


Датчика може да е негоден вече, но провери и кабела му. Аз съм проверявал датчика на друга кола по следния начин (в гаража). Развивам датчика и бързо запушвам дупката с нещо, да не тече антифриз. Свързвам кабела му с неговата клема и корпуса му с допълнителен проводник с (-) на акумулатора или шаси. Потопявам го в канче с вода ( без кабела) и потопен живачен или друг верен термометър. С бързовар загрявам водата, давам контакт и следя и сравнявам показанията на термометъра и на стрелката до 95град. Така мога да разбера колко е верен термометъра на колата и ако не е верен с много, се сменя...Обикновено датчиците се скапват така, че показват по-малко.Seepo написа:Да щемина и през питстопа да вида и там какво ще кажат по вапроса с тези неща ,но по темата с водата - ако са прецакали некоя жица или датчик тои нямаше да мърда изобщо може би е декалибриран (незнам дали така се казва )
Нямам представа, дори не знам къде се намира на тази кола. Нека който знае да каже.Seepo написа:Да хитроа имаш ли си наидея как се казва този датчик ако искам да си го купа и колко струва това животно ,мерс ;)
И аз не знам колко струва този датчик, но сигурно ще ти загорчее от цената. Много по лесно и евтино ще ти дойде да намериш някой да ти дефектира правилно, вместо да купуваш всичко по реда по който се сетиш.Seepo написа:Да хитроа имаш ли си наидея как се казва този датчик ако искам да си го купа и колко струва това животно ,мерс ;)
И аз бях предложил мерене и сравняване на показанията..., но някои предпочитат по метода на гаражните майстори- сменяй наред докато улучиш (за сметка на клиента)TATI написа:И 10 термостата да смениш, все тая. Вземи един термометър и премери температурата..............
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта