Масла и добавки POLYTRON
samurai
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от slowtraveler » 27 Авг 2013 16:20
Винаги съм смятал, че производителя на двигателя/автомобила определя периода на смяна на маслото (като указва типа масло което трябва да се ползва - вискозитетен и експлоатационен клас)...
Производителя на масло гарантира дали маслото му отговаря на някакъв стандарт - и толкова...
Затова и такъв тип реклами винаги пробуждат недоверието ми...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от sheha » 30 Авг 2013 19:50
Аз лично доста четох, по тази тема, накрая реших да пробвам тези продукти и по-точно маслото 10в-40.
Маслото го смених преди 10на дни единственото, което мога да отбележа е че стрелката за температурата на двг сега е със милиметър надолу от предишното си състояние!!
Всичко останало си е като сус всяко нормално масло, но с времето ще се види има ли и други разлики. Реших се да го пробвам след като се запознах с колега, който го ползва от 2 3 години и е доволен. При него температурата се изобразява дигитално и е с 6 8 градуса по-ниска от преди, също при смяна на гарнитура на клапаните е видял чиста до метален бясък повърхност. Той ползва маслото 10в-40 и го сменя на 20к, до момента е минал 3 смени.
Относно интервала на смяна на тубата са написали, да се следи предписания от производителя интервал и състоянието на маслото, като интервала може да нарастне до 25к. всичко зависи от собственика.
Това е от мен, а точно когато взимах маслото казаха че цената му се покачва, по-късно видях това и в нета!
sheha
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от slowtraveler » 30 Авг 2013 20:36
Колега, едва ли причината за това е маслото....sheha написа:.... При него температурата се изобразява дигитално и е с 6 8 градуса по-ниска от преди...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
sheha
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от ceko26 » 30 Авг 2013 20:59
ceko26
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от sheha » 31 Авг 2013 10:18
аз също съм си задавал въпроса по този начин и неможах да му дам нормален отговор, но ще се потретя стрелките и ЦИФРИЧКИТЕ(незнам точно как чрез внушение ще виждаш една цифра вместо друга) отразяващи температурата на двигатела(независомо какво мерят температура на антифриз или масло) показват по-ниски стойности!!!ceko26 написа:Самовнушение е .Температурата на антифриза се регулира от термостата , а главния източник на топлина на двигателя е изгарящата горивовъздушна смес. Може да има спад на температура на маслото ама не и на антифриза.
sheha
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от iovkito » 31 Авг 2013 10:51
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от slowtraveler » 31 Авг 2013 11:03
Двигателя е изчислен да работи на точно определена температура.
При понижена температура разхода на гориво и износването са повишени....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от sheha » 31 Авг 2013 11:30
Относно кво ни топли тая по-ниска температура, ...примерно че тя е вследствие на намаленото триене!!!!!!!!!!!
sheha
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от slowtraveler » 31 Авг 2013 13:16
Колега, целта на термо-стат-а е поддържане на постоянна правилна температура на двигателя.sheha написа:....
Относно кво ни топли тая по-ниска температура, ...примерно че тя е вследствие на намаленото триене!!!!!!!!!!!
Термостата поддържа тази постоянна температура при МНОГО голям диапазон натоварвания и външна температура, пренасочвайки потоците охлаждаща течност.
Отделената при триенето топлина е много малък процент в сравнение с останалата генерирана топлина в ДВГ.
Затова и не смятам, че понижената работна температура е заради 'понижено триене' ......
Най-малкото при дори леко натоварване на двигателя би трябвало температурата да закове на нормалните си показания...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от Scott » 31 Авг 2013 22:02
Колега, спор няма че един потопен в маслена баня детайл, в който има две триещи се повърхности (напр. колянов вал) ще загрява околното масло поради загубите от триене. Също е истина, че намаляването на температурата на маслото е сигурен индикатор за намаляване на загубите от триене. Но това важи само за детайли, при които няма допълнителен източник на топлина. Автомобилния двигател е конструиран така, че да поддържа постоянна работна температура чрез охлаждащата система и всяка промяна в тази температура е индикатор за проблем в тази система, а не следствие на намалени загуби на триене. Освен това, обикновено индикатора за температурата на двигателя в автомобила показва температурата на охлаждащата течност, така че е почти невъзможно по него да се съди за намалени загуби от триене.sheha написа:...Няма да защитавам и да влизам в спорове относно качеството на маслото. Отбелязах само че един от ефектите, който производителя отбелязва е налице, останалите немога да коментирам!
Относно кво ни топли тая по-ниска температура, ...примерно че тя е вследствие на намаленото триене!!!!!!!!!!!
Единствено е възможно да се съди за намаляване на загубите от триене в двигателя, ако автомобила има индикатор за температурата на маслото и са направени сравнителни измервания при еднакви обороти, еднаква външна температура и еднаква температура на охлаждащата течност и температурата на маслото е по-ниска с това прехвалено масло отколкото преди това. Аз например имам ндикатор за температурата на маслото в колата си, но вродената ми недоверчивост към такива рекламни трикове ме спира от провеждане на този експеримент.

Scott
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от sheha » 31 Авг 2013 22:24
Пак повтарям за незнам кой път, има хора които все пак са сипали това масло в колите си и температурните датчици почват да показват по-ниски стойности!!!
това виждат очите, незнам как някой толкова се мъчат да го оборят това нещо???? лекций на тема устройство на охладителната система нямам какво да коментираме тук, колегата е питал относно дадените продукти!
така като гледам май само аз имам допир до тези продукти и казвам това което сум видял, а не каквото съм прочел или съм се съмнявал, мислил.
всеки има право на мение, но да оспорвате нещо, което не сте видели(положението на стрелката за температурата на моята кола) някак не го разбирам.
sheha
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от Scott » 31 Авг 2013 23:13
Колега, аз (а и останалите предполагам) не оспорвам(е) положението на стрелката на температурата на колата ти, а качествата на добавките и масла Политрон. Направих си труда да посетя уебсайта им - песимизма ми се затвърди. Провери си термостата, ако наистина стрелката ти е по-долу от нормалното си положение.sheha написа:...да оспорвате нещо, което не сте видели(положението на стрелката за температурата на моята кола) някак не го разбирам.
Scott
Re: Масла и добавки POLYTRON
Мнение от sheha » 31 Авг 2013 23:30
ха сега ако ми обясните как смяната на маслото разваля термостата, ще ви призная!!!
п.с. освен моята кола, както съм казал по-горе познавам още 2 собственици, чийто термостати се развалят след смяната на маслото!
аз също бях песимист, поради това сложих маслото чак докато видях кола и човек, който го ползва и съответно е доволен.
сайта и глупавите тестове наистина повече биха отказали бг собственика от покупка.
ето и малко неща, които пък навеждат на мислута че все пак е нещо истинско:
http://www.avtobusi.com/cgi-bin/e-cms/v ... &password=
http://media.wix.com/ugd/a2f297_0dea5b5 ... cc1636.pdf - малко цифрички за домашно
sheha
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта