Имобилайзер Corolla verso 2002

darka9
Мнения: 1
Регистриран на: 09 Мар 2013 13:16

Имобилайзер Corolla verso 2002

Мнение от darka9 » 09 Мар 2013 13:22

Здравейте,
смених си батерията на ключа с дистанционно на колата от заглавието. Всичко добре- алармата си работи и т.н., НО колата започна да не пали. boxed.gif Качвам се, вземам и другия ключ(сив без дистанционно, като че ли си спомням, че и преди съм палил с него) и същия резултат.. Какво може да е станало? Ясно е, че най-вероятно понеделник ще се ходи до сервиза на Тойота, но ако е нещо бързо предпочитам да си реша въпроса така. Да допълня, на връзката с ключов, която ми дадоха го няма това метално номерче, за което се говори доста из интернет като се спомене програмиране на ключове.
Благодаря предварително и приятен уикенд. biggrin.gif

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Имобилайзер Corolla verso 2002

Мнение от JapCar » 01 Яну 2014 16:43

Има писано по темата за програмиране на имобилайзера и дистанционното/аларма...На времето знам, че като смених батерията на дистанционното (Авенсис 2000г) и спря да работи отключването, тогава четох някаъде за програмиране с отваряне/зтваряне на врати и стана.
Сега на този авенсис(2006) май трябва да правя нещо подобно. Напоследък започна да отключва след няколко натискания, последния път май не можа,. Използвах другия ключ, който няма проблем.
Мислех, че батерията е заминала, въпреки, че светодиода си светеше при натискане, отворих го, но тя си беше ОК, всичко останало също. Сглобих го и същото- заключва, но не отключва. В книжката е описано подробно като за олигофрени смяната на батерията, но не се споменава, че след това изисква препрограмиране.
Из чуждите форуми са описани разни начини, но не съвсем еднакви, объркващо е, някъде споменават, че първо трябва да се програмира имобилайзера, после дистанционното. Общо взето навсякъде се стига до стъпка, където трябва да избереш кой режим искаш:
-------------------
8. Turn key from Lock to On and back to Lock with a 1 second interval. The number of times you do this will select the desired programming mode: Once for ADD key, twice for REWRITE all keys, 3 times for CONFIRMATION, 5 times for PROHIBITION.
Опасявам се, че може нещо да объркам, да спре и другия ключ или да не запали...
Може да се окаже и хардурен проблема, но искам първо да опитам програмиране.
Ако някой знае работещ/пробван метод, нека сподели (след смяна на батерия, само дистанционното, без имобилайзера).
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Re: Имобилайзер Corolla verso 2002

Мнение от diesel_power » 02 Яну 2014 23:29

Батерията е само за дистанционното и няма нищо общо с имобилайзера .

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Имобилайзер Corolla verso 2002

Мнение от JapCar » 02 Яну 2014 23:37

diesel_power написа:Батерията е само за дистанционното и няма нищо общо с имобилайзера .
Знам, разбира се, че така, по инерция съм писал" да не запали". Описал съм случая, че става дума за дистанционното...ама май не трябваше да ползвам чужда тема,заглавието е подвеждащо.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Re: Имобилайзер Corolla verso 2002

Мнение от TATI » 03 Яну 2014 21:34

Нещо не е наред. Аз съм сменял 3 батерии и никога не съм се занимавал с програмиране или каквото и да било. Свалям старата, слагам новата и толкова.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Lakokara4a
Мнения: 140
Регистриран на: 07 Юли 2013 09:56
Местоположение: Монтана

Re: Имобилайзер Corolla verso 2002

Мнение от Lakokara4a » 03 Яну 2014 22:13

TATI написа:Нещо не е наред. Аз съм сменял 3 батерии и никога не съм се занимавал с програмиране или каквото и да било. Свалям старата, слагам новата и толкова.
Абсолютно! Преди около месец смених батерията на единия ключ и не се е налагало никакво препрограмирйне. Направо си запали от раз без проблеми.
Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2003 декември.

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Имобилайзер Corolla verso 2002

Мнение от JapCar » 04 Яну 2014 00:20

Логично е да е както казвате. Допускам и , че може да е хардуерен проблем, но ме заблуждава това, че за пръв път ми се случи в БГ на Авенсиса (2000г).
Смених батерията и спря да отключва както сега. След като направих гимнастиките описани някъде из нета, си тръгна и до сега не е имало проблеми.
Възможно е да прекъсва някоя не добра връзка моментно докато се сменя батерията и да си губи програмата и след ново програмиране да си работи...
Както и да е, ще го разгледам под микроскоп за съмнителни спойки, но все си мисля, че ще се наложи програмиране.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Имобилайзер Corolla verso 2002

Мнение от JapCar » 11 Яну 2014 02:35

Все пак да споделя какво стана:
След като казахте, че след смяна на батерията трябва да работи, което е логично, бях решил да разгледам по-подробно за прекъсвания платката на дистанционното, но преди това реших все пак да сменя батерията...и дистанционното започна да работи.
Старата батерия си даваше 3.05V и за това мислех, че е добре, а и диода светеше като натисна.Може на напрежение да е добре, но да не дава достатъчен ток при натоварване... Новата беше 3.15V, домързя ме да ги сменя пак обратно да видя пак ли ще откаже...
Все пак ми се струва, че по-вероятно е след повторното отваряне нещо да се е наместило, което е прекъсвало преди. Както и да е този ключ остава резервен...
Сега и двете дистанционни работят от 15-20м, въпреки, че в книжката пише, че трябва да си до колата.
За сведение батериите са CR2016.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта