Колеги питането ми е:
Някой налагала ли му се е да сменя дифтунгите намиращи се в главата, под дюзите? Става въпрос за 2.0 d4d (1CDFTV)
Kaкви са били оплакванията/синтомите преди това?
Как е работата на двигателя след смяната им, усеща ли се някаква разлика?
Дифтунги D4d
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Re: Дифтунги D4d
Интересни въпроси колега...какво те накара да ги зададеш???
Не ми се е налагало да ги сменям, надявам се скоро да не ми се наложи. Дифтунгите се сменят всеки път щом се демонтират дюзите, тъй като те уплътняват разстоянието между главата и върха на дюзата.
В случай, че някоя от дифтунгите не уплътнява то ще се образува нагар около разпръсквача, а в по-сериозни случаи може и компресията на цилиндъра да изпуска покрай дюзата. Ще имаш неравномерна работа на двигателя в следствие на неправилното запалване(или липса на такова) на съответния цилиндър(ще прекъсва). Вероятно ще има и сажди около дюзата, която ще е запекла в леглото и който късметлия тръгне да я вади ще има много да благославя.
Ако твоите дифтунги са си ок и ги смениш няма да има никаква разлика в работата на двг(нито пък ще качи с 10 к.с. мощността)
П.П.Ако решиш да ги сменяш няма да е зле да предвидиш и дифтунги за тръбичките на излишната нафта, защото няма да ти хареса ако нафтата вземе да изтича в маслото

Не ми се е налагало да ги сменям, надявам се скоро да не ми се наложи. Дифтунгите се сменят всеки път щом се демонтират дюзите, тъй като те уплътняват разстоянието между главата и върха на дюзата.
В случай, че някоя от дифтунгите не уплътнява то ще се образува нагар около разпръсквача, а в по-сериозни случаи може и компресията на цилиндъра да изпуска покрай дюзата. Ще имаш неравномерна работа на двигателя в следствие на неправилното запалване(или липса на такова) на съответния цилиндър(ще прекъсва). Вероятно ще има и сажди около дюзата, която ще е запекла в леглото и който късметлия тръгне да я вади ще има много да благославя.

Ако твоите дифтунги са си ок и ги смениш няма да има никаква разлика в работата на двг(нито пък ще качи с 10 к.с. мощността)
П.П.Ако решиш да ги сменяш няма да е зле да предвидиш и дифтунги за тръбичките на излишната нафта, защото няма да ти хареса ако нафтата вземе да изтича в маслото

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта