Добре де, при какви обороти, на пр. ход ли,при форсиране ли, при отпускане на педала ли, от вътре ли, при отворен капак ли, при движение ли...? Ако аз я чувах, лесно бих отговорил на горните въпроси.miso25 написа: Турбината се чува като леко свистене, започнеш ли да я чуваш как СВИРИ тогава положението е лошо.
Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Аз лично на място не съм си чувал турбината. И на тази и на предната кола турбината я чувам по време на движение като я натисна доста и кача над 2500 оборота.
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20 Май 2013 11:41
- Местоположение: Shumen, BG
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Колеги, може би над 50% от шофьорите не различават свистенето на турбината, но това не им пречи да си карат автомобилите. Това не е проблем за притеснение. Дроселовата клапа е точно преди всмукатилният колектор. Лично мое мнение е, че ако нямаш проблеми с едно нещо не го бутай. До преди 2 месеца карах (а и още карам) Хюндай Акцент 95 г купен от магазина. Ако му отвориш капака на двигателя има паяжина. Просто се оказа желязно животно. Но като в приказките модела остаря а аз напълнях и се наложи да взема Версото. Първите ми впечатления от Тойота са много добри- всичко е опростено до максимум. Просто аз се изнервих че неможах веднага да диагностицирам проблема. Сега съм на тема как софтуерно да премахна ЕГР клапата. Ако някой знае моля за помощ.
Р.S. Тойотата е 2004г 116 коня
Р.S. Тойотата е 2004г 116 коня
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Значи не е чудно, че не я чувам, стила ми на каране рядко стига 3000об, за малко, само ако се наложи рязко ускорение. При равномерно движение са 1600-2000 об, за какво имам 6 скорости?miso25 написа:Аз лично на място не съм си чувал турбината. И на тази и на предната кола турбината я чувам по време на движение като я натисна доста и кача над 2500 оборота.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Този стил води до по-висок разход на гориво и по-слаба динамика на автомобила. Използвай ДВГ в режим 2000-3500 оборота и ще ти падне разходът, а ще се увеличи удоволствието от шофирането.JapCar написа:Значи не е чудно, че не я чувам, стила ми на каране рядко стига 3000об, за малко, само ако се наложи рязко ускорение. При равномерно движение са 1600-2000 об, за какво имам 6 скорости?
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
То е ясно, че не високи обороти динамиката е по-добра, динамика не ми трябва винаги, тя е за дупетата с BMW-та на които родителите зареждат горивото, авенсиса е за комфортно спокойно возене на дълги разстояния...zi_zi_top написа: Този стил води до по-висок разход на гориво и по-слаба динамика на автомобила. Използвай ДВГ в режим 2000-3500 оборота и ще ти падне разходът, а ще се увеличи удоволствието от шофирането.
Но да не спорим за това, съдейки по моментния разход на борд компютъра, няма как да се съглася, че при една постоянна скорост поддържана на 5-6-а при 2000об, разхода ще е по-малък на 3-а при 3500об.
Тук пътищата са тесни, завои и рядко се изпреварва, почти всички карат с разрешената скорост един след друг. На магистралите е 70m/h, което си е пак около 2000об на 5-6, не виждам причина да се правят колите с колкото може повече скорости, ако ще се кара на 4-а , за да са високи оборотите.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Аз се чудя, защо като карам до към 2500 об. и ми е толкова висок разхода, а то оборотите ми били ниски! biggrin.gif
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
[quote="JapCar"][quote="zi_zi_top"]
Този стил води до по-висок разход на гориво и по-слаба динамика на автомобила. Използвай ДВГ в режим 2000-3500 оборота и ще ти падне разходът, а ще се увеличи удоволствието от шофирането.[/quote]
То е ясно, че не високи обороти динамиката е по-добра, динамика не ми трябва винаги, тя е за дупетата с BMW-та на които родителите зареждат горивото, авенсиса е за комфортно спокойно возене на дълги разстояния...
Но да не спорим за това, съдейки по моментния разход на борд компютъра, няма как да се съглася, че при една постоянна скорост поддържана на 5-6-а при 2000об, разхода ще е по-малък на 3-а при 3500об.
Тук пътищата са тесни, завои и рядко се изпреварва, почти всички карат с разрешената скорост един след друг. На магистралите е 70m/h, което си е пак около 2000об на 5-6, не виждам причина да се правят колите с колкото може повече скорости, ако ще се кара на 4-а , за да са високи оборотите.[/quote]
Kolite se pravqt s pove4e skorosti za da se karat na po-malki oboroti i za da pada razhoda .
Този стил води до по-висок разход на гориво и по-слаба динамика на автомобила. Използвай ДВГ в режим 2000-3500 оборота и ще ти падне разходът, а ще се увеличи удоволствието от шофирането.[/quote]
То е ясно, че не високи обороти динамиката е по-добра, динамика не ми трябва винаги, тя е за дупетата с BMW-та на които родителите зареждат горивото, авенсиса е за комфортно спокойно возене на дълги разстояния...
Но да не спорим за това, съдейки по моментния разход на борд компютъра, няма как да се съглася, че при една постоянна скорост поддържана на 5-6-а при 2000об, разхода ще е по-малък на 3-а при 3500об.
Тук пътищата са тесни, завои и рядко се изпреварва, почти всички карат с разрешената скорост един след друг. На магистралите е 70m/h, което си е пак около 2000об на 5-6, не виждам причина да се правят колите с колкото може повече скорости, ако ще се кара на 4-а , за да са високи оборотите.[/quote]
Kolite se pravqt s pove4e skorosti za da se karat na po-malki oboroti i za da pada razhoda .

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
[quote="memorex"
Kolite se pravqt s pove4e skorosti za da se karat na po-malki oboroti i za da pada razhoda .
[/quote]
Прав си, нали това казвам и аз, ама ако опиташ и на кирилица, ще си още по-прав... biggrin.gif
Kolite se pravqt s pove4e skorosti za da se karat na po-malki oboroti i za da pada razhoda .

Прав си, нали това казвам и аз, ама ако опиташ и на кирилица, ще си още по-прав... biggrin.gif
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Да бе, Докторчето е казал, че при 3500 оборота е по-икономично от 2000! Точка. Дано да не е и такъв доктор...
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Има нещо вярно за оборотите. Аз съм свикнал да карам на 1800-2000 атмосферен дизел, обаче с тойота не става. Преди години бях на тест драйв на новото Версо и служителя ми направи забележка за оборотите.
Сега с Авенсиса пак стария навик - градско на 3та предавка с 50км/ч и 1500 оборота, моментния разход е 10-11L/100km.
Смъквам на 2ра - 2500-2600 оборота , 50км/ч и моментен разход 6.5-7L/100km.
Вие на коя предавка шофирате градско до 50км/ч ?
Сега с Авенсиса пак стария навик - градско на 3та предавка с 50км/ч и 1500 оборота, моментния разход е 10-11L/100km.
Смъквам на 2ра - 2500-2600 оборота , 50км/ч и моментен разход 6.5-7L/100km.
Вие на коя предавка шофирате градско до 50км/ч ?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Първо, моментният разход не може да ти бъде критерии за разхода на колата. И второ, по-горе memorex го е написал как е. На въпроса - с 50 км/ч мога да карам и на 3 и на 4, но много рядко на 2-ра. Зависи от много обстоятелства.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Не може да бъде критерии при ускорение, но при равномерна скорост варира в малки граници и е критерии.kalkam написа:Първо, моментният разход не може да ти бъде критерии за разхода на колата.
Ако на някой му се занимава да опита на чист равен път да сложи круиз контрола на скорост примерно 80-90 км/ч с 3 опита на 3 различни предавки.Тогава скоростта ще е еднаква, оборотите различни и може да се види разликата в моментния разход. Трябва да кажа, че това измерване силно зависи от наклона на пътя, та трябва да е равно...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Авенсисът върви най-добре и най-икономично около 2100-2300 оборота. Ако се кара на по-ниски обороти -примерно с 1800 оборота на 6-та скорост , по равен път няма абсолютно никакъв проблем , но първото баирче , което дойде , започва да тормози колата и при подаване на газ моментният разход скача над 10 . Любимата ми скорост е 120-130 и по възможност нагоре. Не бих се съгласил , че колата е направена за спокойно каране и едва ли не за пенсионери.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г
Това как го разбра? Това значи аз никога да не използвам 5 и 6 скорост, защото излиза доста над разрешената скорост при 2300об.iovkito написа:Авенсисът върви най-добре и най-икономично около 2100-2300 оборота.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта