-
acha
- Мнения: 2
- Регистриран на: 03 Дек 2013 21:12
Мнение
от acha » 11 Дек 2013 00:26
Здравейте, аз имам 1996 4Runner 6 cyl. 3,4L 4WD автоматична скоростна кутия, всичко е ЕЛ. Възникна проблем с изваждането на ключа от таблото от нормална позиция. 20:1 шанс да излезе. Изглежда като механичен проблем, но забелязах когато прекъсна захранжане т.е. откача минусовата клейма на акумолатора ключа се изважда от таблото, но когато закача отново клеймата на акумолатора и вече има напрежение ( ток ) по системата проблема е на линия т.е. ключа пак немога да го извадия от контакта на таблото за запалване. Това го направих няколко пъти, симптомът е един и същ. Това беше ми се случило 2 пъти преди няколко месеца, но аз не обънах внимание. Колата има аларма която е вързана към централното заключване и като опция може да запалва от разстояние с дистанционното на алармата, но автоматичното запаване е изключено. Впръсках вътре в контакта DW-40 за смазване и почистване на частите вътре с надежда да се оправи ако се е зацапало с годините но уви ...
Колата е 1996 година, няма чак толкова електроника. Иначе аз съм доволен от колата, но все пак не е на 5 години
.
Моля, някой ако има сходен случаи или знае от къде може да е проблема може да даде съвет за което предварително БЛАГОДАРЯ 
-
Прикачени файлове
-

- DSC08061.JPG (696.39 KiB) Преглеждано 837 пъти
-

- P030811022.jpg (590.61 KiB) Преглеждано 837 пъти
acha
-
kofarata
- Мнения: 93
- Регистриран на: 08 Сеп 2008 14:22
- Местоположение: Sofia
Мнение
от kofarata » 16 Дек 2013 10:00
бих препоръчал да пробваш с резервен ключ като за начло.
Не ми е извесно в ключалката да има електронно задвижвани черкуляци, по принцип ключа не излиза при заключен волан...
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А
kofarata
-
acha
- Мнения: 2
- Регистриран на: 03 Дек 2013 21:12
Мнение
от acha » 17 Дек 2013 04:41
И с другият ключ е същото. Волана не е в заключено положение. Вече ключа не иска да излиза всеки път. Парадокса е че когато откача акумолатора, ключа се завърта крайно ляво положение "LOCK" и си излиза без проблем, а при вкл. акумолатор остава на положение "ACC" и до там. И аз мисля че няма нищо електронно в патрона, аз го отворих и извадих от цилиндъра. На цилиндъра отгорната страна има пластмасова "пъпка - контактор" която подава сигнал към системата че ключът е в патрона. Тя се движи на горе и надолу ( малък ход), освен тя да прави проблем, но при натискане с пръст при вкл. акумолатор без патрон си работи нормално. Аз мисля че е вече е износен патрона.
acha
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 14 госта