Корола Версо D4D проблем при потегляне
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Само за протокола, но на колко км сменяте горивен филтър?
Правили ли сте профилактика на горивната система?
Проверено ли е всичко влизащо и излизащо то компресора?
На самия компресор правена ли е профилактика?
Компресия мерена ли е?
Все пак колите са на немалко километри
Питам в мн. число, защото явно и двамата имате недостиг на гориво.
Правили ли сте профилактика на горивната система?
Проверено ли е всичко влизащо и излизащо то компресора?
На самия компресор правена ли е профилактика?
Компресия мерена ли е?
Все пак колите са на немалко километри
Питам в мн. число, защото явно и двамата имате недостиг на гориво.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Колата я имам по-малко от година, филтъра смених преди 2-3 месеца.TATI написа:Само за протокола, но на колко км сменяте горивен филтър?
Нищо друго не е правено, километрите не са толкова много-120х.км. Мисля, че изброените неща биха били отговорни за недостиг при високите обороти.
Даже 2-3 пъти правих "Италиански тунинг" biggrin.gif . Тук така наричат натоварването на баир на ниска предавка из целия оборотен диапазон. Карах около 4-5 минути с 3-5000 обороти. Идеята е да се продухат сажди/отлагания по инжектори/гор. камера/ауспуха при висок разход на гориво из системата. Ако имаше недостиг на гориво, нямаше да върви...
По ми върви да е моментна грешка в момента на впръскване при ниски обороти и по-рязко натоварване и при причукването компа бързо коригира и поправя. При мноого плавно натоварване при същите тези ниски обороти го няма...
Чистил съм EGR-a, изолирал съм го 1-2 пъти за проба, чистил съм SCV на помпата и MAF-а. Въпреки товане значи, че винаги работят/управляват превилно.
Не съм чистил само всмукателния колектор, може и да има сажди от EGR-а, но не ми изглежда възможно теоретично това да се отразява на ниските обороти. Ако ставаше лесно, и това бих направил, но на пръв поглед май не е лесно свалянето...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Не знам как така ти гасне колата по баир нагоре на 2-ра скорост. При положение , че колата се движи и съединителят не е натиснат , дори и с 1000 оборота и натискане на газта докрай , колата ще изпуши и пак ще си ускори , но няма да изгасне. Това не е нормално и никога не ми се е случвало .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Е, разбира се, че не е нормално, нали това ми е кахъра, че е обикновено е зле при натоварване в много ниските обороти...iovkito написа:Не знам как така ти гасне колата по баир нагоре на 2-ра скорост. При положение , че колата се движи и съединителят не е натиснат , дори и с 1000 оборота и натискане на газта докрай , колата ще изпуши и пак ще си ускори , но няма да изгасне. Това не е нормално и никога не ми се е случвало .
Баира наистина беше сериозен, карам на 2-ра, отнемам газта, оборотите падат, не знам до колко, само предполагам 1000, подавам газ (естествено не докрай) да продължа и не поема, а угасна на скорост. Струва ми се, че ако в тази ситуация оствя оборотите да паднат до 800 и не подавам газ, ще се мъчи, ще пъзлзи, но няма да чука/гасне (е,зависи от баира). Това се случва в тази ситуация, ако подам газ...
На равно при тая ситуация няма да угасне, но ще причука. Ако го очаквам и преди да натисна, дам съединител и вдигна оборотите над 1400 и тогава пусна съединителя, ще поеме.Не знам, просто генерално погледнато , нещо в двг. се управлява кофти при ниски обороти и товар. И то не винаги, но май напоследък по-често.
Офтопик:
Като се върнах тогава от път, направих диагностика и разгледах параметрите- нищо различно. Само акумулатора май няма да прескочи зимата- показваше 12.2v на пр. ход, като правих диагностиката, а преди е било 13.9 до14.2v.
Открих, че програмата прави запис на параметрите които си избрал да гледаш- натискаш червения бутон долу в дясно и прави 30сек запис, съхранява го под номер/дата и после в къщи може да разглеждаш как за 30 сек се променят параметрите. (бях питал за лог файл в друга тема)
Предстои да пробвам записи в движение, да видя когато причука какво става, но трябва някой до мен да работи с лаптопа...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Обслужена е основно преди 5000 км. (ремъци, ролки, филтри)TATI написа:Само за протокола, но на колко км сменяте горивен филтър?
Правили ли сте профилактика на горивната система?
Проверено ли е всичко влизащо и излизащо то компресора?
На самия компресор правена ли е профилактика?
Компресия мерена ли е?
Все пак колите са на немалко километри
Питам в мн. число, защото явно и двамата имате недостиг на гориво.
Не знам за какъв компресор говориш, би ли обяснил моля.
Между другото, в ТМ не ми казаха за друга грешка освен ЕГР, но онзи ден при един диагностик изписа "теч на гориво, голям теч", цитирам по памет. Според него, това било, защото имало не добре работещи дюзи - за мен няма логика, вие кажете.
Corolla Verso 2.0 D4D 2005г.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Компресор = Турбо
Смени диагностика. Грешка от рода "голям теч" няма, т.е. има, но една компютърна диагностика няма как да го знае. Нещо те е пуснал по пързалката.
Смени диагностика. Грешка от рода "голям теч" няма, т.е. има, но една компютърна диагностика няма как да го знае. Нещо те е пуснал по пързалката.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Искал е а му каже, че някоя(и) дюза(и) течат, т .е. не са достатъчно херметични при затворен състояние или пускат повече от необходимото при отворено (пикае/тече, по тяхната терминология).TATI написа: Смени диагностика. Грешка от рода "голям теч" няма, т.е.
По-добре да са му казали стойностите цифрово.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
[quote="JapCar"][quote="TATI"]
Смени диагностика. Грешка от рода "голям теч" няма, т.е.
[/quote]
Искал е а му каже, че някоя(и) дюза(и) течат, т .е. не са достатъчно херметични при затворен състояние или пускат повече от необходимото при отворено (пикае/тече, по тяхната терминология).
По-добре да са му казали стойностите цифрово.[/quote]
Аз не знам точно какви са инжекторите но бих проверил състоянието на клапанчетата за обратното гориво и филтърчетата на входящото гориво/ако има такива/.За разпръсквачите ако пикаят то е ясно,смяна.
И тези стойности цифровите мнго , много не им се доверявам/от диагностиката/.Според мен те не показват колко гориво влиза в цилиндрите.Лично мнение.
Смени диагностика. Грешка от рода "голям теч" няма, т.е.
[/quote]
Искал е а му каже, че някоя(и) дюза(и) течат, т .е. не са достатъчно херметични при затворен състояние или пускат повече от необходимото при отворено (пикае/тече, по тяхната терминология).
По-добре да са му казали стойностите цифрово.[/quote]
Аз не знам точно какви са инжекторите но бих проверил състоянието на клапанчетата за обратното гориво и филтърчетата на входящото гориво/ако има такива/.За разпръсквачите ако пикаят то е ясно,смяна.
И тези стойности цифровите мнго , много не им се доверявам/от диагностиката/.Според мен те не показват колко гориво влиза в цилиндрите.Лично мнение.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Не знам откъде ги измисляте тези тестове и за какво си връзвате здрав пръст. При 1000 об/мин, твоя двигател (1AD-FTV) има само 100 Nm въртящ момент. Това са има-няма 15 к.с. Как искате да ускорите тон и половина автомобил с 15 к.с.?JapCar написа:...Например-вчера карах по голям баир със завои, настигнах бавно движеща се колона пъплеща едвам едвам. Намалих на 2-ра, оборотите паднаха доста и при опит да ускоря, придърпа и угасна...просто нямаше мощност при 1000-1400об. ...Какви са тия 126к.с...очевидно си има проблем в ниските...

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Това не е тест , а ми се случи. Нека и друг го имитира/опита и да каже резултата, в колата бях сам , без товар.Scott написа:Не знам откъде ги измисляте тези тестове и за какво си връзвате здрав пръст. При 1000 об/мин, твоя двигател (1AD-FTV) има само 100 Nm въртящ момент. Това са има-няма 15 к.с. Как искате да ускорите тон и половина автомобил с 15 к.с.?
Може и да си прав в тези данни, но с друга кола не би ми се случило, в БГ имам авенсис 1.8 бензин, 7A-FE и няма как да се случи да угасне на 2-ра, не знам там какъв е върт. момент при 1000об.
Дай линк от къде гледаш графиките на върт. момент/обороти, ако може и на бенз. авенсис, да ги сравня...
Иначе жалко, че си на половин ден път от мен, иначе можеше сам да пробваш колата, да кажеш как е...и да обменим по чаша мисли...

Последно промяна от JapCar на 22 Окт 2013 22:17, променено общо 1 път.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Влизам малко в темата полубос на тема Тойота, но съм нов тук. За сметка на това до сега имах 6 години комън рейл дизел и сам си ремонтирах дюзите винаги. Та по този повод какви дюзи използват вашите дизели? Разпръсквачите подлежат ли на смяна?
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Дюзите са Denso и едва ли подлежат на ремонт...В БГ може и да има ентусиасти, които го правят, вероятно доста скъпо и...без гаранция, предполагам само...Airfan написа: Та по този повод какви дюзи използват вашите дизели? Разпръсквачите подлежат ли на смяна?
Кажи какви са били твоите дюзи и как ги ремонтираше?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Според мен няма да има нищо сложно. Гледам снимка на една дюза за Авинсис и ако погледнеш най-отдолу е разпръсквача, който се присъединява с голяма капачка с шестостен в края за гаечен ключ също както при Бош. Поне при Бошовските дюзи подмяната на разпръсквача на комън рейла не изискваше никакво калибриране.JapCar написа:Дюзите са Denso и едва ли подлежат на ремонт...В БГ може и да има ентусиасти, които го правят, вероятно доста скъпо и...без гаранция, предполагам само...Airfan написа: Та по този повод какви дюзи използват вашите дизели? Разпръсквачите подлежат ли на смяна?
Кажи какви са били твоите дюзи и как ги ремонтираше?

Ето и някакъв примерен разпръсквач:

Няма нищо сложно и страшно. Би ли ми дал някакъв оригинален номер на твоите дюзи?
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Имам някакъв PMG (Product Marketing Guide) файл за Avensis 2008, та оттам. Ето две графики (извинявай по памет съм цитирал, всъщност момента е 150Nm, но това не променя много нещата - 21 к.с.)JapCar написа:...имам авенсис 1.8 бензин, 7A-FE и няма как да се случи да угасне на 2-ра, не знам там какъв е върт. момент при 1000об.
Дай линк от къде гледаш графиките на върт. момент/обороти, ако може и на бенз. авенсис, да ги сравня...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта