Здравейте,
от 3 месеца съм собственик на Корола E12 4ZZ-FE (1,4 97к.с.) 2004г. (фейслифт) и съм впечатлен от автомобила. Много красив, удобен и икономичен автомобил. Обаче се появи един проблем. Когато автомобила е студен след като запали държи 300-400 оборота и загасва. Това се случва 1 или 2 пъти. След това пали и няма проблеми. Днес забелязах, че докато достигне работната си температура от тихи обороти не може да се форсира както трябва (като настъпя разко газта и двигателя все едно че се дави) след 1500 оборота няма проблем. Забравих да кажа че преди малко повече от месец сложих ГИ в BRC. Сложил съм и омаслител за клапаните, който е монтиран след стъпковото моторче. Сменен е въздушния филтър. Сега си купих нови свещи и ще ги сменя и тях. Някой да има на идея къде може да се крие проблема?
Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
Re: Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
И още един въпрос - ако сваля стъпковия мотор да го изчистя трябва ли след това да се обучава и ако трябва как става?
Благодаря!
Благодаря!
Toyota Avensis T27, 2,2 D4-D, 2010
Re: Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
В газта. biggrin.gifrumen_af написа:Здравейте,
Някой да има на идея къде може да се крие проблема?
-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Re: Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
И на газ ли го прави?ss_mitko написа:В газта. biggrin.gifrumen_af написа:Здравейте,
Някой да има на идея къде може да се крие проблема?
Re: Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
Пали на бензин и на 40 градуса обръща на газ. Вчера и смених свещите и не усетих разлика. След това реших да изчистя стъпковото моторче, но се оказа че точно такъв инструмент (за свалянето му) нямам и само разкачих минусовата клема на акумулатора и след това я закачих. И за моя изненада днес запали от първия път. Но след сваляне на клемата стъклата не се вдигат и спускат автоматично и като запаля фаровете таблото изгасва.
Toyota Avensis T27, 2,2 D4-D, 2010
Re: Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
Трябва да ги настроиш. Светлината на таблото се регулира от одометъра, включи фаровете и като натискаш копчето за километража ще ти се покажат чертички. Те ти показват колко е осветеноста на таблото, като стигнеш до тях задръж го натиснато. А за стъклата даваш на контакт и натискаш копчето на прозореца докрай и задържаш няколко секунти, когато прозореца вече е вдигнат.rumen_af написа: Но след сваляне на клемата стъклата не се вдигат и спускат автоматично и като запаля фаровете таблото изгасва.
Re: Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
Благодаря много за съветите. Отивам да ги настроя!!! biggrin.gif
Toyota Avensis T27, 2,2 D4-D, 2010
Re: Пали от 2-3 път студена Corolla E12 4ZZ-FE
Понеже имам подобен проблем с паленето (в съседна тема) който се задълбочава, искам да попитам, има ли траен ефект/подобрение в паленето след споменатата процедура?rumen_af написа:...
и само разкачих минусовата клема на акумулатора и след това я закачих. И за моя изненада днес запали от първия път.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта