
Проблем с Приуса
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Проблем с Приуса
Верно говори Приуса
http://www.vesti.bg/novini/folksvagen-i ... ta-5998463
http://www.vesti.bg/novini/folksvagen-i ... ta-5998463
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Приуса
много хубаво клипче , изгледах го до краяslowtraveler написа:
Иначе спора се измества към това дали крокодила е по-зелен отколкото дълъг![]()
Ей тук едно просто сравнение...
http://www.youtube.com/watch?v=Mmh-ew1swD4
професионален мапер
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Проблем с Приуса
zi_zi_top написа:Верно говори Приуса
http://www.vesti.bg/novini/folksvagen-i ... ta-5998463
Май двата най-големи производителя на автомобили в света се борят да показват съпричастност със собствениците на техните продукти.....Такъв недостатък е бил регистриран само в Китай, но заради него ще бъдат изтеглени 1,6 милиона коли, използващи тези масла.
Преди това с този номер излезе Тойота, сега - VW....
Накъде върви света

Тойота излезе с номера за смяна/поставяне на една пластинка, която сигурно с труда струва 10-15 евро, а VW - с една безплатна смяна на масло (сигурно и то ще струва толкова )...
Колкото рибки се хванат - хванат...
Едва ли колегите тук с Приус по време на кампанията са си мислели нещо друго освен 'ама то това е за моделите в другия край на света - тук такъв проблем няма'. И са се радвали на колите се...
П.С. И малко информация от ЕЖК:
Според моя немски приятел (оня, на който му се строшиха заради технически проблеми два нови Мецедес МЛ-а, единия от които изгоря), и който плюеше по качеството на Мерцедес, в последните модели качеството е значително подобрено - продължава да кара Мерцедес...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Приуса
немеца си е немец!slowtraveler написа:...
Според моя немски приятел (оня, на който му се строшиха заради технически проблеми два нови Мецедес МЛ-а, единия от които изгоря), и който плюеше по качеството на Мерцедес, в последните модели качеството е значително подобрено - продължава да кара Мерцедес...

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Проблем с Приуса
Ако не е шовинизма на немците и глупостта на китайците, то немското автомобилостроене да е преминало в трета глуха и да останат само премиум моделите, които въпреки многото си проблеми, галят самочувствието на собствениците им и чрез четириколесните избиват комплексите си, създавайки някакъв изкуствен имидж, че като си с немско си голяма работа. Според мен формулата е: ако искаш кола за самочувствие - немска, ако желаеш разумна инвестиция, качество, икономичност и надеждност - японски. ;)
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Проблем с Приуса
slowtraveler,
ФВ изобщо не играят играта на Тойота. При тях нещата са наистина много сериозни. Тези акции са най-вероятно, за да прикрият отстраняването на много по-сериозни проблеми. Доста от клиентите ми са с автомобили ФВ и имам реален погледа върху тях. Самият аз имах преди години коли от тази марка и съм се напатил достатъчно. За Опел, който споменаваш е малко спорно дали е немски или американски. Първата ми кола беше от тази марка и имам добри впечатления, като изключим ръждата. За мен Опел е най-изгодната немска(ако е приемем за такава) марка с най-добро съотношение цена/качество. ;)
ФВ изобщо не играят играта на Тойота. При тях нещата са наистина много сериозни. Тези акции са най-вероятно, за да прикрият отстраняването на много по-сериозни проблеми. Доста от клиентите ми са с автомобили ФВ и имам реален погледа върху тях. Самият аз имах преди години коли от тази марка и съм се напатил достатъчно. За Опел, който споменаваш е малко спорно дали е немски или американски. Първата ми кола беше от тази марка и имам добри впечатления, като изключим ръждата. За мен Опел е най-изгодната немска(ако е приемем за такава) марка с най-добро съотношение цена/качество. ;)
Re: Проблем с Приуса
Да споделя и аз един проблем, на който предстои да му търся решение в близките дни - смених масло и филтри през август, след което да съм навъртял 2-3000 км. Айде 4000 да са. Преди три седмици включвам колата и ми излиза символа за маслото и пише Set dealer с опция да му нагласям адрес на тоя дилър и т.н. Викам си "Каква пък е тая глупост сега" и му дадох Cancel или нещо подобно biggrin.gif Оттогава си пътувам всеки ден градско - перфектно всичко. Тръгвам да пътувам извънградско миналата седмица, при което през половин-един час почва да ми излиза един червен триъгълник на таблото и изписва Problem, след което изчезва. Не пише какъв е проблема, само пищи от време на време! Ама това с маслото изобщо го бях забравил. Както и да е, стигнах си там, докъдето си пътувах, при което в разговор нещо споменавам на баща ми и той ми казва "Абе ти проверявал ли си маслото скоро?". Бях скептичен, защото наскоро всичко е сменено, но си викам "Айде, не ми се разправя по телефона", отворих да го проверя и опа - то под минимума, почти няма! Два литра му долях, докато се качи над точката за минимума на пръчката!!! Естествено, спря да писука и да показва тоя гаден триъгълник, дето ми изкара акъла, че ще е за предстояща смяна на хибридната батерия
Но както и да е, ще се ходи явно в Тойота да видят къде се е дянало това масло, няма течове, сто пъти проверявах, гараж имам, както и като паркирам някъде също гледах - не капе. Та така 



- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Приуса
гроздето е кисело!!! прав си .... ама за себе сиprius 3 написа:Ако не е шовинизма на немците и глупостта на китайците, то немското автомобилостроене да е преминало в трета глуха и да останат само премиум моделите, които въпреки многото си проблеми, галят самочувствието на собствениците им и чрез четириколесните избиват комплексите си, създавайки някакъв изкуствен имидж, че като си с немско си голяма работа. Според мен формулата е: ако искаш кола за самочувствие - немска, ако желаеш разумна инвестиция, качество, икономичност и надеждност - японски. ;)
професионален мапер
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Проблем с Приуса
Привърженик съм всеки да говори за личното си становище,а не да се изразява от името на всички.prius 3 написа:Ако не е шовинизма на немците и глупостта на китайците, то немското автомобилостроене да е преминало в трета глуха и да останат само премиум моделите, които въпреки многото си проблеми, галят самочувствието на собствениците им и чрез четириколесните избиват комплексите си, създавайки някакъв изкуствен имидж, че като си с немско си голяма работа. Според мен формулата е: ако искаш кола за самочувствие - немска, ако желаеш разумна инвестиция, качество, икономичност и надеждност - японски. ;)
Първо, според мен ако някой си купува кола с цел да изгради по-високо самочувствие, този човек е на много ниско интелектуално ниво. Второ, германските коли далеч не са харесвани от всички. Да, вероятно най-голям кръг потребители харесват продуктите на японското и немското автомобилостроене,а защо не и на американското, но това според мен не предпоставя германските автомобили във водеща позиция откъм симпатии. Различни естетически възприятия, култивираност, целеустременост, стремеж към притежание на иновативен автомобил или пък изисквания за показност, силен външен ефект, склонност към самоизтъкване, фаворизиране на типично технически предимства като надеждност,безотказност във времето или други технически достойнства като подчертано "меко окачване" примерно, или специфични спортни характеристики и др.. Тоест всеки има свой разнообразен сбор от приоритети при фаворизирането на определен/и/ авто-производител/и/.
За мен лично изказване като това, че немската кола е кола за самочувствие, е напълно несъстоятелно още от гледна точка на сгрешения модел на придобиване на по-високо самочувствие или изграждането на такова изобщо,а именно притежание на даден модел,марка.... автомобил. Това е второстепенен ценз.
А мое лично мнение е,че германските коли са първенци по безидеен дизайн, старомоден и доста уеднаквен,което го право много скучен. Това смятам не е начина да се прогресира в дизайна, а друго - да се представят нови и интересни концепции на потребителите, свежи идеи и авангардност. Точно това е думата,която не може да се употреби за германските автомобили- те не са авангардни в никакъв случай. Докато при японските именно авангардността е ключова дума в много техни модели, и то не само като външен и различен,модернистичен дизайн, но можем твърдо да заявим,че разполагат и с авангардни технически решения.
Един автомобил не може да се доказва и да разчита на клишета като "немското си е немско" или "японското си е японско", той трябва да се доказва постоянно пред клиента,а не на приказки и клишета. Именно това правят японците. Смело мога да твърдя,че като изключителни инженери и иноватори японците водят автомобилната индустрия към новите автомобилни технологии - хибридна техника, плъг ин хибриди, ел.автомобили, водородни автомобили.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Проблем с Приуса
Това май си го пропуснал.LEXUS написа:Привърженик съм всеки да говори за личното си становище,а не да се изразява от името на всички.prius 3 написа:...Според мен...
...

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Проблем с Приуса
Доклад за следващи проблеми по Приуса.
На 60 000 км изпуснал амортисьор на 5-тата врата, сменен гаранционно и лампа на регистрационният номер изгоряла.
На 60 000 км изпуснал амортисьор на 5-тата врата, сменен гаранционно и лампа на регистрационният номер изгоряла.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта