P0093 FUEL SYSTEM DETECTED -LARGE LEAKTATI написа:Компресор = Турбо
Смени диагностика. Грешка от рода "голям теч" няма, т.е. има, но една компютърна диагностика няма как да го знае. Нещо те е пуснал по пързалката.
Корола Версо D4D проблем при потегляне
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от diesel_power » 22 Окт 2013 22:59
diesel_power
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 22 Окт 2013 23:11
От сайта http://www.toyodiy.com намирам парт номера за дюзите за двг. 1AD-FTVAirfan написа: Няма нищо сложно и страшно. Би ли ми дал някакъв оригинален номер на твоите дюзи?
23670 INJECTOR ASSY
23670-09180
Но все си мисля, че има огромна разлика м/у Бош и Денсо... и вероятно тя е, че първите са по-евтини/ремонтопригодни, а вторите са по-скъпи/неремонто пригодни. И калибровка задължително се налага.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от Airfan » 22 Окт 2013 23:25
Airfan
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 22 Окт 2013 23:43
Аз мислех, че имаш и за бензиновия, да ги сравня...Scott написа: Ето две графики (извинявай по памет съм цитирал, всъщност момента е 150Nm, но това не променя много нещата - 21 к.с.)
От тези виждам, че 2.2 (2AD) двигателя е доста по-читав от 1AD. При 1000об. на втория върт. момент е 200Nm и е добър от 1800 до 3000об, а на първия е 150Nm и добър от 1800 до 2500об. За 1000об няма графика за изх. мощност,но по сметки наистина е 21к.с.
Не мога да преценя, но все си мисля, че и 21к.с. трябва да движат колата по баира, макар и бавно...
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 23 Окт 2013 09:45
Да, видях го с очите си на екрана на лап топ-а, написано на български даже. Диагностика го обясни с проблемна дюза.diesel_power написа:P0093 FUEL SYSTEM DETECTED -LARGE LEAKTATI написа:Компресор = Турбо
Смени диагностика. Грешка от рода "голям теч" няма, т.е. има, но една компютърна диагностика няма как да го знае. Нещо те е пуснал по пързалката.
Писах по -горе, за ремонт/рециклиране (не знам какво предполага това) искат по 300 лв на свалена дюза Денсо и не дават гаранция. Затова искам да потърся в нета дюзи, но не знам как да разбера какви точно ми трябват. Не знам мотора какво обозначение има 1AD- FTV ли е? Освен това, в сервиза ми казаха, че тези дюзи били като на Мондео и ми дадоха пример с човек, който сам си сменил "клапанчетата", като си поръчал такива от e-bay за по 50 евро и колата "стана като нова".
А това за профилактика на турбо не съм чувал. На кого да се доверя, е ще го направи - сервиз нещо, имате ли впечатления?
stankros
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 23 Окт 2013 12:46
Сранно ми е, че са ти показали "голям теч", а не са показали коя дюза, колко...stankros написа: Затова искам да потърся в нета дюзи, но не знам как да разбера какви точно ми трябват. Не знам мотора какво обозначение има 1AD- FTV ли е? Освен това, в сервиза ми казаха, че тези дюзи били като на Мондео и ми дадоха пример с човек, който сам си сменил "клапанчетата", като си поръчал такива от e-bay за по 50 евро и колата "стана като нова".
Не знам дали са като на Мондео, но използвай този сайт да видиш какъв ти е двг. дюзите и кавото и да е... http://www.toyodiy.com/parts/q.html
Използвай една от двете опции- въведи VIN или по -долу Europe...и накрая ще стигнеш до твоята кола.
А ако знаех, че може да се сменят калпанчетата (не знам кое наричат така), щях да го направя, но нещо не ми се вярва...все някъде щеше да е описано точно за този вид дюзи, а не по принцип.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 23 Окт 2013 14:05
stankros
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 23 Окт 2013 14:38
Е, щом не е пипал Тойота, не може да ти каже нищо конкратно, говори по принцип и не трябва да взимаш акъл от него...stankros написа:Човека ми каза, че това касае дюзи, според него, но той работи с немски марки автомобили и си призна, че не е пипал Тойота, дори не ми взе пари. Затова и не се задълбочи в диагностиката.
На такъв скъп елемент като дюзата, не се скапва цялата а се износва само иглата/леглото в разпръсквача и вероятно някои това наричат клапанче.Логично е производителя да направи така, че да се сменя само то (както вероятно при Мондео), но твърде вероятно е Денсо да са решили да не правят резервни части, а да си осигурят оборот на целите дюзи и оборот на специализираните сервизи...
Та, според мен намери някой с Techstream или друга сериозна програма да ти направи диагностика със стойности и тогава да се правят изводи.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от lederman » 23 Окт 2013 15:20
http://www.youtube.com/watch?v=ROUoAt4Rpq4
и още 2 biggrin.gif :
http://www.youtube.com/watch?v=O_Y3dM8ZApo -част 1
http://www.youtube.com/watch?v=u_D9kCSL3M0 -част 2
и още 1:
как се прави калибровка:
http://www.youtube.com/watch?v=AYCp4nQ0Xmg
и още нещо полезно по темата :
http://www.dieseldistributors.co.nz/Fil ... IDE_V4.pdf

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
lederman
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от Scott » 23 Окт 2013 16:21
Имам, но за модела 2008г., т.е. 1ZR-FAE, 2ZR-FAE и 3ZR-FAE. Нямам за 7A-FE.JapCar написа:...Аз мислех, че имаш и за бензиновия, да ги сравня... все си мисля, че и 21к.с. трябва да движат колата по баира, макар и бавно...
Прав си че 21 к.с. ще движат колата бавно, но проблема (и разликата с бензиновия) двигател идва като настъпиш газта да ускориш рязко. Дизеловия двигател има по-голяма вероятност да угасне заради турболага и прекалено обогатената смес, докато бензиновия ще 'поеме', защото е атмосферен и най-вече състава на сместа се коригира по-прецизно.
Scott
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от Airfan » 23 Окт 2013 21:41
Идеално. Само да ви споделя, че не е необходимо да се разкоси толкова дюзата, за да се смени разпръсквача. Той е под капачката на върха на дюзата и вече ви го показах по-горе в темата. На английски термина е nozzle. Съответно от вас се иска да си откриете оригиналния номер на дюзата и да се търси разпръсквач на Денсо за съответния номер или някакъв заместител. За пример - разпръсквач на Бош струваше около 120 лв за брой, а на заместител от италианската марка Фирад беше към 30 лв. Аз смених с италиански и нямах никакви проблеми.lederman написа:Ето един клип по въпроса:
http://www.youtube.com/watch?v=ROUoAt4Rpq4
и още 2 biggrin.gif :
http://www.youtube.com/watch?v=O_Y3dM8ZApo -част 1
http://www.youtube.com/watch?v=u_D9kCSL3M0 -част 2
и още 1:
как се прави калибровка:
http://www.youtube.com/watch?v=AYCp4nQ0Xmg
и още нещо полезно по темата :
http://www.dieseldistributors.co.nz/Fil ... IDE_V4.pdf
Airfan
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 23 Окт 2013 23:22
Пак казвам, че на някои се сменят, но на други вероятно не или не се намират. Ако търся общо nozzle в eBay излизат по £13-20 някакви Denso (вижте и цената на нова дюза), но са за други дюзи...имат някакви номера, но кой да каже за какви са...Airfan написа: Идеално. Само да ви споделя, че не е необходимо да се разкоси толкова дюзата, за да се смени разпръсквача. Той е под капачката на върха на дюзата и вече ви го показах по-горе в темата. На английски термина е nozzle. Съответно от вас се иска да си откриете оригиналния номер на дюзата и да се търси разпръсквач на Денсо за съответния номер или някакъв заместител. За пример - разпръсквач на Бош струваше около 120 лв за брой, а на заместител от италианската марка Фирад беше към 30 лв. Аз смених с италиански и нямах никакви проблеми.
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw= ... o&_sacat=0
В сайта http://www.toyodiy.com/ виждам, че за 2.0,1AD двг. има парт номер само за цяла дюза 23670 INJECTOR ASSY 23670-09180, няма номер за части на дюзата.
От къде си ги намирал тези разпръсквачи, които споменаваш?
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от lederman » 23 Окт 2013 23:38

В каталога на Тойота има номер само на дюзата като цел елемент защото производителя е Денсо. Ето например какво излиза за дюзите на моя двигател :
Injector Manufacturers Part Number(s):
095000-7610
095000-7250
095000-5610
095000-6110
095000-6900
Vehicle Manufacturers Alternative Part Number(s):
23670-0R010
23670-09260
23670-09130 номера според http://www.toyodiy.com/
23670-0R160
2367009200
236700R060
236700R110
Engine Code(s):
2AD-FTV
Production Date: 2005 - Present.
Ако се потърсиш резервни части по номера на Денсо (Injector Manufacturers Part Number), предполагам че ще излязат части, а вероятно и ремонтни комплекти.
Цялата работа по ремонт на дюза в домашни условия обаче си е чист хазарт. Всичко да подмениш в инжектора, как ще го калибрираш, или по точно как ще му генерираш QR код? Този въпрос е много добре описан в ръководството което прикачих по-горе. Дори и фирмата която е писала ръководството има затруднения с това. Трябват стендове, OEM информация (която се оказва недостъпна) или много проби грешки ...
Загубена кауза ми изглежда това, освен ако не се разчита на късмет ...

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
lederman
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от Airfan » 24 Окт 2013 00:05
@lederman - да, иска четене, но не е невъзможно ако човек си навие на пръста, нали?
И аз гледах с някакво страхопочитание в тези дюзи, но един ден един колега купи една дюза втора употреба и се упражнихме върху нея в разглобяване и сглобяване. Подменихме на няколко коли разпръсквачите и сачмите с малко проблеми в някои от случаите - единия път се скъса шпилка, върху която се навива гайката за пристягане на дюзата, а във втория сачмата не беше поставена правилно и дюзата не затваряше, но и в двата случая след съответните повторни манипулации всичко влезе в норми без нуждата от изпитване на стенд.
Според мен, за да се стигне до износване на други детайли, след износването на разпръсквачите, то колата трябва да е на много много километри. От друга страна, разпръсквачите са най-силно натоварената част и когато и да ги смените след покупка на стар автомобил само добро ще си направите.
За кодовете не съм чел достатъчно, но определено иска четене, а като гледам документация има доста из нета. Само време и мерак да има човек.
Колкото до резервните части - и при дюзите на Бош те идват с един номер по Бош, но реално всеки детайл вътре в дюзата си има отделен номер по Бош. Същото ще е и с дюзите на Денсо, само трябва да се потърси каталог на Денсо за инжектори и там ще излезе всяка една част на дюзата. Гарантирам ви, че разпръсквачите се сменят и си имат отделен номер!
Airfan
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 24 Окт 2013 00:12
И на мен ми се струва сложно/невъзможно калибрирането без апаратура, иначе механичната смяна не е проблем. Вероятно за това на колегата са му казали рециклиране без гаранция, т.е. сменят,пробват и случайно може да съвпаднат нещата, ако не-сори пич, не стана.lederman написа: Цялата работа по ремонт на дюза в домашни условия обаче си е чист хазарт. Всичко да подмениш в инжектора, как ще го калибрираш, или по точно как ще му генерираш QR код? Този въпрос е много добре описан в ръководството което прикачих по-горе. Дори и фирмата която е писала ръководството има затруднения с това. Трябват стендове, OEM информация (която се оказва недостъпна) или много проби грешки ...
Загубена кауза ми изглежда това, освен ако не се разчита на късмет ...
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта