Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
1.Купуваш си сам маслото
2.Гледаш като го изливат в двигателя
Няма да загубиш повече от час в наблюдение (заедно с филтрите)
2.Гледаш като го изливат в двигателя
Няма да загубиш повече от час в наблюдение (заедно с филтрите)
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Ами нали тубата е запечатана, те ще я отворят пред теб. Или си купи масло и иди да ти го сменят.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Колега, за да не съм голословен. Току що си взех автомобила от ТМ София след ТО тип "Б", т.е. смяна на всички филтри - възд.; ДВГ, Климатик, смяна на масло, преглед съгласно обслужването, труд и цената е (с таксито и обратно дотамkiik написа:На теория е така, но как да знам че сервиза е уважаващ себе си, като никой не би казал, че не е такъв.
И как да имам гаранция, че маслото, което ми слагат в сервиз, където не ги познавам е чисто ново и такова каквото искам?
А там където ги познавам съм сигурен, но пък са адски скъпи във всичко


Да, цената е доста по-висока от това да си направиш смяната сам или в някое "доверено" сервизче но личното ми мнение е, че по-добре малко по-скъпо но сигурно. Това е личното ми мнение. Дано не оспамихме темата на човека. Поздрави !
ЕДИТ: Не съм стоял в сервиза да чакам и гледам. Виждал съм, че маслото го наливат от устройство, което с компютър отмерва количеството според ДВГ и монтъора го изсипва с пистолет в тубички (от варелче сложено в устройството). Пазя си всички документи за ТО или друго обслужване, попълнена серв.книжка, т.е. имам основание (недай си боже) ако имам проблем с автомобила да предявя претенции. Поздрави !
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Явно маслото и филтрите им са доста скъпи. Аз също ги сменям в ТМ (на 15к сменям всички филтри) но аз си нося частите и цената е към 200лв.scorpion написа:Току що си взех автомобила от ТМ София след ТО тип "Б", т.е. смяна на всички филтри - възд.; ДВГ, Климатик, смяна на масло, преглед съгласно обслужването, труд и цената е (с таксито и обратно дотам) малко под 500 лева.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Така е. Маслото само е 148 лева за 6.3 литра. Трудът е доста скъп но вклюва и обслужването тип Б - 150 лева. Останалото филтри.digitalpr написа:Явно маслото и филтрите им са доста скъпи. Аз също ги сменям в ТМ (на 15к сменям всички филтри) но аз си нося частите и цената е към 200лв.scorpion написа:Току що си взех автомобила от ТМ София след ТО тип "Б", т.е. смяна на всички филтри - възд.; ДВГ, Климатик, смяна на масло, преглед съгласно обслужването, труд и цената е (с таксито и обратно дотам) малко под 500 лева.
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
А какво става ако сменям маслото на година и половина примерно, но през това време съм навъртял само около 4-5 хиляди
Corolla 2002, 2.0 D4D, дизел, 110 к.с.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Ако мислиш да сменяш масло на такъв дълъг интервал, то поне си купувай подходящото такова маслко. Иначе рискуваш да скапеш двигателя по-скоро от очакваното. Мъчно ми е за тази кола, но си е твоя.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Не го правя това, само питам какъв е ефекта.
Щото напоследък се случва така, че я карам редовно, но на малки разстояния и не навъртам необходимите километри като за смяна, а някакси ме боли сърцето като давам пари за смяна на маслото предварително при това положение
Щото напоследък се случва така, че я карам редовно, но на малки разстояния и не навъртам необходимите километри като за смяна, а някакси ме боли сърцето като давам пари за смяна на маслото предварително при това положение
Corolla 2002, 2.0 D4D, дизел, 110 к.с.
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Приеми, че е също толкова важно да смениш маслото на 1 година, колкото и да го смениш на 10 000км и ще ти олекне 

Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Колега, смяната на маслото се извършва на 15 хил.км (синтетика) или на 1 година, което събитие настъпи първо. За минералните и полусинтетичните масла на 10 хил.км. Има колеги тук, които дори сменят по-често масло. Филтъра масления задължително със смяната на маслото.kiik написа:Не го правя това, само питам какъв е ефекта.
Щото напоследък се случва така, че я карам редовно, но на малки разстояния и не навъртам необходимите километри като за смяна, а някакси ме боли сърцето като давам пари за смяна на маслото предварително при това положение
Ефекта е трудно да се каже какъв би бил но е сигурно, че с течение на времето (както и с експлоатацията) качеството на маслото се влошава. Естествено може и въобще да не го сменяш и изобщо, както сме чували, а и виждали да се прави от колеги от по-южни страни. Ефекта е ужасяващ. Нагари и наслоявания по всички елементи на блока и цилиндровата глава, влошена работа на двигателя, прегряване, увеличен разход на гориво, спадане на мощността, увеличение на шума, и т.н. и т.н и в крайна сметка блокиране на ДВГ. Това мога да потвърдя със сигурност, защото съм го виждал. Автомобили обслужвани редовно: ДВГ отвътре е като току що произведен ... няма как, маслото (а и не само то) е консуматив, който следва да се сменя.
Това мога да кажа, а останалото си е въпрос на личен избор !
Re: Първи грижи за Corolla 2.0 D4D
Колеги, днес рових много из нета и видях къде може да е проблема на климатроника. Има един датчик който май е в таблото и към него има малка решетка.
До колкото разбрах имало вентилаторче и датчик, който определяли температурата в купето. Утре като я взема от сервиза, ще я духна с компресор в тази решетка и се нядявам да се оправят нещата.. ако не май ще се наложи да го разглабям
До колкото разбрах имало вентилаторче и датчик, който определяли температурата в купето. Утре като я взема от сервиза, ще я духна с компресор в тази решетка и се нядявам да се оправят нещата.. ако не май ще се наложи да го разглабям
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта