Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Колега hangelov тез двете клапанчета които си сменил нови ли сложи или втора употреба понеже всички в чуждите форуми ме съветват тях да сменям.Проблема който имам както и ти е точно свързан с тях.Направо се чудя дали да не ги сменя.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
За мен израза "доста често" не означава два дена.Извинявай за дадения ми излишно акъл...Сменяй наред или вземи хвърли боб.Не знам кое ще ти излезе по-евтино.А и проблема може да ви е един и същ,но причината(е) различни.hangelov написа:То не е само над 3000 , при някой се появява на 2000 , при дриги 2800 ,при всеки е различно. Но всички имаме проблема че при дадени обороти мощноста изчезна, или светва лампата и колата просто спира да ускорява на мен доста често ми го прави този проблем, при който гася колата и паля на новоrusiq_81 написа:Съмнява ме колега,със сигурност има някакъв проблем щом до 3000об си вървят перфектно няма да е от нафтата.Ясно е че нафтата е лоша но и проблем си има но засега не го знаем.hangelov написа:Ще се окаже че просто двигателите д4д са капризни към нафта, и ще излезе че проблема не е в нашите коли а в това което ни сипват на бензиностанциите.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
[quote="hangelov"][quote="todor87"]Значи така.Правите диагностика в движение,колата забива,лампата (MIL) ти светва и диагностичната програма или уред не записва никаква грешка???Това не ми се връзва нещо...[/quote]
е да колега но какво трябва да направя да взема диагностика с мен да си го возя и да чакам да светне лампата. Тя светка когато на нея и е кеф два дена трябва да си го карам с мен зада ми отчете грешката,колко ще трябва да му платя после за една диагностика.Ако някой е намерил решението да пише , но според мен ще се окаже нещо дребно,което прави този проблем. Дано да успеем да открием проблема доста хора сме с този проблем все един ще успее и ще сподели.[/quote]
Тука един образ дето уж е експерт дава акъл.Cамо дето е на английски
http://www.justanswer.com/toyota/4ps0h- ... tting.html
е да колега но какво трябва да направя да взема диагностика с мен да си го возя и да чакам да светне лампата. Тя светка когато на нея и е кеф два дена трябва да си го карам с мен зада ми отчете грешката,колко ще трябва да му платя после за една диагностика.Ако някой е намерил решението да пише , но според мен ще се окаже нещо дребно,което прави този проблем. Дано да успеем да открием проблема доста хора сме с този проблем все един ще успее и ще сподели.[/quote]
Тука един образ дето уж е експерт дава акъл.Cамо дето е на английски
http://www.justanswer.com/toyota/4ps0h- ... tting.html
- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Хм... Общо взето всеки OBD четец под 20$ би трябвало да прочете грешката...
Така, че едва ли е толкова скъпо и неудобно...
Друг вариант е когато ти светне лампата да не гасиш автомобила, а да отидеш директно в сервиза за да ти прочетат грешката преди да си изгасил автомобила...
А да гадае - всеки може, но диагностиката е много по-лесна като имаш някаква отправна точка...
Така, че едва ли е толкова скъпо и неудобно...
Друг вариант е когато ти светне лампата да не гасиш автомобила, а да отидеш директно в сервиза за да ти прочетат грешката преди да си изгасил автомобила...
А да гадае - всеки може, но диагностиката е много по-лесна като имаш някаква отправна точка...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Здравейте пак от мен,днес реших да си направя експеримент понеже сън не ме хваща като колата ми не е наред и ооо чудо.Открих проблема който ме мъчеше от доста време.Ето какво направих http://www.picvalley.net/u/2900/5665898 ... xC1naK.JPG и след проба колата вървеше както никога досега от както съм я купил до 5000об никакво зачудване.Та вариантите са два или тойотите са много капризни от към горивен филтър и искат само оригинален понеже два пъти го сменях тез дни но с Hengst или самото филтърно тяло се е прецакало нещо макар че го свалях преди това и него и го продухвах,чистих и тн.Както и да е проблема при мен е установен и тези дни ще си взема оригинален филтър да видя дали е от него и ако е пак така ще сменям филтърното тяло.Надявам се да съм бил полезен на другите колеги с този проблем и дано и при тях се окаже същото преди да започнат да сменят скъпи неща.Успех
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Хубаво е, че си открил проблема...тъкмо щях да кажа, че възможна причина е управлението лопатките на турбото- мембрана и лостче. Въпреки, че нямам този проблем, винаги ми се е искало да разглобя/проверя този възел, но не виждам лесен начин за разглобяване, на неудобно място е (моя Двг е 1AD..., твоя май е 1CD..., не знам там дали има разлика. Също аз съм с 1 SCV клапан на помпата)
Чудно е какво има във филтърното тяло, но си струва да го свалиш и разгледаш отново. Когато сменях филтъра, видях, че има 4 маркуча към тялото... за какво са другите два?
Чудно е какво има във филтърното тяло, но си струва да го свалиш и разгледаш отново. Когато сменях филтъра, видях, че има 4 маркуча към тялото... за какво са другите два?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
май за връщане на гориво обратно в резервоара,някой ако знае по-точно...JapCar написа:... Когато сменях филтъра, видях, че има 4 маркуча към тялото... за какво са другите два?
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
И аз предположих това, но питам, защото не е ясно защо трябва да минава през тялото на филтъра?jim_beam написа:май за връщане на гориво обратно в резервоара,някой ако знае по-точно...JapCar написа:... Когато сменях филтъра, видях, че има 4 маркуча към тялото... за какво са другите два?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Jap Сигурно имаш подгрев на филтъра плюс маркуча за обезвъздушаванe ето ти ги 4 че може и 5 да са не помня.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
То имаше каБели, може и така да е, но мислех, че са само за датчика за утайка на вода...memorex написа:Jap Сигурно имаш подгрев на филтъра плюс маркуча за обезвъздушаванe ето ти ги 4 че може и 5 да са не помня.
И така да е, ако има подгряване- влиза, подгрява, излиза към помпата, за какво са другите?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Колеги някой успя ли да оправи проблема, аз какво ли не пробвах и ЕГР чистих, и катализатор нямам , имам само след турбото но незнам дали мога да го магна , и вакума проверих на турбината и филтъра го сменях няколко пъти и оринален сложих който ми го докараха от германия и от тия тукашните но не помня каква марка беше и оправия няма ,когато и е кеф върви, после като се зайнати голям зор е доката я отпуша. Забелязал съм че преди на се отпуши с реско подаване на гаста , точно преди да тръгне като хората , зад мен изкарва черна димна завеса , и след това тръгва на самолет до следващите 20-30 км докато пак се задръсти.Проблем ми е защото като се затълачи и разхода ми по бордови се вдига с 2-3-4 литра, различно.
Последно промяна от hangelov на 25 Юли 2013 23:05, променено общо 1 път.
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Колега пробвай без филтър,сложи една тръбичка и покарай малко да видим дали пак ще е така.Почти съм сигурен че проблема ти е във филтърното тяло или самия филтър.
п.п Катализатора след турбото се сваля лесно и с бормашина с дълго свредло,чук и секач се изчиства за 15мин.

п.п Катализатора след турбото се сваля лесно и с бормашина с дълго свредло,чук и секач се изчиства за 15мин.
Проблем с ускорението на 2.0 D4D 110 кс. Корола
Здравейте, само от два дни съм притежател на Корола Д4Д 110 кс и вече имам проблем. Не иска да ускорява над 3000 оборота, отделно в градски условия прихълцва а на всичко отгоре и гасне след освобождаване от предавка по някога. МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ !!! Само даржа да кажа че колата е внос от Италия. 

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Някой успя ли да оправи проблема? При мен в студа даже стана по зле, вече от прави от 2000 до 3000 .
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Имах подобен проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D 150pc.2006г.До 3000 оборота добре и от там на горе забива моцуна.hangelov написа:Някой успя ли да оправи проблема? При мен в студа даже стана по зле, вече от прави от 2000 до 3000 .
Оказа се,че губи антифриз.Като долеех антифриз или вода,започваше да върви нормално-като луда.След отваряне на мотора,сменихме ганитура на главата,която не беше издухала, и водната помпа.Водната помпа се сменя при всяко отваряне на мотора,защото е завряна на кучето у......След ремонта си вървеше както трябва.Но от какво губеше течност,не разбрах.Почни да следиш нивото на охладителната течност.Ако губи течност,което не ти пожелавам,се насочи към това,да намериш от къдегуби течност.
Успех.
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта