Дизел обезвъздушавал ли си ?petar tc. написа:Най точно на празен резервоар 10л. и караш докато загасне,тубата с нафта отзад доливаш отиваш....



Дизел обезвъздушавал ли си ?petar tc. написа:Най точно на празен резервоар 10л. и караш докато загасне,тубата с нафта отзад доливаш отиваш....
Това си е така - бях пуснал точни изчисления, как може лятото изведнъж да се окажеш с 5л бензин повече...kiik написа:То е ясно, че изпадаме вече в големи подробности, но понеже спора е теоретичен да си почешем езиците, та да питам....
Ако се опитвам да си засичам само чрез наливане от туба 20 л., има ли значение при каква околна температура е. Тоест нафтата, както всяко друго вещество се свива.
Примерно може ли на 40 градуса жега лятото тубата да изглежда пълна догоре и да си мисля че сипвам 20 л. , а същата нафта зимата на -10 да е с няколко пръста надолу примерно и да си мисля че сипвам 19 литр.....примерно
biggrin.gif Карай смело ,парите дадени за нафта няма кой да ти върне.slowtraveler написа:Дизел обезвъздушавал ли си ?petar tc. написа:Най точно на празен резервоар 10л. и караш докато загасне,тубата с нафта отзад доливаш отиваш....
![]()
![]()
Ако има разликата в показанията - винаги вярвам на БК - за разлика от колонката на бензиностанцията няма сметка да ме лъже.petar tc. написа:И на БК не вярвай много има разлика.
Каква връзка има охладителната система с разхода? ЕГР-а би оказал влияние ако е блокирал в отворено състояние, т.е. вкарва изгорели газове през цялото време, независимо от режима и оборотите. Ако е толкова задръстен, че е запушил всички отвори, то не би влиял, все едно, че е изолиран...dusaka написа: Проблемът с високия разход е в ЕГР-а и охладителната система след него посока двигателя - нищо повече.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта