Съвет за АГУ corolla 1.3
Съвет за АГУ corolla 1.3
Здравейте,
Реших да си поставя газова на королата Е11 1.3 - 4E-FE. Тъй като е с метални колекторни тръби майсторите казват ,че не е нужно да е газов инжекцион.Какво е вашето мнение - колата я карам много бих дал 1000лв за газ ама ако мога да дам 300-400 що да не ги спестя.Ако има колеги с такава кола и обикновена газова нека пишат.Приемам всякакви мнения и коментари , пък и чак средата на август съм решил да я сложа така че имам време да мисля.
Благодаря
Реших да си поставя газова на королата Е11 1.3 - 4E-FE. Тъй като е с метални колекторни тръби майсторите казват ,че не е нужно да е газов инжекцион.Какво е вашето мнение - колата я карам много бих дал 1000лв за газ ама ако мога да дам 300-400 що да не ги спестя.Ако има колеги с такава кола и обикновена газова нека пишат.Приемам всякакви мнения и коментари , пък и чак средата на август съм решил да я сложа така че имам време да мисля.
Благодаря
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
По принцип може да се сложи без никакъв проблем обикновена газова. Но не ти го препоръчвам и ще ти обясня защо. Цената на един читаво монтиран ГИ (без турски елементи по него) е вече 800 лева а обикновената е около 450 поне. Т.е. разликата не е толкова голяма колкото преди. Срещу тези 350 лева отгоре печелиш по-добър вървеж което вярвай ми на 4E-FE ще го оцениш (на баща ми Е11-ката е с обикновена газова) и малко по-добра икономия, евентуално може да имаш след някой друг километър заигравка с рейката защото за да излезе цената по-добра се слагат евтини рейки. Аз съм с такава вече 28+ хил.км. и нямам проблеми независимо че ми говореха как ще умре още на 20 хил. Ремонта на рейката е 20-30 лева. Това е така да се каже единственото по-слабо звено. При обикновената газова нещата са доста по-прости и няма рейка но пък там малко да ти позапуши въздушния филтър и разхода отлита в небесата. По принцип веднъж като се нагласи е редно да си караш без да пипаш нещо но аз лично не съм доволен, на Карината непрекъснато се опитвах да постигна нещо по-добро откъм вървеж и икономия и все не ми харесваше. Просто към днешна дата е безмислено при условие че колата ти си има ел.инжекция да не се възползваш от поевтиняването на ГИ-тата.
На моята Карина смених срещу 400 лева обикновената на ГИ и знам че разликата от 1/100 газ ще има да я избивам безумно дълго но пак бих го направил. Колата върви по-добре и не се занимавам да мисля за щуротии. Прехвърля си сама без да ми се налага да повишавам обороти и така.
За 800 лева получаваш читав и прибран монтаж, ГИ-то е Фобос 4 с редуктор примерно Uno (до 140 коня), термопластика тръби за газта, евентуално ако не са мръднали цената бутилка тороидална на мястото на резервната гума, италианска евро сонда, пълначка монтирана скрито до гърловината на резервоара. Стандартната гаранция на Фобос 4 или по скоро сега се води EasyGAS Green.
После едни филтри на всеки 10-15 хил.км евентуално на всеки 20-40 хил. може би смяна на буталца и гумички на рейката но това е строго индивидуално.
Обикновената газова има предимството да е работи независимо от състоянието на бензиновото впръскаване, но все пак ние караме Тойоти а не дръгливи немски отрочета с мех.инжекции и аз лично проблеми с инжекциони тук срещам изключително рядко да не кажа въобще хич.
На моята Карина смених срещу 400 лева обикновената на ГИ и знам че разликата от 1/100 газ ще има да я избивам безумно дълго но пак бих го направил. Колата върви по-добре и не се занимавам да мисля за щуротии. Прехвърля си сама без да ми се налага да повишавам обороти и така.
За 800 лева получаваш читав и прибран монтаж, ГИ-то е Фобос 4 с редуктор примерно Uno (до 140 коня), термопластика тръби за газта, евентуално ако не са мръднали цената бутилка тороидална на мястото на резервната гума, италианска евро сонда, пълначка монтирана скрито до гърловината на резервоара. Стандартната гаранция на Фобос 4 или по скоро сега се води EasyGAS Green.
После едни филтри на всеки 10-15 хил.км евентуално на всеки 20-40 хил. може би смяна на буталца и гумички на рейката но това е строго индивидуално.
Обикновената газова има предимството да е работи независимо от състоянието на бензиновото впръскаване, но все пак ние караме Тойоти а не дръгливи немски отрочета с мех.инжекции и аз лично проблеми с инжекциони тук срещам изключително рядко да не кажа въобще хич.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Още един глас за ГИ.Вече две години ~30к -никакви ядове(като изключим, че рейката стана по шумна последно време и зимата докато загрее малко прехлъцва).Но смятам да и купя нова рейка , а на старата да се поупражнявам с един ремонтен комплект.
Не забравяй и, че ако имаш климатик няма кой да ти повиши оборотите на двигателя при включването му ако сложиш обикновена газова.
Не забравяй и, че ако имаш климатик няма кой да ти повиши оборотите на двигателя при включването му ако сложиш обикновена газова.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Това не е точно така. При повечето двигатели добавянето на "обороти" при работа на A/C се осъществява чрез един малък байпас клапан на дросела. Така че и при обикновената газова когато включиш климатика се получава повдигане на оборотите.nikdel написа: Не забравяй и, че ако имаш климатик няма кой да ти повиши оборотите на двигателя при включването му ако сложиш обикновена газова.
Но както казах ГИ-тата са на достъпна цена вече и не си струва икономията.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Благодаря много.! И аз бях за ГИ обаче когато бях на майстор самия тои ми каза че може и обикновена. И затова реших да питам някои който има такава кола.
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Аз съм с обикновенна газова и съм минал над 80к и нямам никакви проблеми
Мойта газова е STARGAS и съм много доволен от нея
Слагай и карай не се чуди повече
Мойта газова е STARGAS и съм много доволен от нея
Слагай и карай не се чуди повече
Toyota Avensis 2.0 D4, 147ps, 1AZ-FSE, 2006
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
На баща ми същата corolla 1.3 Е11 вече 13 години(около 160к км) се кара с обикновенa газова уредба. Разхода е 10/100 в Пловдив и около 8/100 извън града с много добра скорост. Разлика във вървежа няма. Проблеми - никакви. Едва ли има по-добър мотор за газифициране.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Вземи махни плочката на газовата и я покарай така 100-тина км. и тогава кажи че няма разлика....blago_83 написа: Разлика във вървежа няма.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Ей сега отивам да я махна.....PESHO OT MARS написа:Вземи махни плочката на газовата и я покарай така 100-тина км. и тогава кажи че няма разлика....blago_83 написа: Разлика във вървежа няма.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Репчи се колкото искаш ама факта си е факт, хората лесно забравят колко точно са им вървяли колите преди да наковат смесителите на газовите...
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Пак ти казвам. Никой не е усетил съществена разлика на тази кола. Никога не е имала проблеми и никой не си е правил експерименти с нея. Ако трябваше сега да си купя такава 15 годишна кола за около 2500 лв. пак бих и сложил обикновена газова уредба.PESHO OT MARS написа:Репчи се колкото искаш ама факта си е факт, хората лесно забравят колко точно са им вървяли колите преди да наковат смесителите на газовите...
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Въпроса е дали ти се дават сега 350 лв повече или ти се гори по литър на 100 км. повече. С обикновена газова си има лек спад в мощността, естествено зависи от настройката- но за да е икономична това се счита за даденост. При добра настройка на ГИ няма такова нещо и разхода като количество газ е колкото на бензин. Докато при обикновената газова е с около литър нагоре. За да е икономична и все пак да върви. Нещо като оптимален баланс.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Сложи на метан направо ;)
Според мен газов инжекцион си е най-добре, но ти си решаваш.
Според мен газов инжекцион си е най-добре, но ти си решаваш.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Нищо лошо ама докато събираш мнения някой избиха парите на ГИ-тата си а други направо покупката на колите си......iliev написа:Благодаря. Аз все още продължавам да събирам мнения.
Не виждам какво точно сложно и притеснително има в поставянето на газова система на колата, особено пък на този мотор.
Ще взема да напиша една тема и да я боднат отгоре за да може да се чете защото имам чувството че твърде много стават тези еднотипни теми.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта