Тойота Корола угасна и след това не пали
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Какво имаш предвид нагорели ?
Купи си бушони от магазин за авто части ,ама не такъв дето продават светещи пръскалки за чистачките и никелирани накрайници за ауспуха ,а истински. biggrin.gif
Бушоните се проверяват с пробна лампа при подаден контакт ,а не се сменят на поразия .
След като не видиш кой бушон е изгорял как ще видиш след смяната дали не е изгорял пак ?
Купи си бушони от магазин за авто части ,ама не такъв дето продават светещи пръскалки за чистачките и никелирани накрайници за ауспуха ,а истински. biggrin.gif
Бушоните се проверяват с пробна лампа при подаден контакт ,а не се сменят на поразия .
След като не видиш кой бушон е изгорял как ще видиш след смяната дали не е изгорял пак ?
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
И не е лошо да си провери "масите" по купето и двигателя дали са стегнати.
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
При положение ,че стартера върти масата на мотора ще е наред .
А и не мисля ,че сам може да провери нещо след като не знае по елементарни неща .
Моя съвет е да отиде на майстор докато проблема все още е само един .
А и не мисля ,че сам може да провери нещо след като не знае по елементарни неща .
Моя съвет е да отиде на майстор докато проблема все още е само един .
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Скоро имах проблеми с тоците, шашнала се беше тотално, не палеше - изгорял 100А предпазител (как се случва-никой не знае). Купих си от http://www.euro07.bg.
E12 4ZZ-FE 2005
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Как се случва ли? Когато неоторизиран персонал ти обърне плюса и минуса..
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Странно беше, защото не мисля, че някой беше пипал. Сутринта никакви проблеми - минах 20-на км., паркирах си пред офиса. Вечерта паля, тръгвам, колата изпада в някакви странни състояния, пуска си аварийките сама, без да могат да се спрат, светват една по една разни лампи за разни системи - ABS, Airbag, врати...и след 15-на км. угасна - изяден акумулатор. Втори акумулатор - пак така. Накрая един електромастър се бори с нея 3 дни, и каза, че не знае от кво е, ама е изгорял 100А бушон. Изкара ми навън от кутията 80А за тестове за установяване на някаква причина - няколко месеца вече няма грижи, май е време да си сложа в кутията новия 100А.мехаННика написа:Как се случва ли? Когато неоторизиран персонал ти обърне плюса и минуса..
E12 4ZZ-FE 2005
- v_shopov
- Мнения: 105
- Регистриран на: 29 Май 2013 16:31
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Колата вече е ремонтирана. Оказа се, че e имало кабели с нарушена изолация и станало късо съединение.
Toyota Corolla 1.6 VVTI, 91 kW, 2008
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Къде точно?
Ще бъде от полза за колегите с такава корола, ако им е слабо място по принцип,...освен ако не е причинено от неправилна външна намеса.
Ще бъде от полза за колегите с такава корола, ако им е слабо място по принцип,...освен ако не е причинено от неправилна външна намеса.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- v_shopov
- Мнения: 105
- Регистриран на: 29 Май 2013 16:31
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Казаха, че когато са закачили колата за диагностика, компютъра не я открил. След това са започнали да проверяват всичко едно по едно и проблема е бил във някакви кабели, кои точно незнам.
Toyota Corolla 1.6 VVTI, 91 kW, 2008
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Да споделя нещо, което може и да е не е същото при колегата, но може да е полезно за други с короли и ауриси купени от ТМ Ауто.
Понеже знам, че проблемите винаги тръгват след човешки намеси, та като се запролети времето на 2009 реших да огледам какво са сътворили "J&Jco", подизпълнителите на ТМ Ауто поне за онова време 2008-2009 за монтаж на алармите и парктрониците.
Не бяха вложили никакво старание по окабеляването, кабелите висяха и потракваха към други повърхности на всяка неравност, но направо останах потресен от факта, че за да прокарат един кабел бяха срязали основен кабелодържач - от тези които са като свинска опашка, но и имат ухо за закрепване към шасито. Този освободен кабелен сноп беше увиснал от теглото си около 5 см. и при натискане на съединителя, горната част на педала го буташе всеки път. Метал триеше в изолация, нали се сещате до къде щеше да се стигне.
Все пак остава и уговорката, че може и аз да съм единствен. Я монтажника е бил махмурлия от предния ден, я е било петък 6:00 вечерта и е забравил точно този сноп да завърже, я точно са му свършили големите свински опашки, а норми се гонят и трябва да се бърза...
Понеже знам, че проблемите винаги тръгват след човешки намеси, та като се запролети времето на 2009 реших да огледам какво са сътворили "J&Jco", подизпълнителите на ТМ Ауто поне за онова време 2008-2009 за монтаж на алармите и парктрониците.
Не бяха вложили никакво старание по окабеляването, кабелите висяха и потракваха към други повърхности на всяка неравност, но направо останах потресен от факта, че за да прокарат един кабел бяха срязали основен кабелодържач - от тези които са като свинска опашка, но и имат ухо за закрепване към шасито. Този освободен кабелен сноп беше увиснал от теглото си около 5 см. и при натискане на съединителя, горната част на педала го буташе всеки път. Метал триеше в изолация, нали се сещате до къде щеше да се стигне.
Все пак остава и уговорката, че може и аз да съм единствен. Я монтажника е бил махмурлия от предния ден, я е било петък 6:00 вечерта и е забравил точно този сноп да завърже, я точно са му свършили големите свински опашки, а норми се гонят и трябва да се бърза...
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Аз бях в сервиза , когато монтираха алармата на колата още като беше нова. Струваше ми се , че този , който я слага със сигурност не знае какво прави . Беше разглобил половината табло , а по принцип за тези аларми , които те слагат , почти не е необходимо , защото не са никакви аларми , а една пищялка , която е свързана към централното заключване , за да се активира и деактивира. Всяка година със застудяването започват проблемите с тази аларма. При отключване на колата започва да пищи и не може да се изгаси , много е приятно да стоиш до колата си с ключа и 10 минути да се пробваш да си изгасиш алармата. Тези дни ще се поразровя да и откача буксите и да си реша най-накрая проблема. Ще поогледам и какви са ги сътворили при монтажа ,може да е както на колегата по-горе , да висят цели снопове и да се търкат насам-натам.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Не си единствен!Yuli написа:....
Все пак остава и уговорката, че може и аз да съм единствен. Я монтажника е бил махмурлия от предния ден, я е било петък 6:00 вечерта и е забравил точно този сноп да завърже, я точно са му свършили големите свински опашки, а норми се гонят и трябва да се бърза...
И на мен ми монтираха там алармата и като си взех колата при включване на фаровете се включваха и аварийните.

А монтажника се кълнеше, че това не било от неговата работа. Добре, че собственика ми е познат и прати един друг младеж, който оправи работата. На парктроника сам си дозакрепвах кабелите за да не висят под бронята.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
Аз затова карам стари коли дето не им трябват аларми а ако имат такива ги изскубвам на мига и се чувствам щаслив от живота....и проблеми с кабели в Тойота никога не съм имал, това да не е Фиат или някоя френска чикия дето като и пуснеш мигач отзаде става дискотека....
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Тойота Корола угасна и след това не пали
При мен проблемите започнаха със странно поведение на алармата, първо намаля силата на звука при отключване и заключване, държеше се странно...после всички останали странности...В момента отключва и заключва без звук, само със светлини. Скоро сменях филтъра на купето, като свалих жабката, видях меко казано странни некадърности, връзвани и уж изолирани кабели, разкъсани кори...
E12 4ZZ-FE 2005
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 11 госта