dokkito написа:Днеска върнахме катализатора и изкарахме сонда 2 с удължение малко по в страни от потока и показа по- ниско напрежение, но корекция на секция 1 сонда 2 пак беше на 99 % . Предполагам грешката пак ще се появи. Къде да търсим проблема във сонда 1 или 2 и като сонди дали за еднакви. Благодаря предварително.
Колега, на мен също ми дава 99% на втора сонда но нямам грешка и никога не съм имал. Според мен така трябва да е, може и да греша.
Това са данни свалени от един руски сайт.
O2FT B1 S1 Величина краткосрочной коррекции подачи топлива, относящаяся к датчику 2 ряда 1: Мин.: -100%, макс.: 99,2%
от -20 до 20% Соответствует параметру Short FT#1
Това са данните от последната ми диагностика, имам кабел и постоянно си правя диагностики и винаги така ми е било.
6/26/2013 12:27:27 PM
[Engine and ECT Live] System
[Parameter] [Value] [Unit]
Injector 2.6 ms
IGN Advance 9.5 deg
IAC Duty Ratio 40.6 %
CALC Load 3.13 %
MAF 2.25 gm/sec
Engine SPD 865 rpm
Coolant Temp 118 F
Intake Air 81 F
Throttle POS 12 %
IDL SIG ON
Vehicle SPD 0 MPH
O2S B1 S1 0.170 V
O2S B1 S2 0.500 V
Short FT #1 -6.28 %
Long FT #1 -0.04 %
O2FT B1 S1 -4.72 %
O2FT B1 S2 99.15 %
FUEL SYS #1 CL
FUEL SYS #2 UNUSED
FC IDL OFF
MIL Status OFF
Starter SIG OFF
A/C SIG OFF
Elect Load SIG OFF
Stop Light SW OFF
A/C Cut SIG OFF
Fuel Pump ON/H
EVAP VSV OFF
VVT CTRL B1 OFF
IGNITION 306
Cylinder #1 Misfire Count 0
Cylinder #2 Misfire Count 0
Cylinder #3 Misfire Count 0
Cylinder #4 Misfire Count 0
FC TAU OFF
# Codes 0
Distance after MIL ON 0 mile