ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11 Юли 2013 17:11
ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Възможно ли е да инсталирам ECU от Celica на MR2 ! Ето и снимки на двата компютъра.. Може ли нещо да се обърка и да предизвикам нова повреда ?
- Прикачени файлове
-
- mr2-celica.jpg (173.81 KiB) Преглеждано 1580 пъти
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Става разбира се
Само внимавай да не активираш софтуерно вертикалното излитане и най-вече пространственият хипер ускорител че ще почне много да гори ;)

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11 Юли 2013 17:11
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?


Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Слагаш го и пробваш , изглеждат достатъчно еднакви двата компа
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
На теория трябва да работи, но на практика може да има разлики. Като цяло според мен ще сработи, ако пиновете съвпадат. Вземи ECU PINOUT-a на двете и гри сравни. Трябва Pinout-a на инсталацията да отговаря на pinout-a на новото ECU-то. Предполагам че разликите ще са малки, ако изобщо има такива.Основните неща са ти релето от контактния ключ, релето на ecu-то, дюзите, бобината, захранванията, масите, кабелите от датчика на разпределителния вал(делкото), knock-a(за да не ти влиза в авариен, въпреки че може да се сложи съпротивление), температурния, , празния ход, MAP-a и този за temp входящ въздух. Сигурно пропускам нещо, но това са основните.Друг е въпроса ако искаш вече есктри,скоростомер, оборотомер, лампа за масло, чек енджин ............
Тогава ще трябва повече четене.

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11 Юли 2013 17:11
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
xtreme написа:На теория трябва да работи, но на практика може да има разлики. Като цяло според мен ще сработи, ако пиновете съвпадат. Вземи ECU PINOUT-a на двете и гри сравни. Трябва Pinout-a на инсталацията да отговаря на pinout-a на новото ECU-то. Предполагам че разликите ще са малки, ако изобщо има такива.Основните неща са ти релето от контактния ключ, релето на ecu-то, дюзите, бобината, захранванията, масите, кабелите от датчика на разпределителния вал(делкото), knock-a(за да не ти влиза в авариен, въпреки че може да се сложи съпротивление), температурния, , празния ход, MAP-a и този за temp входящ въздух. Сигурно пропускам нещо, но това са основните.Друг е въпроса ако искаш вече есктри,скоростомер, оборотомер, лампа за масло, чек енджин ............Тогава ще трябва повече четене.
Ами всъщност колата ми влиза в авариен режим след като загрее (всеки път) . Но тъй като при четене със даване на късо, cheka мига постоянно с еднакъв интервал между миганията (тоест все едно няма грешка) ,ми казаха да пробвам с друг компютър !
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Нещо променя ли се в работата на колата като излезе чека, или просто си седи ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11 Юли 2013 17:11
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Променя се и то значително. Колата става супер спъната и изобщо няма мощност (даже като пусна газта и все едно натискам спирачката, тоест чак дръпва назад).а пък като натисна газта до край и на 3500/4000 оборота спира като на прекъсвач. Също мирише на бензин .xtreme написа:Нещо променя ли се в работата на колата като излезе чека, или просто си седи ?
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Проверете съпротивлението на температурния датчик при топло положение >80C. Трябва да е под 400ома. И волтажа който връща към компютъра респективно трябва да е под 1 волт. И след това O2 сензорите. При тях е по-лесно само ги откачате. Ще има чек , но ако е от тях поне ще върви нормално.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11 Юли 2013 17:11
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Благодаря !!xtreme написа:Проверете съпротивлението на температурния датчик при топло положение >80C. Трябва да е под 400ома. И волтажа който връща към компютъра респективно трябва да е под 1 волт. И след това O2 сензорите. При тях е по-лесно само ги откачате. Ще има чек , но ако е от тях поне ще върви нормално.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11 Юли 2013 17:11
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Здрасти пак !! успяхме да прочетем каква грешка дава и ..да , дава че е температурния датчик . Смених го... покарах я 3/4 дена и пак същата работа (светва чека и пак едва върви). Като държа да отбележа че през тези дни продължаваше да мирише на бензин. Сега смених датчика пак със чисто нов, но и този път пак мирише на бензин, и очаквам пак да светне лампата :( :( ... Знаеш ли нещо по въпроса .. Благодаря предварително ..xtreme написа:Проверете съпротивлението на температурния датчик при топло положение >80C. Трябва да е под 400ома. И волтажа който връща към компютъра респективно трябва да е под 1 волт. И след това O2 сензорите. При тях е по-лесно само ги откачате. Ще има чек , но ако е от тях поне ще върви нормално.
Re: ECU от Celica на MR2 ? Има ли някаква опасност ?
Изтрихте ли грешката ? Трябва да махнете минуса на акумулатора за известно време и да проверите пак дали отчита грешката. Ако пак я отчита даже и с новия датчик, проверете съпротивлението на датчика и окабеляването до него.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта