ама и едва ли е нещо, което би трябвало да се прави де
Последния път като имах проблем с акумулатора Кашкая доста се замисли дали да отключи волана - и там отива електрика

А това, че някой е решил да влезе през шофьорската врата и да излезе през багажника едва ли би му дошло на ум на японеца

Ама и едва ли е нещо, което би трябвало да се прави де

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Хм, ами аз като натисна бутона за запалване, за да изгася колата и ми гасне всичко, та как да останат запалени фаровете?
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Как е точно при теб не знам. Ама при мен вечер като натисна бутона за да загася фаровете те си остават да светят докато не се отвори вратата на водача. От там, ако сляза от колата докато работи двигателя и после се пресегна да я загася от вратата на пътника си остават вечно включени biggrin.gif Е благодарение на технологията на акумулаторите не е вечноAirfan написа:Хм, ами аз като натисна бутона за запалване, за да изгася колата и ми гасне всичко, та как да останат запалени фаровете?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта