Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Здравейте току що се регистрирах във вашия форум. Насочил съм се към японско возило , бензинов двигател , мисля че не съм сгрешил като съм избрал точно този форум. Моля за съвет кой от двата мотора е по добър и не толкова капризен към газов инжекцион. доколкото съм чел и двата двигателя са със верига, което е много добре, но не знам дали са подходящи за газ. Имам и още един въпрос, мотора 2.0 147 коня със 6 скорости ли е или с 5? Благодаря ви предварително. Да уточня ориентирал съм се към Авенсис след 2003 2004 бензин мотора задължително да е с верига и да е подходящ за газов инжекцион. Кой мотор би бил най подходящия?
Последно промяна от frodoslav на 02 Юли 2013 13:18, променено общо 1 път.
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Ами зависи за кой модел купе щего ползваш .Иначе и двата са добриfrodoslav написа:Здравейте току що се регистрирах във вашия форум. Насочил съм се към японско возило , бензинов двигател , мисля че не съм сгрешил като съм избрал точно този форум. Моля за съвет кой от двата мотора е по добър и не толкова капризен към газов инжекцион. доколкото съм чел и двата двигателя са със верига, което е много добре, но не знам дали са подходящи за газ. Имам и още един въпрос, мотора 2.0 147 коня със 6 скорости ли е или с 5? Благодаря ви предварително
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Здравей,колега.Аз съм с 2.0.147к.с.,комби,автоматик.Става въпрос за Авенсис,затова вземи уточни ти към какво си се насочил......Моят двигател е 2.0 D4,VVTI,бензин ,с верига,и не става за газ отникъде.frodoslav написа:Здравейте току що се регистрирах във вашия форум. Насочил съм се към японско возило , бензинов двигател , мисля че не съм сгрешил като съм избрал точно този форум. Моля за съвет кой от двата мотора е по добър и не толкова капризен към газов инжекцион. доколкото съм чел и двата двигателя са със верига, което е много добре, но не знам дали са подходящи за газ. Имам и още един въпрос, мотора 2.0 147 коня със 6 скорости ли е или с 5? Благодаря ви предварително
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Да уточня, ориентирал съм се към авенсис ръчни скорости бензинка с верига да става на газ .
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Ами по принцип не се препоръчва на vvti-то
Но пък много хора казват, че нямат проблеми. Не знам на кого да се вярва
Проблемът е в клапаните
Но пък много хора казват, че нямат проблеми. Не знам на кого да се вярва
Проблемът е в клапаните
http:/www.penchochukov.com
Yaris P1
Yaris P1
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Здравейте.
И аз от известно време чета форума и се оглеждам за някоя читава Toyota Avensis 1.8 VVTi след 2006-та, ръчка, бензин, комби с идеята да се газифицира. До сега не съм срещал коментари че този двигател не може да се газифицира, но може и да съм пропуснал. Просто трябва да се подбере добър ГИ и по възможност да има функцията самообучение по ОБД ( Романо примерно) и система за смазване на клапаните, надявам се да не бъркам в обобщението. Също четох че при някои екземпляри се наблюдава загуба на масло, но май това са наблюдава в първите няколко години на двигателя/модела. Другото по което размишлявам е най вероятно бутилката ще е на мястото на резервната гума ако няма друго удобно място ... без багажника. Ще бъда благодарен ако някой потвърди за горе казаното или даде друга яснота по въпроса. Интересувам се и какъв разход мога да очаквам от модела на газ градско/извънградско, макар че се информирах горе долу ... нещо от рода на 9-10 до 11 градско и 7.5-8 извънградско което е приемливо за този автомобил, мисля.
Поздрави.
И аз от известно време чета форума и се оглеждам за някоя читава Toyota Avensis 1.8 VVTi след 2006-та, ръчка, бензин, комби с идеята да се газифицира. До сега не съм срещал коментари че този двигател не може да се газифицира, но може и да съм пропуснал. Просто трябва да се подбере добър ГИ и по възможност да има функцията самообучение по ОБД ( Романо примерно) и система за смазване на клапаните, надявам се да не бъркам в обобщението. Също четох че при някои екземпляри се наблюдава загуба на масло, но май това са наблюдава в първите няколко години на двигателя/модела. Другото по което размишлявам е най вероятно бутилката ще е на мястото на резервната гума ако няма друго удобно място ... без багажника. Ще бъда благодарен ако някой потвърди за горе казаното или даде друга яснота по въпроса. Интересувам се и какъв разход мога да очаквам от модела на газ градско/извънградско, макар че се информирах горе долу ... нещо от рода на 9-10 до 11 градско и 7.5-8 извънградско което е приемливо за този автомобил, мисля.
Поздрави.
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Добре би било някой наистина който има газов инжекцион поставен на някой от изброените двигатели да сподели. много ще съм благодарен , иначе за жалост ако не е препоръчително ще се насочвам към друга японска марка , колкото и да не ми се иска . Благодаря!
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Другата Японска марка, която е сигурна е Хонда. Поогледай се за Акорд с К20 мотор. По-скъпички са от Авенсисите, но поне пред мен няколко такива коли се доказаха и като здравина на окачване и поносимост към газ!
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Аз съм с по-старите поколения двигатели и проблеми нямам с на газ.При ВВт-и двигателите мисля че единствения проблем са по-тънките клапани ,което води до по-бързото им износване когато си на газ и затова допълнително е препоръчително дасе монтира система за мазане на клапаните .Но мисля че и дори ако вземеш Хонда със също по-нов двигател пак ще трябва даи сложиш такава система .frodoslav написа:Добре би било някой наистина който има газов инжекцион поставен на някой от изброените двигатели да сподели. много ще съм благодарен , иначе за жалост ако не е препоръчително ще се насочвам към друга японска марка , колкото и да не ми се иска . Благодаря!
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Тези системи нищо не вършат! Не се подвеждайте! Хонда няма проблемен двигател за газ! Не, че Тойота има...
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Благодаря ви колеги за мнението , ще поогледам и марката хонда . А какво бихте казали за мазда ? пак въпроса ми е най подходящия двигател за газ и ако може да е с верига ?Нямам никакъв опит с японски автомобил , но ми е желание следващия да е японски . Споделете моля ви и за мазда да ви видя мнението и да знам дали да се насочвам само към хонда. Мерси колеги
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Здравейте,
Аз карам Авенсис 2004, 1.8. След един месец на бензин, везните твърдо наклониха към газова уредба. Сложих фобос и за две години и половина имам около 40 х. км. Разхода на газ на дълго е около 8.5/100 км. Доволен съм от избора. Ако сега съм пред дилемата няма да се замисля за секунда.
Аз карам Авенсис 2004, 1.8. След един месец на бензин, везните твърдо наклониха към газова уредба. Сложих фобос и за две години и половина имам около 40 х. км. Разхода на газ на дълго е около 8.5/100 км. Доволен съм от избора. Ако сега съм пред дилемата няма да се замисля за секунда.
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Аз имам 1.8vvt-i 129ps (09.2004) и съм пред сериозна дилема газ или не ?Колата на дълъг път ми гори около 5.5 -6л.при 100-110 км. при съвсем равномерно темпо на каране,а градско разхода е около 8,5-9,5 л.Дилемата ако карах извън града само нямаше да я има но карам предимно градско и мисля да сложа газ.Бих бил страхотно благодарен на предложение за газова система и най вече специалист(не майсторче)за монтажа от Варна че ще е най удачно
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
Мазда харчи повече гориво, частите и консумативите са доста по-скъпи от на Тойота, камо ли на Хонда. Погледни някой Акорд, няма да сгрешиш. К20 е с верига, не е лаком и върви доста повече от Авенсис. Харчи пак толкова гориво. Частите и консумативите са му по-евтини от на Авенсис.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Кой двигател от двата е по добър? 1.8ввти или 2.0
К20 и К24 на Хонда са на едно дередже като капризност по отношение на газта с моторите на Тойота. Да не кажа какви легенди се носят за К24 за износени разпределителни валове на 4-ти цилиндър. По-логичното обяснение е фабричен дефект както пишат братушките ама има и твърдения че се появява само на газ поне тук в България. А иначе за вървеж К20/К24 са може би най-добрите атмосферни мотори от този период.
Пиша тоя пост за да мога да хвърля малко светлина в тунела.
Проблем при газифицирането на един съвременен двигател има тогава когато той е с директно впръскване на бензин в цилиндъра. При Тойота са така познатите D4 мотори. Подходите им за правене на газ (на всичките такива тучове) са общо взето два. Или се взима нормална уредба независимо дали на газова или на течна фаза (макар че при тоя вариант е безсмислена течната фаза) и се настройва да има циклова порция бензин, т.е. примерно на 4 такта впръскване на газ един да е на бензин. Повечето читави ГИ-та могат да работят в този режим безпроблемно, но настройката си е капризна и малко са сервизите които могат да се справят без после да ти излезе през носа. Както казах абсолютно е без значение дали ще се използва газова или течна фаза, задължително трябва да има цикъл на бензин което води и до един постоянен разход на бензин. Втория начин е за колата ти да има вече разработена система за директно подаване на газ в течна фаза през бензиновите инжектори. В общия случай две са фирмите където се правят такива неща Viale и ICOM, като мисля че на ICOM са мааалко по-напред или просто сайта им е с по-читаво обяснение. ICOM имат разработени системи за FSI/TFSI на VAG на FORD и Мазда и мисля че за Фиат имат също. Тази система е по-скъпа но е и най-близо до работата с оригиналното гориво. Ако вашата кола не е в списъка гледате опция първа.
Толкова по темата за газ при съвременните двигатели.
П.С: Тия лубриканти за клапани са смех пълен, това е лубрикант за джобове а не за клапани. Жената кара Хонда с Д14 мотор и така от 20+ хил.км. го чакам да ми прецака клапаните или да ми се прецака рейката (защото съм с най-евтините Рейл рейки) ма нещо не се получава. Тия клапани я заминат я не за едни 70+ хил.км. все си мисля че със спестените пари по-добра кола ще си купите......
Пиша тоя пост за да мога да хвърля малко светлина в тунела.
Проблем при газифицирането на един съвременен двигател има тогава когато той е с директно впръскване на бензин в цилиндъра. При Тойота са така познатите D4 мотори. Подходите им за правене на газ (на всичките такива тучове) са общо взето два. Или се взима нормална уредба независимо дали на газова или на течна фаза (макар че при тоя вариант е безсмислена течната фаза) и се настройва да има циклова порция бензин, т.е. примерно на 4 такта впръскване на газ един да е на бензин. Повечето читави ГИ-та могат да работят в този режим безпроблемно, но настройката си е капризна и малко са сервизите които могат да се справят без после да ти излезе през носа. Както казах абсолютно е без значение дали ще се използва газова или течна фаза, задължително трябва да има цикъл на бензин което води и до един постоянен разход на бензин. Втория начин е за колата ти да има вече разработена система за директно подаване на газ в течна фаза през бензиновите инжектори. В общия случай две са фирмите където се правят такива неща Viale и ICOM, като мисля че на ICOM са мааалко по-напред или просто сайта им е с по-читаво обяснение. ICOM имат разработени системи за FSI/TFSI на VAG на FORD и Мазда и мисля че за Фиат имат също. Тази система е по-скъпа но е и най-близо до работата с оригиналното гориво. Ако вашата кола не е в списъка гледате опция първа.
Толкова по темата за газ при съвременните двигатели.
П.С: Тия лубриканти за клапани са смех пълен, това е лубрикант за джобове а не за клапани. Жената кара Хонда с Д14 мотор и така от 20+ хил.км. го чакам да ми прецака клапаните или да ми се прецака рейката (защото съм с най-евтините Рейл рейки) ма нещо не се получава. Тия клапани я заминат я не за едни 70+ хил.км. все си мисля че със спестените пари по-добра кола ще си купите......
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта