EDIT: Шум от всмукателен колектор (корола е12)
EDIT: Шум от всмукателен колектор (корола е12)
Колеги, на някого да му се е налагало скоро смяна на синхронизатор на ск.кутия ? Интересува ме горе-долу колко струва процедурата ? При мен проблемът е, че на втора при отпускане на съединител (по нагорнище основни и при легнали полицаи) се чува много дразнещо дрънчене и най-вероятно става дума за заминал синхронизатор...
Последно промяна от dev212 на 18 Авг 2013 19:32, променено общо 1 път.
Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
Заминал синхронизатор и дрънчене ..... малко не се връзва 

-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
Синхронизатор 60-120 лв. Труд 10 -12 часа по Х лв на час. Масло скорости 2,5 л , съединител ако е към края на ресурса си, някой по печен монтьор че има и самозванци. Преди разглобяването, много е важно и точна диагноза доколкото е възможно при такъв вид ремонти.
Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
Ами няма от какво друго да е... Това го чувам само на втора при ниска скорост когато почна да отпуска съединителя ( най-често когато мина през легнал полицай на натиснат съединител и по някое време почна да го отпускам)... По прав път сякаш не се случва. Трябва да има някакъв зор за да се чуе по отчетливо. Съеденителя вероятно също му е време, но такъв звук от съединител абсурд...teror1sta написа:Заминал синхронизатор и дрънчене ..... малко не се връзва
Не знам и къде да ида при хора които си разбират от работата...За сервиза на Toyota не съм чул нищо хубаво до сега.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
Ами тогава иди в сервиза на Коджа Дувар, така де, Грейт Уол... Пиши поне откъде си.
Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
От Стара Загора, но не е проблем да ида и в друг град при свестен майстор...
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
Ако звука се чува при самото включване на втора с натиснат съединител тогава да говорим за ремонт скорости, но ако вече втора е включена и се чува нещо тогава има друг проблем.
Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
Ами най-вероятно има какво друго да се чува
Защото от синхронизатора може да си на 200% сигурен, че не е от него .
Иначе щом ти го прави само на 2-ра предавка остава да се е разбил лагера на предавката, което пак доста ме съмнява
Я си тествай колата по обстойно, защото да не дадеш една шапка с пари за отстраняването на несъществуващ проблем. Пробвай да я натовариш на 1-ва и на 3-та пак на легнал полицай примерно . Може някое каре да се ебава, може тампон на двигателя и т.н. Тествай със сигурност дали е само на 2-ра .

Иначе щом ти го прави само на 2-ра предавка остава да се е разбил лагера на предавката, което пак доста ме съмнява

Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
Ок, благодаря за съветите. Не съм специалист в областта и няма как да диагностирам какво е точно...Интересното е, че при включване на предавките няма някакъв забележим проблем(е не е като на нова, но общо взето се държи добре). Този шум се получава след като вече съм сменил на втора и почна да пускам съединителя и когато почне да зацепва се чува това като дрънчене(глухо). Абсолютно същото съм чувал от полицейска астра точно при преминаване на легнал полицай и за това мисля, че е нещо доста често срещано...Едвали е лагер защото не се чува постоянно. Когато си зацепи няма никакви шумове за това сякаш нещо по скоростите ми се струва, че е най-вероятно. На други предавки не се чува, но ще тествам пак...На 1ва 100% не се чува на легналите полицаи.
Edit: Препоръчайте свестен майстор, който ще може да каже каде е проблема и да го оправи съответно ? (ако е и от региона на Стара Загора още по-добре)
Edit: Препоръчайте свестен майстор, който ще може да каже каде е проблема и да го оправи съответно ? (ако е и от региона на Стара Загора още по-добре)
Re: Смяна на синхронизатор на ск.кутия (корола е12)
Ходих до ТМ ауто. Казаха, че шумът е от всмукателния колектор на двигателя. Не било необходимо да се сменя за сега, а и цената без труд е 1100лв о_О
EDIT: поразгледах из интернет и се оказва, че това е доста срещан проблем при тези двигатели (производствен дефект...има и бюлетин по въпроса, но не ми се търсеше). Проблемът може да се реши с едно болтче завито на подходящото място, което да спре тази пластмаса, която се е разхлабила. До колкото разбрах освен, че шумът е дразнещ това не предизвиква други проблеми и може да се кара без притеснения.За съжаление сайтът с описание как се извършва процедурата с болтче не работи...Интересно ми е дали някой друг има същия проблем щом е толкова често срещан ?
EDIT: поразгледах из интернет и се оказва, че това е доста срещан проблем при тези двигатели (производствен дефект...има и бюлетин по въпроса, но не ми се търсеше). Проблемът може да се реши с едно болтче завито на подходящото място, което да спре тази пластмаса, която се е разхлабила. До колкото разбрах освен, че шумът е дразнещ това не предизвиква други проблеми и може да се кара без притеснения.За съжаление сайтът с описание как се извършва процедурата с болтче не работи...Интересно ми е дали някой друг има същия проблем щом е толкова често срещан ?
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: EDIT: Шум от всмукателен колектор (корола е12)
Знам за този проблем и съм чел и за решението преди време, но още не съм го правил. Имам и два колектора и ако някой от тях е като твоя, може да пробваме без да се рискува оригиналния. Ще трябват и гарнитури към главата и към дросела.
Re: EDIT: Шум от всмукателен колектор (корола е12)
Мисля за сега да я карам така и като се усили шума тогава да сменям...Мога да си намеря втора ръка колектор от чужбина на добри километри и за добри пари...Намерих много интересна тема в която сменят колектора, дросела и инжекторите на 3zz с такива от 1zz и може да пробвам след време ако така и така ще трябва да сменям колектора...: http://www.corollaclubuk.com/forum/inde ... rformance/
Пишат, че от 108 до 130 HP го докарват със смяната... Интересно, че на американската версия на корола (toyota matrix) колектора е метален изцяло и този проблем го няма...
Пишат, че от 108 до 130 HP го докарват със смяната... Интересно, че на американската версия на корола (toyota matrix) колектора е метален изцяло и този проблем го няма...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта