нитро на 3S-GTE
нитро на 3S-GTE
какво мислите по този въпрос, става дума за второ поколение 3S-GTE,
колата с завотски бутала, електроника, надув 0,6-0,7
колко шота може да понесе с мокра система
колата с завотски бутала, електроника, надув 0,6-0,7
колко шота може да понесе с мокра система



-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
mi toz mator e mnogo iak ama zashto ti e tva nitro?
Nali znaesh NOS kakvo oznachava - No Other Solution.
A ti imash other solution - po goliamo turbo. Edno hubavo ball-bearing turbo shte e nai dobre, no otnosno vaprosa ti sam siguren che pone 50 hp wet shot shte ponese, ako ne i 75
Nali znaesh NOS kakvo oznachava - No Other Solution.
A ti imash other solution - po goliamo turbo. Edno hubavo ball-bearing turbo shte e nai dobre, no otnosno vaprosa ti sam siguren che pone 50 hp wet shot shte ponese, ako ne i 75
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ne6to mnogo populqren e stanal NOS v Bulgaria?!?ugabuga написа:mi toz mator e mnogo iak ama zashto ti e tva nitro?
Nali znaesh NOS kakvo oznachava - No Other Solution.
A ti imash other solution - po goliamo turbo. Edno hubavo ball-bearing turbo shte e nai dobre, no otnosno vaprosa ti sam siguren che pone 50 hp wet shot shte ponese, ako ne i 75

Ina4e za DANIEL No Other Solution zna4i, kogato ve4e nqma6 drugi alernativi za vdigane na mo6tnostta slaga6 Nitro. Solution=re6enie
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ми разтвари малко маторя - тя сече оти не ти стига бензина (няма карти). Ма аз и преди съм ти казал че на 1-чка тва турбо само ке мета хипер топъл вОздух - нема смисал да се кара.DANIEL написа:е то мойто турбо може да надува без проблем и на 1 бар,
ама електрониката ми сече, а пари за нова за сега няма biggrin.gif
Отделно за НОС-а зависи. На турбо кола ,която не е много издута няма особен КиЛиПир щото качва толкова коне колкото шотовете. Дали може да счупиш мотора със правилно инсталиран НОС - много малко вероятно. Дали можеш да счупиш мотора със претупано инсталиран НОС (не компенсира гориво ,и не се дърпа предварение кога се пръска) - ами да може и то доста вероятно - та оговора на въпроса ти зависи от това кои ша го инсталира.
Общо взето не съм запознат тоооооочно кви са цените на НОС ,ма за правилно инсталиран НОС ша ти бъде доста по-скъп от подмяна (или хибридизиране) на турбината. Сега като имаш тоз интерКулер ефекта от некое правилно подпрано по-голямо ша е гигански. CT26 е мнооогоо старо и тежко трубо така че дори и да сложиш некоя по-голямо разлика във ЛАГ-а почти няма да има.

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Е то е ОК да гледат ,ма за да си във добри гранци ша требе да се добави още гориво - как ша го добавят? директно на дюзата?? не съм чувал да се прави така...DANIEL написа:за горивото мисля че няма да има проблем,LordDigital написа: (не компенсира гориво ,и не се дърпа предварение кога се пръска)
щото хората които ще я монтират,
ще мерат сместа по време на работа и ще компенсират от бензиновата дюза,
но тва за предварението не знам кво имаш в предвид
Принципа при пръскане е ,че требе 2-3 градуса на всеки 25 шота да се дръпне аванса. Примерно ако преди си бил на 5000 оборота със 30 градуса ,сега требе да доиде некъде около 25 и надолу. Наи-добрите инсталатори следят за Knock (тропащ аванс ,или хвърляне на зарчета) ма не със слушалки ами през ЕКУ-то. Твоита маи има изход за таз работа ,както и некои австралииски супри дето са със много подобен Софтуер. Доколкото си спомням взимаха изход към контролера на въздушните инжектори от ЕКУ-то... ма тва ептен виш пилотаж.
За да се праат тез компенсации свестно требе електроника дето е доста скапа. Всеко едно друго инсталиране за мене ти ТошкоСтрошко Стил ,или даи още бутала за кофата


за горивото, мисля че самата дюза по принцип си е сметната за шотовте нитро,LordDigital написа:Е то е ОК да гледат ,ма за да си във добри гранци ша требе да се добави още гориво - как ша го добавят? директно на дюзата?? не съм чувал да се прави така...DANIEL написа:за горивото мисля че няма да има проблем,LordDigital написа: (не компенсира гориво ,и не се дърпа предварение кога се пръска)
щото хората които ще я монтират,
ще мерат сместа по време на работа и ще компенсират от бензиновата дюза,
но тва за предварението не знам кво имаш в предвид
Принципа при пръскане е ,че требе 2-3 градуса на всеки 25 шота да се дръпне аванса. Примерно ако преди си бил на 5000 оборота със 30 градуса ,сега требе да доиде некъде около 25 и надолу. Наи-добрите инсталатори следят за Knock (тропащ аванс ,или хвърляне на зарчета) ма не със слушалки ами през ЕКУ-то. Твоита маи има изход за таз работа ,както и некои австралииски супри дето са със много подобен Софтуер. Доколкото си спомням взимаха изход към контролера на въздушните инжектори от ЕКУ-то... ма тва ептен виш пилотаж.
За да се праат тез компенсации свестно требе електроника дето е доста скапа. Всеко едно друго инсталиране за мене ти ТошкоСтрошко Стил ,или даи още бутала за кофата
ама все пак ако обеднява сместа, ми казаха че бензиновата дюза е с жигльор, който може да се сменя
а за елекктрониката излиза, че трябва да се смени, а оргиналната не може ли да прави тези корекции сама от детонациония датчик,
нали по принцип той е за тва, да връща аванса



Предложих ти електрониката на Apexi,сложи и една лагерна турбинка и да ти е мирна главата.
Аз имах кола с нитро,но повече няма да имам street legal кола с нитро.
Аз имах кола с нитро,но повече няма да имам street legal кола с нитро.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Да Дюзата може и да има запас за да пръсне достатъчно гориво със което да компенсира за нитрото - ПРОБЛЕМА Е ,че няма културен начин това да стане БЕЗ електроника.DANIEL написа:за горивото, мисля че самата дюза по принцип си е сметната за шотовте нитро,
ама все пак ако обеднява сместа, ми казаха че бензиновата дюза е с жигльор, който може да се сменя
а за елекктрониката излиза, че трябва да се смени, а оргиналната не може ли да прави тези корекции сама от детонациония датчик,
нали по принцип той е за тва, да връща аванса
Не съм чувал да се сменят жиглиори на Дюзи - тоз дето ти ги разпраа тез филми му кажи мнооо здраве от Лорда:)
Като казвам електроника ,във никакъв случаи нямам във предвид да се смени текущото ЕКУ - има така наречените паразити които Поли предполагам може да достави от Япония. Само за гориво ти върши работа Апекси ,за предварение ша ти требе Греди.
Детонационните датчици се следят от комп-а ,съгасен съм. Компа също може да компенсира предварението като чуе зарчета ,ОБАЧЕ със определени граници. Другия момент е ,че особено при тебе ако му се стори че нещо много бързо ,странно и непредвидимо идва чукането ЕКУ-то моментално ша ти утрепе надува до минимум ,чрез въздушния инжектор... та идеята е ,че требе да се намали Базовата Линия на предварението ,а не да се разчита на корекциите му - особено при 75 шота.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта