Странен проблем със съединителя

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 11 Ное 2006 02:44

Наплашихте ме ohmy.gif
Усещам че и моя съединител омеква лека-полека. Все още не изпуска, в смисъл - като натисна съединителя до края и съм на равно - колата не тръгва. Но преди със сигурност беше по-твърд. Не знам дали е нормално, но на огасена кола мога да превключвам скоростите без никакво усилие без съединител rolleyes.gif ? От време на време се вижда теч под колата ми, но е нещо светло и прозрачно, няма мирис [на вкус не съм го пробвал още ;) ] изглежда че е вода от климатика.

Та въпроса е при моята Корола къде е това резервоарче, за да го погледна?

Мерси!
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 11 Ное 2006 10:19

hyankov написа:Та въпроса е при моята Корола къде е това резервоарче, за да го погледна?
kato stoish sreshtu kolata ti, kat gledash rezervoara za spirachnata technost, ot diasnata mu strana e za ambriaja
->

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 11 Ное 2006 11:21

Мерси :thumbsup:
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 11 Ное 2006 20:42

долната помпа, която е при съединителя, може да тече и да не се усеща - тече, но спирачната течност отива в кухината на камбаната на кутията, където са маховика, съединителя и притискателя и после се процежда през тенекията, която покрива маховика - като се погледне колата отдолу и се свали тази тенекия може да се провери за теч, там ще е мокро. по-добрия вариант е да се свали помпата, тя е хваната с два болта - така ще се провери дали тече, ще е мокра в частта, която е в камбаната - щока, който натиска вилката на съединителя - отвън не се вижда това. веригата на хидравликата на съединителя е много къса и просто няма откъде да се губи течност - ако няма мокри тръбички, значи 100% е някоя от помпичките :thumbsup:
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 12 Ное 2006 03:22

Tam 6te da e na mojta, no ne mi se zanimava sega, za6toto te4a e nezna4itelen.

A ina4e za drugite da znaqt, 4e kato namalee te4nostta v rezervoar4eto(ne kato svur6i) suedinitelq otdelq po-visoko. Ako po4ne da otdelq taka proverete purvo te4nostta predi da se 6a6kate, 4e vi e zaminal suedinitelq!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

b_d

Мнение от b_d » 12 Ное 2006 11:25

Japanese_fever написа:Tam 6te da e na mojta, no ne mi se zanimava sega, za6toto te4a e nezna4itelen.

A ina4e za drugite da znaqt, 4e kato namalee te4nostta v rezervoar4eto(ne kato svur6i) suedinitelq otdelq po-visoko. Ako po4ne da otdelq taka proverete purvo te4nostta predi da se 6a6kate, 4e vi e zaminal suedinitelq!
според мен грешиш. Или работи, или не работи - това не е жило да се разтяга.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 13 Ное 2006 03:46

bad_dog написа:
Japanese_fever написа:Tam 6te da e na mojta, no ne mi se zanimava sega, za6toto te4a e nezna4itelen.

A ina4e za drugite da znaqt, 4e kato namalee te4nostta v rezervoar4eto(ne kato svur6i) suedinitelq otdelq po-visoko. Ako po4ne da otdelq taka proverete purvo te4nostta predi da se 6a6kate, 4e vi e zaminal suedinitelq!
според мен грешиш. Или работи, или не работи - това не е жило да се разтяга.
Moje i da gre6a, no naistina kato namalee te4nostta v rezervoar4eto na suedinitelq toj zapo4va da otdelq po-visoko i kato doleq se opravq hoda mu. RAzbira se, 4e te4nostta okazva vlianie na otdelqneto. Po-malko te4nost=po-malko nalqgane.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 13 Ное 2006 07:07

technostite ne mogat da badat kompresirani
gazovete(vkl. vazduh) mogat da badat kompresirani.

nevijdam kakvo obshto ima kolichestvoto technost s goleminata na naliaganeto. tova koeto e ot znachenie za naliaganeto e goleminata i hoda na butalata i saotvetno silata koiato prilagame varhu tiah(pri uslovie che imame zatvorena sistema palna s technost, bez vazduh v neia)
->

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта