Само да "опресня" малко темата:
Предполагам, че ако имаше някой ползвал следните услуги:
http://dpfclean.eu/ или
http://sgbulgaria.blogspot.com/, досега щеше да е споделил резултат. За съжаление, много колеги, когато нямат вече проблем или са го разрешил по някакъв начин, вече спират да споделят информация. Чета по другите форуми коментират, но с Тойота имам чувството, че съм единствения с такъв проблем.
Ето малко инфо, което мога да споделя /не че е от голяма полза/:
Исках да пробвам варианта с почистване с химия от Liqui Moly специално за DPF. Отидох в сервиза на официалния вносител на препарата, където ми обявиха цена от 180.00лв за процедурата. Разтвора трябваше да се впръска през отвора на темп. датчик, а самия филтър да не се реминтира. За мое съжаление обаче не се получи, тъй като, както ми обясниха от сервиза, отвора през, който трябва да впръскат течността е около 3мм на Ауриса, а най-малката "дюза", която те има е с дебелина 4мм. Т.е. няма как да впръскат разтвора. Давам го само за инфо, ако някой колега се насочва към това.
А аз явно ще трябва да се насоча към друг вариант. А като гледам имам 2 варианта за почистване, които съм посочил по-горе. Имам 2 притеснения относно двата варианта:
- при първия вариант температурата при вакуумната пиролиза дали не може по някакъв начин да увреди филтъра и въобще доколко тези момчета знаят какво правят
- при втория вариант - някъде прочетох, че това не е препарат за почистване на филтри, а е друго предназначение и поради факта, че е органичен разтворител, не би трябвало да успее да разтвори саждите. Т.е. ще почисти филтъра от някои наслоявания, но ...повърхностно. Въпроса е до колко.
Ако все пак някой може да сподели нещо по въпроснте два метода - ще съм благодарен.
Поздрави!