-
bobi700402
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11 Мар 2007 22:07
- Местоположение: София
Мнение
от bobi700402 » 20 Дек 2013 20:29
jimi1966 написа:Може ли някой да ми пусне свимка с размерите на планката и куките за закрепване на акомулатора. При някое от посещенията в сервиз са отимали крачета и съвсем случайно го открих. Страх ме е да не залети на някъде при спирачка, че ще стане мазало.
Ето виж в това клипче:
http://www.youtube.com/watch?v=r3LwWDIPwtU 
Toyota Corolla E11 1.6 ''99''
Toyota Carina 2.0TD"97''
Toyota Corolla Е10 2.0D"95''
bobi700402
-
koko_bongo_ton
- Мнения: 4
- Регистриран на: 01 Апр 2011 22:42
- Местоположение: София
Мнение
от koko_bongo_ton » 06 Яну 2014 22:59
bobi700402 написа:Еми значи ще се разглобява biggrin.gif . И още един въпрос: Защо като натисна копчето на климатика то не светва и климатика не работи? да ли е проблема в бутона или е по сложен

. И може ли да ми препоръчате добър сервиз за климатици в София. Благодаря предварително.

Колега,ако още не си решил проблема с климатика,и не си разглабял средната конзола,разглобия и виш дали буксата не се е откачила от бутона за климатика,след това задължително бушоните и накрая профилактика на климатика с евентуално допълване.

koko_bongo_ton
-
bobi700402
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11 Мар 2007 22:07
- Местоположение: София
Мнение
от bobi700402 » 08 Яну 2014 19:18
koko_bongo_ton написа:bobi700402 написа:Еми значи ще се разглобява biggrin.gif . И още един въпрос: Защо като натисна копчето на климатика то не светва и климатика не работи? да ли е проблема в бутона или е по сложен

. И може ли да ми препоръчате добър сервиз за климатици в София. Благодаря предварително.

Колега,ако още не си решил проблема с климатика,и не си разглабял средната конзола,разглобия и виш дали буксата не се е откачила от бутона за климатика,след това задължително бушоните и накрая профилактика на климатика с евентуално допълване.

Мерси за отговора още не съм ходил да го правия, чакам малко да се постопли времето да мине зимата че в тоя студ да не се спука или счупи нещо като свалят таблото .

Toyota Corolla E11 1.6 ''99''
Toyota Carina 2.0TD"97''
Toyota Corolla Е10 2.0D"95''
bobi700402
-
tedo_b
- Мнения: 4
- Регистриран на: 13 Яну 2014 17:56
Мнение
от tedo_b » 13 Яну 2014 18:24
Здравейте на всички!
Пиша ви във връзка с това, че много съм си харесал една кола, която имам намерение да купя. Колата е Toyota Corolla E11, 2000г. с двигател 4A-FE. В тази връзка имам няколко въпроса. Човекът с който говорих ми каза, че ВИН номера започва с "J" (от темата разбрах, че е показател че е японска сгобка), но колата е 2000г. Останах с впечатлението, че от тази година не ги хвалят и са проблематични. Какви са проблемите и недостатъците на Е11 от 2000г. с горепосочения мотор? При огледа на какво да обърна повече внимание? Колко е цената на екотаксата за 2014г.?
Благодаря ви предварително!!!
tedo_b
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Мнение
от PESHO OT MARS » 13 Яну 2014 20:43
Прочети началото на темата де, всичко си е написано там подробно.
Да с JT почват японските сглобки,.
Най-добрия избор е 4A-FE който е 1.6/16V и 110 коня, данъка му е по-висок но е осезаемо по-жив. Има една ролка по малко при обслужването и за мен е в топ 3 най-добре конструирани двигател от тези години (като средно аритметично от здравина/вървеж/икономичност). Можеш да сложиш каквато пожелаеш газова уредба няма ограничение. Недостатъци според мен няма или не такива които да ги оцениш.
Не каза какво е купето (с колко врати и коя конфигурация).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
-
tedo_b
- Мнения: 4
- Регистриран на: 13 Яну 2014 17:56
Мнение
от tedo_b » 13 Яну 2014 21:06
PESHO OT MARS написа:Прочети началото на темата де, всичко си е написано там подробно.
Да с JT почват японските сглобки,.
Най-добрия избор е 4A-FE който е 1.6/16V и 110 коня, данъка му е по-висок но е осезаемо по-жив. Има една ролка по малко при обслужването и за мен е в топ 3 най-добре конструирани двигател от тези години (като средно аритметично от здравина/вървеж/икономичност). Можеш да сложиш каквато пожелаеш газова уредба няма ограничение. Недостатъци според мен няма или не такива които да ги оцениш.
Не каза какво е купето (с колко врати и коя конфигурация).
Става въпрос за хетчбек с 2(3) врати - ел. огледала, стъкла, климатик, регулиране на волана, серво усилвател на волана. За конфигурацията не мога да кажа... просто не се стих да попитам. Но прочетох доста противеречиви мнения за corolla-те Е11 от 2000г. нататък. Иначе до 1999г. само ги хвалят.
tedo_b
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Мнение
от PESHO OT MARS » 13 Яну 2014 23:57
Грешно според мен си разбрал а истината е че и погрешно е описано но нека въведа малко яснота.
Единствения истински проблем с Е11 са кофти серията VVTi двигатели това е. Тези двигатели се монтират само и единствено на фейслифтовата Е11-ка която се познава веднага по по-красивите двусекционни фарове. Всички Е11 със старите муцуни приличащи на депресиран сом (с единичен объл фар и отделен мигач) са оборудвани с двигатели от старата серия която е bulletproof. Ако говорим за бензин основното количество се пада на 4E-FE (1.3/16V) след което се нарежда 4A-FE(1.6/16V) и малко на брой 4WD комбита с 7А-FE (1.8/16V) на теория може и да попаднеш на супер базов модел с 2Е-Е (1.3/12V) но те са адски редки или поне аз такива не съм виждал (но на книга съществуват). Същата тази серия официално се произвежда до 1999 год но гледам джамбазите редовно на такива коли пишат и 2000 та дори 2001 год така че не се води по това. 4Е-FE/4A-FE си го пише на мотора с големи букви и не може да го сбъркаш, както и VVTi пише и това не може да сбъркаш.
Така че гледай колата а не годината и се ориентирай за текущото и състояние. Проблема е че Корола може да носи прекалено много на бой и спокойно можеш да попаднеш и на кола карана от пълни разсипници на която да не си личи толкова много как са издевателствали. Не трабва да има странни шумове от мотора като тракания и похлопвания и т.н. трябва лесно и без проблем да си ходи в червената зона на оборотомера. Климатика трябва относително бързо и стабилно да прави студ а парното също е сериозно. Стрелката на температурата не бива да помръдва от местенцето си (имат много стабилен температурен режим). Празния ход обикновено е доста ниско и това не бива да те плаши ако мотора не тресе или нещо подобно. Моя 4E-FE а това за нерадост на джоба ми е втори такъв мотор пали като часовник, само развърта коляновия вал и без да пипаш газ или каквото и да било мотора се събужда.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
-
tedo_b
- Мнения: 4
- Регистриран на: 13 Яну 2014 17:56
Мнение
от tedo_b » 14 Яну 2014 16:29
Благодаря за изчерпателния отговор. Надявам се всичко да е наред с колата и към края на седмицата да се присъединя към клубът на Toyota

tedo_b
-
bobi700402
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11 Мар 2007 22:07
- Местоположение: София
Мнение
от bobi700402 » 28 Яну 2014 19:07
bobi700402 написа:koko_bongo_ton написа:bobi700402 написа:Еми значи ще се разглобява biggrin.gif . И още един въпрос: Защо като натисна копчето на климатика то не светва и климатика не работи? да ли е проблема в бутона или е по сложен

. И може ли да ми препоръчате добър сервиз за климатици в София. Благодаря предварително.

Колега,ако още не си решил проблема с климатика,и не си разглабял средната конзола,разглобия и виш дали буксата не се е откачила от бутона за климатика,след това задължително бушоните и накрая профилактика на климатика с евентуално допълване.

Мерси за отговора още не съм ходил да го правия, чакам малко да се постопли времето да мине зимата че в тоя студ да не се спука или счупи нещо като свалят таблото .

Отидох днеска на майстор и се оказа че ми е изгорял бутона на климатика. той върви с бутона на размразитела и часовника купих ги днеска втора употреба пък да видим дали ще тръгне този прост климатик. biggrin.gif
Toyota Corolla E11 1.6 ''99''
Toyota Carina 2.0TD"97''
Toyota Corolla Е10 2.0D"95''
bobi700402
-
fleur88
- Мнения: 1
- Регистриран на: 24 Яну 2014 08:13
- Местоположение: Бургас
Мнение
от fleur88 » 30 Яну 2014 09:18
Здравейте!Реших и аз да се разпиша в тази тема.Преди месец си купих корола Е11,2001 vvti .Уж поддържана кола.Сменихме й само тампони и шарнири.Преди седмица се появи следният проблем-километража не отчита правилно (шофирам с 40км,стрелката отива на 180-200км/ч и се връща обратно) , и се чува някакво тракане от там

както и ръчната нещо не държи biggrin.gif Имах час за сервиза наТойота..уви,падна снега и неможах да отида
Според вас,на какво може да се дължи,и дали ремонта ще ми излезе скъп
fleur88
-
drgw
- Мнения: 38
- Регистриран на: 01 Яну 2014 23:46
- Местоположение: Шумен
Мнение
от drgw » 04 Фев 2014 21:56
Предният собственик е извадил маркуча за задната пръскалка на прозореца.Гледах насат натам нищо не измислих.Някой,ако може да обясни,ако може и снимка кое къде отива.
Е11 g6 4efe 98г.
drgw
-
paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
Мнение
от paco_escobar » 05 Фев 2014 14:47
fleur88 написа:Здравейте!Реших и аз да се разпиша в тази тема.Преди месец си купих корола Е11,2001 vvti .Уж поддържана кола.Сменихме й само тампони и шарнири.Преди седмица се появи следният проблем-километража не отчита правилно (шофирам с 40км,стрелката отива на 180-200км/ч и се връща обратно) , и се чува някакво тракане от там

както и ръчната нещо не държи biggrin.gif Имах час за сервиза наТойота..уви,падна снега и неможах да отида
Според вас,на какво може да се дължи,и дали ремонта ще ми излезе скъп
Преди две седмици свалях таблото, за да си сменя крушките и забелязах че едната от щипките на жилото е счупена.Възможно е да се е разместило.Твоят километраж механичен ли е или електронен?
Corolla E11 4E-FE Wagon
paco_escobar
-
ГКовачев
- Мнения: 15
- Регистриран на: 09 Фев 2014 10:16
Мнение
от ГКовачев » 06 Мар 2014 01:25
Здравейте колеги. От около месец съм собственик на Тойота Корола 2000г. с фейслифт-а 2(3) врати и съответно VVTi мотора, който е 1.4 16V. Като цяло нямам проблеми с нея освен, че за около 1000км ми изгори около 1л. масло. Маслото което е сипано е 5w40 на Кастрол пълна синтетика. Някакви идеи? Дали не е редичко това масло? Иначе при проверка с пръчката си е чисто и бистро. И другото което е не знам дали е нормално, но при ниските обороти се чува като леко потракване. Дали това не е от веригата? Поздрави!
ГКовачев
-
bgpanev
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28 Май 2013 08:47
Мнение
от bgpanev » 06 Мар 2014 09:57
Да споделя моя личен опит.И аз си купих корола фейслифт 2001 г. 1,4 vvti японска сглобка,без да прочета мненията във форума.Гореше около литър масло на 2000км.След консултация с колега от службата извърших следната манипулация (през уикенда);Източих двигателното масло в подходящ съд,подложих друг съд под отвора за източване.Последва демонтаж на запалителни свещи на 4-те цилиндъра и нагласяне на буталата в средна позиция посредством повдигане на предна гума с крик и завъртане до желаната позиция.Приготвих един литър газ за осветление(керосин),и спринцовка с игла.Налях във всеки цилиндър по около 30 милилитра газ,след около 20 сек. газта прокапа през пробката за източване на маслото и така през целия ден та чак до следващия на обяд.Резултат;Първи и четвърти цилиндри не задържаха газ,но времето за което изтичаше предния ден се увеличи 10 пъти.Втори и трети цилиндри задържаха газта и се наложи да я смукна с шлаух(прозрачен).Сега ми предстои смяна на масла и филтри и смятам да засека как е положението с горенето на масло.Като имам резултат ще докладвам.
bgpanev
-
ГКовачев
- Мнения: 15
- Регистриран на: 09 Фев 2014 10:16
Мнение
от ГКовачев » 06 Мар 2014 21:46
bgpanev написа:Да споделя моя личен опит.И аз си купих корола фейслифт 2001 г. 1,4 vvti японска сглобка,без да прочета мненията във форума.Гореше около литър масло на 2000км.След консултация с колега от службата извърших следната манипулация (през уикенда);Източих двигателното масло в подходящ съд,подложих друг съд под отвора за източване.Последва демонтаж на запалителни свещи на 4-те цилиндъра и нагласяне на буталата в средна позиция посредством повдигане на предна гума с крик и завъртане до желаната позиция.Приготвих един литър газ за осветление(керосин),и спринцовка с игла.Налях във всеки цилиндър по около 30 милилитра газ,след около 20 сек. газта прокапа през пробката за източване на маслото и така през целия ден та чак до следващия на обяд.Резултат;Първи и четвърти цилиндри не задържаха газ,но времето за което изтичаше предния ден се увеличи 10 пъти.Втори и трети цилиндри задържаха газта и се наложи да я смукна с шлаух(прозрачен).Сега ми предстои смяна на масла и филтри и смятам да засека как е положението с горенето на масло.Като имам резултат ще докладвам.
Какво ще рече тази маниполация? Че на първи и четвърти цилиндър сегментите са "запекли" в буталото и от там идва горенето на маслото или?
ГКовачев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта