Заден Мост - RearSubFrame
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
не съм сигурен че с горелка става лесно - целта е плавно да се нагрее обвивката около болта(и външната резба), малко да се разшири от топлината и така да го отпусне. с горелка ще се загрее и болта, а за предпочитане е да нагряваш това около него. ама пробвай с горелката, може и да стане. и с чукчето като почукаш добре и навсякъде трябва да отпусне
status: за БАН
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ко тана:
Тръгнах към магазина ,ма нещо ма гложкаше и гепих горелката и взех да нагрявам. Нагрявах ,нагрявах - от едната страна болта тръгна.
Тва добре ,ма е само 1/4 от работата!
От другата нагрявах ,нагряван и не сака и не сака (рейката пречи за хубав удар със чука). Викам ,ша го раздвижа със гедорето (тречотка). Нагрях ,сложих тречотка и половин метър тръба напънах много силно чу са якооо пукане ,ма за съжаление беше фара на осрешно преминаващия влак ... тресчотката и са почупи механизма за превъртане отхлаби много силно извднъж и ръката ми изфръкна във диска. Сега ма боли китката ,счупи ми се любимото гедоре дето ползвам от толкова години и болта не е мръднал - маи ша требе рязане със трион (по форумите дават по 5-6 ножа за болт!!) :(
Тръгнах към магазина ,ма нещо ма гложкаше и гепих горелката и взех да нагрявам. Нагрявах ,нагрявах - от едната страна болта тръгна.
Тва добре ,ма е само 1/4 от работата!
От другата нагрявах ,нагряван и не сака и не сака (рейката пречи за хубав удар със чука). Викам ,ша го раздвижа със гедорето (тречотка). Нагрях ,сложих тречотка и половин метър тръба напънах много силно чу са якооо пукане ,ма за съжаление беше фара на осрешно преминаващия влак ... тресчотката и са почупи механизма за превъртане отхлаби много силно извднъж и ръката ми изфръкна във диска. Сега ма боли китката ,счупи ми се любимото гедоре дето ползвам от толкова години и болта не е мръднал - маи ша требе рязане със трион (по форумите дават по 5-6 ножа за болт!!) :(

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: otnosno qdovete
Болта е на долния носач.Замръзнал е във металната тръбичка която е около тампона. Не смея да нагрявам и изтудявам бързо ,щото тва значи да стресирам целия носач които ми е доста ценен.pacobg написа:ot vednyj ne stava trqbva nqkolko pyti?
a kade se namira tozi bolt???

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
такива клеясали болтове аз ги боря първо малко с духалото като с едно малко чукче чукам навсякъде около връзката и по главата на болта по-яко. после му слагам някакъв звездогаечен или лула и я удрям с един тежък гумен чук. ако не поддаде - абразивна обработка или просто казано прибарваш флексаLordDigital написа: A sa da - kvo pa etva "abrraziv"?

status: за БАН
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мда гепих аз че за старио-убав флекс стаа дума. Препочитам 4-5 изхабени шфеицарски ножа (обща стоиност $20). Преди това обаче ша пробвам кесенето във газ за лампи ,само дето днеска одих до магазина и не ма разбраха "що сакам" ,ма ша погледнем речника:)maggkrabar написа:такива клеясали болтове аз ги боря първо малко с духалото като с едно малко чукче чукам навсякъде около връзката и по главата на болта по-яко. после му слагам някакъв звездогаечен или лула и я удрям с един тежък гумен чук. ако не поддаде - абразивна обработка или просто казано прибарваш флексаLordDigital написа: A sa da - kvo pa etva "abrraziv"?
Само дето днеска не можах да свърша нищо от плануването. Взех да си натягам ремъка на алтернатора ,от там му се счупи куплунга (три пина) за контролиране. Не го видях веднага ,запалих ,покарах и светна лампата че не зарежда. Явно е изгорял ,щото го свалих гледах просто колата работи някак си ма не зарежда на пълна пара (12.2 волта макс ,без никаква функционална зависимост със оборотите). Тъпо - хубавия алтернатор от MR2 дето толкоз си играх да пасне ,сега ша требе да го сменям пак...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта