
Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D
Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D
Здравейте, колеги. Имам известен проблем със съединителя на Королата, който не знам дали ще се окаже малък или голям. Колата е януари 2004год., мисля, че се води Е12, 2,0, дизел,. Само при натискане на педала на съединителя се чува скърцане, за което четох в няколко теми, че (в повечето случаи) се оправяло с напръскване с течна грес и било причинено от натрупване на прах от феродото върху някаква втулка на вилката или нещо подобно. (извинявам се за некомпетентността, но не разбирам от коли
) Темата, от която четох беше тази: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... BB#p141508 Понеже баща ми работи в сервиз, който обаче е оторизиран за друга марка коли, може ли, ако някой знае и е минал по този път с разглобяването на съединителя, да ме насочи откъде точно се стига до тези пружини, втулки и вилки на съединителя, за да мога поне частично да дам някаква насока, понеже майсторите още не са видели колата, но не съм сигурна дали ще могат да се справят, защото японските коли са доста сложно конструирани. Имам още едно запитване-четох, че королите имали два вида съединители- хидравличен и обикновен (ръчен). Знаете ли моят модел с какъв вид е и каква е цената на смяната му (+ ремонт), защото, за съжаление, взех колата на много километри (в момента ще прави 150 000 км) и много ме тревожи в рамките на какви километри издържат съединителите на тези коли? Когато я купувах преди малко повече от година, и направиха основен преглед в Тойота Тиксим гр.Пловдив и казаха, че колата е в отлично състояние, но не споменаха нищо за съединителя...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта