Демонтаж на резервоара (АЕ86)
Демонтаж на резервоара (АЕ86)
Идеята е, че трябва да се завари моя, а сега е идеален момента, щото е изсъхнал (не е карана дълго). Проблема е, че трябва по телефона, за тва и да не изпусна некоя подробност - темата.
Освен двата болта/гайки на шините дето държат резервоара, после какво трябва да се свали и в каква последователност - бензинопроводите, тръбата за пълнене... как са захванати? Канал не е наложителен нали?
Освен двата болта/гайки на шините дето държат резервоара, после какво трябва да се свали и в каква последователност - бензинопроводите, тръбата за пълнене... как са захванати? Канал не е наложителен нали?
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
produhai go kato mu otvorish kapachkata che da niama izparenia, shototo te kato nishot moje da ima......alooo,....aloooo znachi koe bolche beshe....BOOOOOOOOOOM!!!!
molia ti se vnimavai shtoto....
molia ti se vnimavai shtoto....

-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
Слушай внимателно!
Резервоара се държи на двата болта.
Преди това МНОГО внимателно се разкачат бензинпроводите. Маркучите са 3 на брой - OUT, IN, VENT. Ако скъсаш някоя метална тръбичка(100% корозирала) влизаш в JAZA.
Разкачи кабелите в купето - на помпата и т.н.
Развий болтовете и нежно спусни резервоара, така че ако си пропуснал да разкачиш нещо да не стане беля.
Без канал ще е много мъка и рискуваш да направите беля.
Я опиши къде тече, щото има една гумена връзка...
Резервоара се държи на двата болта.
Преди това МНОГО внимателно се разкачат бензинпроводите. Маркучите са 3 на брой - OUT, IN, VENT. Ако скъсаш някоя метална тръбичка(100% корозирала) влизаш в JAZA.
Разкачи кабелите в купето - на помпата и т.н.
Развий болтовете и нежно спусни резервоара, така че ако си пропуснал да разкачиш нещо да не стане беля.
Без канал ще е много мъка и рискуваш да направите беля.
Я опиши къде тече, щото има една гумена връзка...
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
За кога да го отложа бе Джапанезе? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifJapanese_fever написа:Otloji go togava, da ne stane 2-vojna rabota. Kato 4eta bad_dog kakvo e napisal.
Две години вече така? Найш как се заварява ауспух, панхард и кво ли не там отдолу като виждаш бензина да капе? Мухахахаа biggrin.gif
А заваряването е боб фасул работа - нема майстор дет да не е майстор. Баш такивата го оставят 24 часа на течаща вода, после със запален парцал на 3 метров прът изгарят останалите газове biggrin.gif .
Останалите пък просто го пълнят и заваряват
Баси на кви ли не истории съм се наслушал вече laugh.gif .
Останалите пък просто го пълнят и заваряват

Баси на кви ли не истории съм се наслушал вече laugh.gif .
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
tia 3te trabi ne sa li na shapkata na pompata? I ne bi triabvalo da ima mnogo korozia tam ama znai li sa.
bad_dog написа:Слушай внимателно!
Резервоара се държи на двата болта.
Преди това МНОГО внимателно се разкачат бензинпроводите. Маркучите са 3 на брой - OUT, IN, VENT. Ако скъсаш някоя метална тръбичка(100% корозирала) влизаш в JAZA.
Разкачи кабелите в купето - на помпата и т.н.
Развий болтовете и нежно спусни резервоара, така че ако си пропуснал да разкачиш нещо да не стане беля.
Без канал ще е много мъка и рискуваш да направите беля.
Я опиши къде тече, щото има една гумена връзка...
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
Priqtelu po dobre go napylni za nqkolko dena s voda i mu q smeni dva tri pyti i togava 6te moje da go zavari6 vnimatelno ima li koi da ti go zavari?
A za trybi4kite ne se pritesnqvai mnogo az na moq sym gi smenil s medni i stava.........
ako ima6 problemi i si ot Sofiq 6te se opitam da ti pomogna.
Na tazi snimka sym izgradil nov rezervoqr vij go moje da byde napraven i v drugi formi . Snimkite ne sa mnogo dobri no da dobie6 predstava.
A za trybi4kite ne se pritesnqvai mnogo az na moq sym gi smenil s medni i stava.........
ako ima6 problemi i si ot Sofiq 6te se opitam da ti pomogna.
Na tazi snimka sym izgradil nov rezervoqr vij go moje da byde napraven i v drugi formi . Snimkite ne sa mnogo dobri no da dobie6 predstava.
- Прикачени файлове
-
- rezervoar 2.jpg (73.56 KiB) Преглеждано 3762 пъти
Wtorata ne se otwarq obache?
Nachi problema mi ne e zawarqwaneto, a swalqneto. Zawarchici s lopatata da gi rinesh.
Now nqma mnogo smisyl da slagam, shtoto si imam 2 stari, deto problema im e samo na edno mqsto - inache si lyshtqt s originalnata boq...
Kato sme otworili temata za now obache - nqkoi mislil li e za plastmasow? Na sichkite nowi koli sa plastmasowi w momenta mai. Na BMW obache gledam, che weche ne sa pod kolata a w desniq kalnik otzad bidonchetata.
Da smenq celite goriwoprowodi s medeni... predwid, che sym w BG sichko na sichko mesec na godina i che nqma koi dori rezerwoara da mi swali:( e za syjalenie dobra mechta samo
. Pyk i ne sym ot Sofiq
. 10X za predlojenieto!
Nachi problema mi ne e zawarqwaneto, a swalqneto. Zawarchici s lopatata da gi rinesh.
Now nqma mnogo smisyl da slagam, shtoto si imam 2 stari, deto problema im e samo na edno mqsto - inache si lyshtqt s originalnata boq...
Kato sme otworili temata za now obache - nqkoi mislil li e za plastmasow? Na sichkite nowi koli sa plastmasowi w momenta mai. Na BMW obache gledam, che weche ne sa pod kolata a w desniq kalnik otzad bidonchetata.
Da smenq celite goriwoprowodi s medeni... predwid, che sym w BG sichko na sichko mesec na godina i che nqma koi dori rezerwoara da mi swali:( e za syjalenie dobra mechta samo


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта