Малко го обърнахме на "кое е първото...яйцето или кокошката"....какво имам в предвид:
Ако проблема е в лагера:
1. Феродов диск, притискателен диск, лагер съединител и т.н. са сменяни преди година и половина.
2. Ако е лагер , то той няма да се чува само под 8 градуса околна температура и да изчезва звука като стане 10 и нагоре. Също така шума няма да изчезва на втората минута след запалването на автомобила, а ще си го има постоянно
3. Не се чува виене,тракане,тропане или каквото и да е по време на движение
4. Скоростите влизат перфектно
5. Няма вибрации нито на педала на съединителя нито в скоростния лост както при движение така и при паркиран автомобил
6. Когато сутрин на студено се чува шума и без да натискам съединителя се опитам да преместя скоростния лост към 1,2,3,4 или 5-та предавка шума не се променя и не изчезва или засилва
Ако е маслото в скоростната кутия:
1. Маслото се влияе от околната температура
2. Ако е с грешен вискозитет/старо/спаднало му е нивото ... би било нормално при по-ниски температури да не може да омасли зъбните колела и да се чува непостоянен шум който да изчезва след определено време когато се затопли леко и омасли зъбните колела
И тук се връщаме в началото: ама шума изчезва при натискане на съединителя
