не държи на скорост
не държи на скорост
Здравейте. Отскоро имам проблем при моята Тойота и се обръщам за съвет.Колата ми е Корола 2002 година,бензин 1.6 двигател.Скоро забелязах,че като я оставя на по голям наклон на първа скорост започва да "сеца"и не държи. Мерих компресията. 11.5 е. Четох,че може да е издухал двигателя. Просто не ми се мисли ако е това. Има ли нещо друго от което да се получава този проблем. Струва ми се,че може да е от скоростите.Не искам да се разделям с колата.Това е любимата ми кола и макар и да я имам от 2 години не ми е създавала проблеми. Моля помогнете.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: не държи на скорост
Не се занимавай с глупости. Зависи колко е голям наклона. За това се ползва ръчната спирачка. Не се вманиачавай.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: не държи на скорост
Е и моята мърда, ама не тръгва... какво да я махам ли?
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Re: не държи на скорост
Това въобще нее проблем почти всички нови западни коли при голям наклон на скорост леко помръдват и това е от скоросните кутии и въобще нее проблем карал съм и хонда опел волксвеген и тойота и све така си мърдат и затова е хубаво да имаш добра ръчна спирачкаtanis2 написа:Здравейте. Отскоро имам проблем при моята Тойота и се обръщам за съвет.Колата ми е Корола 2002 година,бензин 1.6 двигател.Скоро забелязах,че като я оставя на по голям наклон на първа скорост започва да "сеца"и не държи. Мерих компресията. 11.5 е. Четох,че може да е издухал двигателя. Просто не ми се мисли ако е това. Има ли нещо друго от което да се получава този проблем. Струва ми се,че може да е от скоростите.Не искам да се разделям с колата.Това е любимата ми кола и макар и да я имам от 2 години не ми е създавала проблеми. Моля помогнете.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: не държи на скорост
Нов, стар автомобил правилото е, че се оставя на скорост и ръчна спирачка ... в добрите стари времена и камък помагаше да не тръгне ладата или москвича :-)
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: не държи на скорост



Веднъж отивам към Маздата и гледам тримата юнака дето ме чакаха до колата я подпират

Така си тръгнала по надолнището на плаца на 1-ва предавка. От тогава на този не-голям наклон винаги я оставям и на ръчна спирачка

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: не държи на скорост
Според мен може да тръгне, може и да не тръгне, зависи в какво положение са останали клапаните, макар, че в един момент трябва да дойдат затворени на компресиращия цилиндър...
Все пак теоретично за дълго време всяка кола трябва да мръдне, защото буталата/сегментите не са херметични. Имам предвид- буталото напъва да сгъстява и през ключовете на сегментите все бавно ще пропуска с времето. Но ако колата си тръгне на скоци да върви без да спира...май има проблем и не мисля, че е в ск. кутия.
Компрасията се мери на загрял двг, тогава маслото се плиска по цилиндрите при въртене на стартер и уплътнява, та при известни обстоятелства може да показва ОК компресия..., а да не е.
Тук в Англия, май ги учат при паркиране, независимо от наклона- само ръчна спирачка, без скорост.
Но това не ми е странно, след като някои и на светофарите стоят на р. спирачка, за да не дразнят стоповете задните (особено вечер) и на 1-ва и съединител, за да можели да тръгнат бързо...
Аз рядко използвам р. спирачка, винаги оставям на 1-ва, само при много големи наклони подсигурявам и с нея.
Все пак теоретично за дълго време всяка кола трябва да мръдне, защото буталата/сегментите не са херметични. Имам предвид- буталото напъва да сгъстява и през ключовете на сегментите все бавно ще пропуска с времето. Но ако колата си тръгне на скоци да върви без да спира...май има проблем и не мисля, че е в ск. кутия.
Компрасията се мери на загрял двг, тогава маслото се плиска по цилиндрите при въртене на стартер и уплътнява, та при известни обстоятелства може да показва ОК компресия..., а да не е.
Тук в Англия, май ги учат при паркиране, независимо от наклона- само ръчна спирачка, без скорост.
Но това не ми е странно, след като някои и на светофарите стоят на р. спирачка, за да не дразнят стоповете задните (особено вечер) и на 1-ва и съединител, за да можели да тръгнат бързо...
Аз рядко използвам р. спирачка, винаги оставям на 1-ва, само при много големи наклони подсигурявам и с нея.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта