Корола Версо D4D проблем при потегляне
kalkam
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 04 Окт 2013 10:13
В ТМ твърдят, че проблема е в дюзите ми, но аз не вярвам да е това. Безспорно две от дюзите са зле, но това не може да е причина за проблема ми.
stankros
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от kalkam » 04 Окт 2013 11:35
kalkam
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 04 Окт 2013 14:29
Между другото не визирах теб за сарказма ама както и да е.
stankros
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от мехаННика » 04 Окт 2013 17:20
мехаННика
stankros
мехаННика
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от kalkam » 14 Окт 2013 14:46
kalkam
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 14 Окт 2013 16:46

В петък 11-ти окт. чистиха дюзите с добавка, както съм го описал по-горе в темата. Около час мотора работи на място само на добавка. Освен това й правиха диагностика и показа грешка касаеща "спад на налягането в горивната с/ма".
Трудно ми е да дам оценка на поведението на колата, с изключение на това, че ми се струва по-пъргава, но това може да е измамно.
Искам да направя замерване на дюзите отново, за да видя дали реално е имало ефект от процедурата. Затова моля за съвет къде да го направя, че не ми се ходи пак в ТМ Ауто.
Три дни проблема не се е проявявал, но TRC OFF i VSC отново светнаха, затова не съм голям оптимист.
Ще ви държа в течение.
stankros
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от kalkam » 14 Окт 2013 19:02
kalkam
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от memorex » 14 Окт 2013 19:46

В петък 11-ти окт. чистиха дюзите с добавка, както съм го описал по-горе в темата. Около час мотора работи на място само на добавка. Освен това й правиха диагностика и показа грешка касаеща "спад на налягането в горивната с/ма".
Трудно ми е да дам оценка на поведението на колата, с изключение на това, че ми се струва по-пъргава, но това може да е измамно.
Искам да направя замерване на дюзите отново, за да видя дали реално е имало ефект от процедурата. Затова моля за съвет къде да го направя, че не ми се ходи пак в ТМ Ауто.
Три дни проблема не се е проявявал, но TRC OFF i VSC отново светнаха, затова не съм голям оптимист.
Ще ви държа в течение.[/quote]
Провери дали не взема въздух от някъде горивна система особено там дето сте paскачали .Спада на налягането е ясен идва от това че помпа високо налягане е дърпала от където не трябва.
memorex
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 15 Окт 2013 08:48
Интересното обаче е, че когато бях в ТМ Ауто преди две седмици единствените грешки записани в компютъра са били свързани с ЕГР клапана, а не със спад на налягането. А тогава проблема се проявяваше всеки ден, че и по два пъти понякога.
stankros
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 16 Окт 2013 02:51
Да беше щракнал някоя снимка на бурканите и маркучите при това упражнение...Можеш ли да опишеш кои маркучи се използват?stankros написа: Ще ви държа в течение.
Изгори ли почистващата течност за това време?
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 16 Окт 2013 09:40
Оказа се обаче, че не е баш така, или поне не и за момчетата в сервиза. След около час вадене, удължаване и обратно слагане на маркучи някъде от мотора (по точно около помпата, а не от горивния филтър както ми бяха казали) решиха, че това не е правилния начин. Вдигнаха колата и извадиха два маркуча някъде отдолу, откъм резервоара, удължиха ги и ги вкараха в метална кутия, с обем около 1,5 - 2л. Мотора работи час и повече мисля, но не видях колко добавка изхарчи, защото кутията беше непрозрачна.
Когато решиха, че е работила достатъчно, върнаха маркучите по местата им за няма и минута. Проблема е, че не видях от къде ги вадят, защото умишлено или не, колата не беше вдигната достатъчно за да виждам.
Разсъждавайки сам, мисля че са извадили маркуча за горивото и този за обратната нафта, като по този начин не се заобикаля филтъра.
stankros
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта