Леле какво го направихте горкия колега пушач

А по темата - копчето е 2 позиции и за нагоре и за надолу ако караш корола е12 де,че не си пиисал за каква кола става дума
За да слиза автоматично до долу трябва да натиснеш по силно и да усетиш леко прищракване. Подобно и за нагоре.
Ако не изщракало слиза респективно качва малко само и спира. Това е нормалното поведение. Огледалото няма никаква връзка с прозореца. За огледалото най-вероятно ти е заминал единия мотор за съответната ос на въртене.
Авто фунцията на стъклата ако си откачал акумулатора трябва да си програмираш наново.
Има и някаква вероятност да има доста прахоляк и боклуци и да може да натиска микриците за краините положения
Копчето се сваля лесно.Но няма как да пръскаш с контактен спреи и да се оправи ако са се попрецакали микириците.
Сваляш гумата която покрива дъното на дупката в подлакътника която се ползва за дръжка.Отдолу има винт.Развиваш
Издърпваш назад и леко нагоре в средата и откачаш от щипките от предната страна,нататък е лесно. Излиза капака на подлакътника
заедно със платката с копчетата. От вътрешната страна платката е захваната за капака на подлакътника или с винтове или на щипки(не помня точно как), сваляш платката,самите бутони са само пластмасови капаци които с краините си ръбове натискат едни микрици(микробутони) на самата платка. Издухваш прахоляците пробваш дали работи нормално като натискаш микриците директно ,а не
с капаците-бутони . Ако всичко е наред събираш по обратния ред. Докато си разглобил може да забършеш и праха по прозрачната пластмаса от вътрешната страна на капаците-бутони откъдето излиза светлината за нощното осветяване на бутоните,че самото
осветяване са едни мини -диоди на платката и от насъбран прахолях по вътрешната страна на капаците-бутони все едно не светят като включиш фаровете
За WD-то се извинявам, не съм допрочел къде те съветват да пръскаш.
Слоу е прав , не пръскай водачите с това,че после постоянно ще ти е омазано стъклото. Механизма и водачите се смазват само след сваляне на кората.
А като за начало почваш от най-лесното копчетата. Ако не е от тях тогава сваляш кората и си оглеждаш механизма, за износени зъбни колелета,изкривени водачи ,разнищено въже, липса на смазка и т.н