Проблем с корола е11 4A-FE
Проблем с корола е11 4A-FE
Здравейте,
от миналата седмица се появи следния проблем който се проявява както на газ /газов инжекцион/ така и на бензин:
Когато подам плавно газ да ускори автомобила се усеща липса на мощност. Чува се звук подобен на мучене и колата ускорява много бавно. Когато подам газ рязко, колата ускорява в пъти по-добре. Веднага след запалване, особено при по-студен двигател, проблема го няма или не е толкова осезаем. Днес смених свещите с надеждата да се оправят нещата, ама положението си остана същото.
Какъв може да е проблема?
от миналата седмица се появи следния проблем който се проявява както на газ /газов инжекцион/ така и на бензин:
Когато подам плавно газ да ускори автомобила се усеща липса на мощност. Чува се звук подобен на мучене и колата ускорява много бавно. Когато подам газ рязко, колата ускорява в пъти по-добре. Веднага след запалване, особено при по-студен двигател, проблема го няма или не е толкова осезаем. Днес смених свещите с надеждата да се оправят нещата, ама положението си остана същото.
Какъв може да е проблема?
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Странна работа! Никой ли няма идея или просто мълчаливо посрещате новите?
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Не свети ли лампата за проблем с инжекциона? Пробва ли да разкачиш акумулатора за да си изчисти грешките? Намери си едно ръководство там ще пише как да си тестваш инжекциона с лист химикал и кламер после ще сравниш кода за грешка с таблицата от ръководството и така.
Човек и добре да живее умира .......
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Check engine лампата не свети. Откачането на акумулатора не помага. Проблема се проявява както на газ така и на бензин - в този ред на мисли проблем с инжекциона го изключвам /дано да съм прав/.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Щом го има и на бензин и на газ е свързано с управлението на мотора. Евентуален източник може да е TPS който нещо не работи добре. МАР датчика и свещи запалване нещо да не са съвсем в ред.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
На тези по-старите тойоти лампата не светва за щяло и нещяло макар че грешки се запазват. ТПС не вярвам да е защото той работи точно при рязко подаване на газ. Има шанс да е датчик за температура но най-добре първо да се тества за грешки вероятно колата вече знае какво и имаВидеоГраф написа:Check engine лампата не свети. Откачането на акумулатора не помага. Проблема се проявява както на газ така и на бензин - в този ред на мисли проблем с инжекциона го изключвам /дано да съм прав/.

Човек и добре да живее умира .......
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Диагностиката с даване на късо между терминалите в буксата за диагностика показва /ако съм разчел правилно/: 22, 24, 31, 33 и 41
Това според таблицата в Auto Data означава:
Engine Coolant Temperature - ECT sensor
Intake Air Temperature - IAC sensor
MAP или VAF sensor
Idle Air Control - IAC valve
TPS sensor
Това според таблицата в Auto Data означава:
Engine Coolant Temperature - ECT sensor
Intake Air Temperature - IAC sensor
MAP или VAF sensor
Idle Air Control - IAC valve
TPS sensor
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Нещо нелогични ми се сториха тия показания и като се замисля това са датчиците които преди време разкачах и карах колата без тях ... явно пак ще се ползва морзовата азбука ;)
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Зануляваш караш една седмица и тестваш пак
Но като цяло напредваш 


Човек и добре да живее умира .......
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
След зануляване на грешките с изваждане на бушона за EFI и изминати над 100 км. - няма записана грешка. Разкачих куплунга на ламбда сондата и има малко подобрение, ама малко.
Тая кола има ODB-II букса за диагностика и къде би трябвало да се намира?
Тая кола има ODB-II букса за диагностика и къде би трябвало да се намира?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 01 Апр 2011 22:42
- Местоположение: София
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
4а-фе не са с ОБД 2 букса а с ОБД1ВидеоГраф написа:След зануляване на грешките с изваждане на бушона за EFI и изминати над 100 км. - няма записана грешка. Разкачих куплунга на ламбда сондата и има малко подобрение, ама малко.
Тая кола има ODB-II букса за диагностика и къде би трябвало да се намира?
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Аз пък си мисля че 4A-FE няма хич и OBD1 ама може и да бъркам нещо. Все диагонстичната букса е една и съща и е при ботуша на амортисьора отпред отляво.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 01 Апр 2011 22:42
- Местоположение: София
Re: Проблем с корола е11 4A-FE
Какъв кабел ти трябва за диагностиката виж в Аутодата за най сигорно.ВидеоГраф написа:Нещо нелогични ми се сториха тия показания и като се замисля това са датчиците които преди време разкачах и карах колата без тях ... явно пак ще се ползва морзовата азбука ;)
А за проблема и всички грешки мисля,че идват от (MAP или VAF sensor).
Но най-добре е една читава диагностика и няма да се луташ.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта