-
angelo64
- Мнения: 11
- Регистриран на: 11 Ное 2010 13:46
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от angelo64 » 02 Май 2013 17:53
Колата е Карина 2 “90г Двигател 4A-FE EFI
При студен двигател,оборотите са 2200-2300

като загрее,падат до 1000-1100; а нормално ниските обороти трябва да са ~750-800

AVENSIS 2.0 D4D 2001 SOL 110 HP
RAV4 2.0 XA 20 1CD-FTV D4D 116HP. 2002
angelo64
-
angelo64
- Мнения: 11
- Регистриран на: 11 Ное 2010 13:46
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от angelo64 » 03 Май 2013 14:44
Някой може ли да помогне с нещо?

AVENSIS 2.0 D4D 2001 SOL 110 HP
RAV4 2.0 XA 20 1CD-FTV D4D 116HP. 2002
angelo64
-
max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Мнение
от max-2 » 03 Май 2013 22:30
Може да смуче въздух от някъде. Най-вероятно от вентилацията на капака на клапаните, има една гумичка с особен профил в капака на клапаните на дебелия маркуч.
Не пипай друго преди да видиш това.
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
-
angelo64
- Мнения: 11
- Регистриран на: 11 Ное 2010 13:46
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от angelo64 » 06 Май 2013 23:55
max-2 написа:Може да смуче въздух от някъде. Най-вероятно от вентилацията на капака на клапаните, има една гумичка с особен профил в капака на клапаните на дебелия маркуч.
Не пипай друго преди да видиш това.
Този маркуч е от вентилацията на картерните газове и има клапан на самия капак.Доскоро смучеше от там наистина,но почистих клапана и смених маркуча;но проблема с оборотите остана.Твоята на какви обороти подгрява?Съмнява ме нещо в положението на дроселната клапа

AVENSIS 2.0 D4D 2001 SOL 110 HP
RAV4 2.0 XA 20 1CD-FTV D4D 116HP. 2002
angelo64
-
max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Мнение
от max-2 » 07 Май 2013 20:27
Не говоря за маркуча, а за гумичката, в която влиза клапана. Ако очакваш да се чува съскане - не, няма как да го хванеш освен изваждане и запушване и на двете дупки с пръсти или уплътняване с тефлон лента или изолирбанд до смяната на гумичката. Извадиш ли я се къса и не става за нищо. Моята над 1600 не съм я виждал да вдига студена като пали на 1600 примерно и след 2-3 секунди ги сваля на 1400 и оттам плавно надолу докато загрее стават 750.
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
-
angelo64
- Мнения: 11
- Регистриран на: 11 Ное 2010 13:46
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от angelo64 » 11 Май 2013 15:40
max-2 написа:Не говоря за маркуча, а за гумичката, в която влиза клапана. Ако очакваш да се чува съскане - не, няма как да го хванеш освен изваждане и запушване и на двете дупки с пръсти или уплътняване с тефлон лента или изолирбанд до смяната на гумичката. Извадиш ли я се къса и не става за нищо. Моята над 1600 не съм я виждал да вдига студена като пали на 1600 примерно и след 2-3 секунди ги сваля на 1400 и оттам плавно надолу докато загрее стават 750.
А тази гумичка,откъде да я намеря,да я купя?

AVENSIS 2.0 D4D 2001 SOL 110 HP
RAV4 2.0 XA 20 1CD-FTV D4D 116HP. 2002
angelo64
-
max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Мнение
от max-2 » 11 Май 2013 21:35
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] и 8 госта