Въпросът ми е някои сблъсквал ли се е подобен проблем,и от какво може да е породен той?
Благодаря предварително

Тази кола има ли топлинен датчик,намирисва ми че е заспал на студено и дава инфо на компютъра че антифриза е студен и от там се вкарва повече гориво защото е студена, а всъщност не е.Не е задължително да дава грешка ,че този датчик е заминал.При теб е отчетено богата смес.Аз залагам на този датчик успех.valioval написа:Въздушният филтър е сменен преди има няма 1000 км, а за да проверя катализатора май ще трябва да ходя до ТМ да тестват газовете
Да де това казвам и аз,двигатела загрял а има богата смес.Датчика дава информация на компа че е студен двигатела демек грешна информация.Оттам компютара блъска гориво заради грешната информация.Всички датчици си имат параметри от едиколкоси до едиколкоси ,ако тези данни не излезнат от зададените компютъра не отчита грешка.В този случай този датчик има широко температурно поле на действие и зада отчете компютара грешка този датчик трябва да е разкачен или дал на късо.Аз лично съм имал взимане даване с този датчик на два мои автомобила с коренно различни симптоми и в двата случая той беше виновен.Единия случай богата горивна смес та чак се давеше от бензин.другия симптон беше прекъсване в движение и угасване на двигатела,загаснеше ли няма палене.Пали когато си иска.Дано излезе нещо елементарно и евтино,в тмауто този датчик струва към 140лв.valioval написа:Едва ли е топлиният датчик понеже чека е светнал при 90 градуса ,поне така показа дагностиката, по пътя на логиката трябва да работи...
Какво стана с колата намери ли се проблема?valioval написа:Добре де,ако този датчик казва на компютъра че колата е студена, тогава защо компа показва 90 градуса в момента на индикиране на грешката,нали именно от него взима инфо или аз бъркам нещо?
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта