Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Не разбирам почти нищо ... Това което ми кажат на това вярвам ... Само специалисти в България ... Ако знаеш някой грамотен човек който може да я погледне и да си заплатя за услугата
- TATI
- Мнения: 2847
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 82 пъти
- Обратна връзка:
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Имаш ЛС
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Колега, ЕГР-а играе и то доста, хубаво е да го почистиш преди да се хвърляш на дюзите....обратната нафта минава през главата и излиза в задния десен край под вакум помпата през един клапан за обратното гориво.(общо взето на кофти място). Не ни каза с каква програма за диагностика са ти гледали колата, но моя опит показва, че някои програми (комбинирани за западни и азиатски автомобили) не са много коректни по отношение на стойностите на дюзите(закръглят 0.7 към 1 и т.н.) За тойота техстрийма си е най-точен. Според мен преди да тръгнеш да правиш дюзи трябва да пробваш по-прости неща:carrion написа:Почистихме дебитомера . ЕГР-а мисля , че не играе роля ? ... Направи теста за обратната нафта и от там разбра че са дюзите . Искахме и на моята да го направим обаче не разбрахме как . Те са скрити тея дюзи нямат намиране къде и е обратната нафта .
1. Смени нафтата(бензиностанцията) и сложи читава добавка(има много за и против добавките - ти решаваш)
2. Провери турбината и геометрията(трябва да се усеща след 1800 об/мин)
3. Почисти ЕГР-а
4. Щом си сменил филтрите и махнал катализаторите - не ги проверявай :о)
5. Имай предвид, че стойности до +/–3 за този двг са в нормите според Тойота
Пиши какво е станало и успех!
П.П. Ето какво те чака ако решиш да сваляш дюзите http://www.youtube.com/watch?v=8OPtJPt5Rl0
има майстори които ги правят и по този начин http://www.youtube.com/watch?v=ROUoAt4Rpq4
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Ще почистя ЕГР-а в най скоро време . Не разбирам как да гледам или разбера за геометрията на турбината и какви 1800 оборота говориш Много съм бос . Добре че един колега ми помага и прави всичко .
Клапана за високото налягане на мондеото за който говорех го има на 2рият клип на 0.40 секунда някъде горе в ляво . Малак колкото нокът .
Сега ще поръчам и една добавка която ми препоръча колега от форума Мечо .
Клапана за високото налягане на мондеото за който говорех го има на 2рият клип на 0.40 секунда някъде горе в ляво . Малак колкото нокът .
Сега ще поръчам и една добавка която ми препоръча колега от форума Мечо .
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Благодаря на всички които писаха в темата и помагаха с идеи . Оказа се че единият маркуч от кулера към всмукалетният колектор беше надлъжно срязан . Заменихме го и сега не мога да си позная колата . Няма пушеци и вървежа се оправи . Остана само разхода да засека като иддвам след няколко дни до София . Вече почвам да се мислям за remap обаче се оказа че на тези тойоти е невъзможно .
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
PESHO OT MARS написа:........... При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата....
Да не кажеш после че не сме те насочили натам
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Как се открива пробив в турбо пътищата. Трябва ли да работи мотора, чува ли се свистене?PESHO OT MARS написа:PESHO OT MARS написа:........... При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата....
Да не кажеш после че не сме те насочили натам
Corolla Verso 2.0 D4D 2005г.
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Трябва да работи мотора, ако е на по-високи обороти от 2000 ще се чува още по-добре. При всяко положение ще има свистене, защото налягането е голямо.stankros написа:Как се открива пробив в турбо пътищата. Трябва ли да работи мотора, чува ли се свистене?PESHO OT MARS написа:PESHO OT MARS написа:........... При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата....
Да не кажеш после че не сме те насочили натам
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
По принцип по свистенето но ако пробива е голям по някой маркуч задължително се случва от страната от която не го виждате и не се чува нищо. Номера е да се премери налягането и ако не достига зададените параметри да се разглабя. По-честичко с разглабяне успяват да хванат такива проблеми, сцепени маркучи или интеркулер е честата случка или изплют маркуч ама това е раядко и се вижда веднага.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
При мен се чуваше много ясно свистенето. Пушеше адски много . При двама майстори я карах да прегледат пътищата , казаха няма проблем . Смятайте ..... Един приятел любител на коли я качи на канала си и веднага откри проблема . Маркуча беше срязан надлъжно . Обаче е мн скъп - 290 лв в тойота . От силиконови колена и алум тръба направихме нов . Всички проблеми изчезнаха .
- JapCar
- Мнения: 962
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Колеги, принципно е добре при подобни случаи да се щракне снимка, да се види кое къде е , може да е полезно за някои с подобен проблем...carrion написа: Маркуча беше срязан надлъжно . Обаче е мн скъп - 290 лв в тойота . От силиконови колена и алум тръба направихме нов . Всички проблеми изчезнаха .
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Колега, моята изпушва много при потегляне и при рязко ускоряване. През останалото време не пуши грам. Знам го със сигурност. При теб симптомите същите ли бяха?carrion написа:При мен се чуваше много ясно свистенето. Пушеше адски много . При двама майстори я карах да прегледат пътищата , казаха няма проблем . Смятайте ..... Един приятел любител на коли я качи на канала си и веднага откри проблема . Маркуча беше срязан надлъжно . Обаче е мн скъп - 290 лв в тойота . От силиконови колена и алум тръба направихме нов . Всички проблеми изчезнаха .
Corolla Verso 2.0 D4D 2005г.
Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Ами не беше само при потегляне . Пушеше си и през останалото време като мине 2000 оборота
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 19 Дек 2017 23:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис 2004 D4D, 116 к.с.
Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
Здравейте, колеги! Купих си Avensis Т25 d4d 116 к.с. 2004г. преди три седмици. Преди нотариуса ходихме до Тойота в Пловдив. Едната дюза даде занижена стойност над нормата и съответно другата е с леко завишена за корекция. Това ми казаха в Тойота. Въпреки това я взех. Сложих добавка на половин резервоар и от тогава не съм я мерил пак. Въпроса е до колко е занижена, колко може да се кара така и къде във Варна мога пак да я замеря и евентуално ремонтирам. Благодаря предварително!
-2,3. 0,8. 0,3. 1,3. са стойностите, като -2,3 са ми я заградили в кръгче.
-2,3. 0,8. 0,3. 1,3. са стойностите, като -2,3 са ми я заградили в кръгче.
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис
-2.3 не е под нормата. Нормата е до 3
Не си направил грешка, че си сложил добавка, но вероятността да се оправи е минимална.
Не си направил грешка, че си сложил добавка, но вероятността да се оправи е минимална.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта