


Странно ми е , че някои твърдят, че чуват турбото...аз никога не съм го чувал, да не е някаква висока звукова честота, която е извън моя диапазон?petroff_69 написа: Когато забиеше колата и спирах да чувам турбото.
Помислих, че имам проблем с променливата геометрия?!?! Какво научих : На практика турбината работи и на 1000 оборота. Със запалването на двигателя вакума й отваря лопатките до край.
Твоя ЕГР е различен от моя, но клапата ли установи, че заяжда или стъпковия мотор. Ако е той, как го установи?Вчера отворих EGR клапана. Почистих го ( макар че нямаше нужда). Установих, че стъпковия мотор който отваря клапана на определени места заяжда.
Моя ЕГР се сваля лесно (твоя май не), но ако беше близо до мен и не бяха различни клапаните, бихме ги разменили за малко, за да си направиш тест, но съм на 3000км biggrin.gif Та хубаво е да намериш някой който е навит на тази проба, защото повечето сервизи "ремонтират" по метода- сменяме подред подозрителните части, докато се оправи, което винаги е за сметка на клиента.Сега не знам дали EGR клапана не работи или управлението така го кара да работи. ПРОСТО СЛАБ СОФТУЕР!!!!!!
Да колега. Също го отворих и почистих. Вече си мисля че когато мотора загрее тази клапа заяжда, но не мога да го видя. Колата не забива на местоmemorex написа:Провери ли дроселова клапа плюс сензора за управление
Турбината не я чувам и без музика, дори и отвън да съм...както и да е, не важно.petroff_69 написа: Ако намалиш музиката турбото си се чува отвсякъде. В тялото което управлява турбото има мембрана и пружина. Използва се динамиката на пружината да прибира лопатките. Отвън се вижда как мърда лостовота система но трябва да свалиш целия панел на чистачките за да го видиш.
Е, не знам каква е истината, както съм казвал, първият дизел ми е. Чувал съм и мнение, че като почне да се чува осезателно, нещата отиват на зле. Други казват, че може да се чува или не, в зависимост от вида на турбото, форма на лопатките, каналите...biro написа:JapCar не е нормално да не чуваш турбината, или просто не знаеш какво трябва да чуваш.
Поздравления, че си се справил. Виждам, че си доста в час поне с местоположението на частите по двг, жалко, че твоя не е същия, да те ползвам за консултант.petroff_69 написа:Ураааааа! Май се справих (за сега).
Турбината се чува като леко свистене, започнеш ли да я чуваш как СВИРИ тогава положението е лошо.JapCar написа:Е, не знам каква е истината, както съм казвал, първият дизел ми е. Чувал съм и мнение, че като почне да се чува осезателно, нещата отиват на зле. Други казват, че може да се чува или не, в зависимост от вида на турбото, форма на лопатките, каналите...biro написа:JapCar не е нормално да не чуваш турбината, или просто не знаеш какво трябва да чуваш.
Хайде някой да обясни как да тествам та да чуя...или да търся клип в тубата, където е заснето.Не, че ми е важно де.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта