От две години карам тойота корола 1.6, комби VVT-I, и общо взето от тогава следя всички теми свързани с преминаването на газ


Тук като чуят за газ и веднага ще те наплюват, иначе и аз съм с ГИ KING от скоро и съм доволен среден рахход 9л. YARIS 1.8 133к.с. и предишния ми беше с ГИ и бях доволенExtremee написа:Здравейте колеги,
От две години карам тойота корола 1.6, комби VVT-I, и общо взето от тогава следя всички теми свързани с преминаването на газ. За последната година пробега ми нарастна до 30 000 км на година и съм се замислил сериозно за слагането на газов инжекцион. Понеже знам, че темата е много дъвкана и знам какви проблеми могат да настъпят с клапаните имам конкретен въпрос към колегите карали на газ без да слагат омаслители, добавки и всякакви други присадки, за които не се знае какъв е точно ефекта. Та колеги след като сте изминали над 50 000, 80 000 и т.н. километри имате ли проблем с клапаните и колко е струвал ремонта? Надявам се темата да бъде полезна за всички, които желаят да преминат на алтернативно гориво, тъй като няма индикация за намаляване на цените, а летят само нагоре
Много добър разход за такава кола. Интересното във случаят е, че няма почети никаква разлика между градско и извън градско. При мен дава голяма разлика, а карам на бензин.steich написа:Разхода е смесен и е в различно съотношение градско-извънградско. При пробег в посока до работа и обратно от около 15 км т.е. за едно пълнене на бутилката и изминати около 500-550 км има доста паления т.е. работа на бензин докато превключи, но и на къси разстояния до детската градина както и мотаене в центъра на града но не и в големи задръствания. Като цяло стила ми на каране не е "пенсионерски" но не съм и Шумахер ... нещо средно. Повече подробности тук
http://www.carspending.com/bg/vehicles/ ... vti-129-hp
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта