
Нов член в отбора
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ето целото инфо за диференциалите:
http://www.alltrac.net/phpBB2/viewtopic ... ght=torsen
И по-точно:
165 and 185 models came standard with open front and read diffs.
185 models had optional rear torsen lsd but can only be indentified by opening the lsd.
185 RC/CS/GA and 205 models came standard with rear torsen lsd.
Са интересно неговата ква се води точно ,според мене е 185 CS демек требе да има шпер ,ма оти нема сега...
http://www.alltrac.net/phpBB2/viewtopic ... ght=torsen
И по-точно:
165 and 185 models came standard with open front and read diffs.
185 models had optional rear torsen lsd but can only be indentified by opening the lsd.
185 RC/CS/GA and 205 models came standard with rear torsen lsd.
Са интересно неговата ква се води точно ,според мене е 185 CS демек требе да има шпер ,ма оти нема сега...


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Кат я дигнеш и дадеш на скорост ,2-те задни ли са въртят или само едната?DANIEL написа:направо ме хвърлихте в размисили с тия торсени и шперове,
кво точно е тва торсен, и как точно се разбира дали работи,
при шпера знам че като са в въздуха двете гуми,
като завъртиш едната и другата се върти в същата посока

pri TORSEN neshtata sa malko po razlichni. kogato gumite sa vav vazduha, deistva kato open diff. kakto i ako ednata ot gumite niama nikakvo sceplenie pak e kat open diff.The Torsen differential* is a purely mechanical device; it has no electronics, clutches or viscous fluids.
The Torsen (from Torque Sensing) works as an open differential when the amount of torque going to each wheel is equal. As soon as one wheel starts to lose traction, the difference in torque causes the gears in the Torsen differential to bind together. The design of the gears in the differential determines the torque bias ratio. For instance, if a particular Torsen differential is designed with a 5:1 bias ratio, it is capable of applying up to five times more torque to the wheel that has good traction.
These devices are often used in high-performance all-wheel-drive vehicles. Like the viscous coupling, they are often used to transfer power between the front and rear wheels. In this application, the Torsen is superior to the viscous coupling because it transfers torque to the stable wheels before the actual slipping occurs.
However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.
Hummer!
The HMMVV, or Hummer, uses Torsen® differentials on the front and rear axles. The owner's manual for the Hummer proposes a novel solution to the problem of one wheel coming off the ground: Apply the brakes. By applying the brakes, torque is applied to the wheel that is in the air, and then five times that torque can go to the wheel with good traction.
pri moita kola specialno za da razbera dali sam s LSD(v sluchaia i az sam s TORSEN), prosto natiskam gasta do lamarina i posle gledam dali sam ostavil edna ili dve gumi na asfalta

->
Ел Каминов има АЕ86V35GTR написа:Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...El Camino написа:Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля

ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!bad_dog написа:Ел Каминов има АЕ86V35GTR написа:Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...El Camino написа:Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля
За тая тия думи седмица БАНV35GTR написа:ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!bad_dog написа:Ел Каминов има АЕ86V35GTR написа: Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...


- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Vuob6te ne si v 4as!V35GTR написа:ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!bad_dog написа:Ел Каминов има АЕ86V35GTR написа: Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...

El Camino ima AE86 i Carina.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта