Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Да разбира се,оказа се тампон на стабилизиращата щанга.Но исках да видя мнението на хора ,които карат този модел с години ,да кажат кой Какво е сменил ,за какви пари и на колко км!?!
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Имам Corolla E11 набор 2001 от 2007-ма година.Купена е от мен на около 125к, сега е на 175к.Първоначалната покупка е от от ТМ Ауто и е карана само в България, като служебен автомобил.Освен стандартното обслужване за тези години съм сменил (не броя перца на чистачки, комплекти гуми, крушки, и други консумативи - примерно ароматизатори laugh.gif ) следните неща:
- Почти веднага след покупката - нов акумулатор.
- Втулки предна и задна стабилизираща щанга две години по-късно.
- Казанче за течността за чистачки - старото буквално се разпадна около година по-късно.
- Плочката на педала за газта - в една студена сутрин я натиснах разко да изпреваря един, и плочката се счупи на две - пластмасова е - тази година сменена.
- Ляв фар - една сутрин го намерх с дупка по средата.Не знам дали е злоумишлено действие, или го е уцелило камъче, а аз не съм забелязал.Нямаше промяна в осветеността... biggrin.gif Миналата година сменен.
- Поради моя небрежност и неумение
са сменени радиаторна решетка, и маската между радиаторната решетка и предната броня - преди 3 години.
- Отново поради моя небрежност са подбити десен праг, и последното гърне на ауспуха, но чакат реда си за ремонт.
Извършени са и няколко ремонта:
- Тъй като ми се струваше, че ми вие лагер някъде отзад, бяха свалени задните главини, прегледани и смазани лагерите, но видимо проблем по тях нямаше.И както знаем оригиналните задни главини са непоносимо скъпи, засега си карам така.
- Една зимна сутрин беше замръзнала цялата кола, и аз влязох през дясната врата.Когато пристигнах по навик реших да си излезна отляво, в резултат на което си повредих щангичките за отключване на вратата...Последва ремонт и за тях.
- В механизма на чиастачките една ос беше блокирала, и съответно на най-висока скорост те едвам се местеха.Но нали моторчето им е Denso
, то просто си работеше безотказно.Наложи се и там ремонт.Доста беше гадничко!!!
- При натискане на съединителя се чуваше неприятно скърцане.Наложи се смазване на едно място при вилката на съединителя.Това може би ще трябва да се прави 1-2 пъти годишно.
- При каране по павета имам неприятно притрисане на волана.Най-вероятно е каре на кормилната колонка.Решил съм засега да си карам така.
- Миналата година ми се стори, че колата ми дърпа в някоя от двете посоки - не помня.При последвалата геометрия на автомобила, се оказа че колата е в страхотно състояние - всички параметри освен един бяха не просто в норма - а почти идеални!
Тук не описвам няколко влизания в бокса за ъпгрейди по колата.
Мога спокойно да кажа, че тази кола е много вярно добиче.Всички тези проблеми са незначителни, и не са скъпоструващи.Всички неща са правени или от мен, или от приятели.Пожелавам на всички още много години експлоатация на любимата кола, и проблеми не по-големи от горните.
- Почти веднага след покупката - нов акумулатор.
- Втулки предна и задна стабилизираща щанга две години по-късно.
- Казанче за течността за чистачки - старото буквално се разпадна около година по-късно.
- Плочката на педала за газта - в една студена сутрин я натиснах разко да изпреваря един, и плочката се счупи на две - пластмасова е - тази година сменена.
- Ляв фар - една сутрин го намерх с дупка по средата.Не знам дали е злоумишлено действие, или го е уцелило камъче, а аз не съм забелязал.Нямаше промяна в осветеността... biggrin.gif Миналата година сменен.
- Поради моя небрежност и неумение

- Отново поради моя небрежност са подбити десен праг, и последното гърне на ауспуха, но чакат реда си за ремонт.
Извършени са и няколко ремонта:
- Тъй като ми се струваше, че ми вие лагер някъде отзад, бяха свалени задните главини, прегледани и смазани лагерите, но видимо проблем по тях нямаше.И както знаем оригиналните задни главини са непоносимо скъпи, засега си карам така.
- Една зимна сутрин беше замръзнала цялата кола, и аз влязох през дясната врата.Когато пристигнах по навик реших да си излезна отляво, в резултат на което си повредих щангичките за отключване на вратата...Последва ремонт и за тях.
- В механизма на чиастачките една ос беше блокирала, и съответно на най-висока скорост те едвам се местеха.Но нали моторчето им е Denso

- При натискане на съединителя се чуваше неприятно скърцане.Наложи се смазване на едно място при вилката на съединителя.Това може би ще трябва да се прави 1-2 пъти годишно.
- При каране по павета имам неприятно притрисане на волана.Най-вероятно е каре на кормилната колонка.Решил съм засега да си карам така.
- Миналата година ми се стори, че колата ми дърпа в някоя от двете посоки - не помня.При последвалата геометрия на автомобила, се оказа че колата е в страхотно състояние - всички параметри освен един бяха не просто в норма - а почти идеални!
Тук не описвам няколко влизания в бокса за ъпгрейди по колата.
Мога спокойно да кажа, че тази кола е много вярно добиче.Всички тези проблеми са незначителни, и не са скъпоструващи.Всички неща са правени или от мен, или от приятели.Пожелавам на всички още много години експлоатация на любимата кола, и проблеми не по-големи от горните.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
E11 е уникален чук ! Блъскаш с него и нищо му нема ! Особено преди 2000 г. Взех едно такова на 150, джапан фетин- сина го кара, е нема такъв филм- нищо не съм му пипнал от лятото насам да не чуе Бог. ! Смених въздушен филтър, тоз на купе и нови свещи, нови гуми. Не че кой-знае какво. То това е като да закичиш булка.
biggrin.gif
Ибаси джелезото...
Досега се знимавах с френски ч**ии. Абонат на сервизи. Отстъпки за оборот, за приятули и за к-во ли не- всякви.

Ибаси джелезото...
Досега се знимавах с френски ч**ии. Абонат на сервизи. Отстъпки за оборот, за приятули и за к-во ли не- всякви.

Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23 Май 2012 20:29
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Проблем с Corolla 2001г.
Здравейте колеги,
лампата на двигатела ми светла в жълто и губи мошност.Имам масло и антифриз.
Лампата свети после мига и после пак свети.
Дайте идея
)
Здравейте колеги,
лампата на двигатела ми светла в жълто и губи мошност.Имам масло и антифриз.
Лампата свети после мига и после пак свети.
Дайте идея

Toyota Corolla 2001
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Здравейте,имам нужда от помощ за избора на масло за скоростите и за спирачна течност .колата е е11 1.3 бензин.Които разбира нека сподели.
Благодаря предварително biggrin.gif
Благодаря предварително biggrin.gif
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Иди на диагностика. Щом е запалила чак лампата на check engine-а значи е нещо по-сериозно. Тойота от тази генерация рядко пали тази лампа.whitesnake84 написа:Проблем с Corolla 2001г.
Здравейте колеги,
лампата на двигатела ми светла в жълто и губи мошност.Имам масло и антифриз.
Лампата свети после мига и после пак свети.
Дайте идея)
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Сложи си качествено масло в скоростите с индекс 75W90 пълна синтетика. Ако искаш ще ти дам координати на човек който дава добри цени и маслото е оригинал дотолкова доколкото е възможно това в Булгаристан. Спирачната течност по каталог е DOT3 избери си също хубава марка и действай.iliev написа:Здравейте,имам нужда от помощ за избора на масло за скоростите и за спирачна течност .колата е е11 1.3 бензин.Които разбира нека сподели.
Благодаря предварително biggrin.gif
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Аз точно марка исках да разбера ,кастрол ,фукс,мобил.......PESHO OT MARS написа:Сложи си качествено масло в скоростите с индекс 75W90 пълна синтетика. Ако искаш ще ти дам координати на човек който дава добри цени и маслото е оригинал дотолкова доколкото е възможно това в Булгаристан. Спирачната течност по каталог е DOT3 избери си също хубава марка и действай.iliev написа:Здравейте,имам нужда от помощ за избора на масло за скоростите и за спирачна течност .колата е е11 1.3 бензин.Които разбира нека сподели.
Благодаря предварително biggrin.gif
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Например това: Castrol Syntrans Transaxle 75W90iliev написа:Аз точно марка исках да разбера ,кастрол ,фукс,мобил.......
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Днес ме посаветваха да си купя титан фукс поне 100% било немско за кастрола никой не можел да гарантира. Какво ще кажете колеги? А и трябвало да е GL 4/5.......PESHO OT MARS написа:Например това: Castrol Syntrans Transaxle 75W90iliev написа:Аз точно марка исках да разбера ,кастрол ,фукс,мобил.......
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Ми Владо си ги внася маслата с палета от Германия и поне в три автофорума е добре познат. Досега недоволен не съм срещнал нито от цена нито от качество на маслото купено от него. Ти си решаваш аз от него си взимам Motul 8100 5W-40 за Карината.iliev написа:Днес ме посаветваха да си купя титан фукс поне 100% било немско за кастрола никой не можел да гарантира. Какво ще кажете колеги? А и трябвало да е GL 4/5.......PESHO OT MARS написа:Например това: Castrol Syntrans Transaxle 75W90iliev написа:Аз точно марка исках да разбера ,кастрол ,фукс,мобил.......
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Нека и аз да напиша своите впечатления от корола е11. Когато я закупих и смених маслото започна да харчи отначало 1-2 литра на 10000 км. На следващата смяна разхода на масло стана 3-4, което ме навява на мисълта за сложена добавка. Смених гумички на клапаните без да отварям двигателя, след тази интервенция разхода ми стана почти 10 л. на 10000 км. Представяте си как се почувствах... Отворих двигателя за смяна на сегменти, гарнитури и биелни лагери. По цилиндрите на буталата нямаше ръб и видими следи от износване, хонинга си стоеше. На буталата маслените магистрали се бяха запушили с нагар. Главата беше мръднала при отварянето с 0.05 мм. Шлайфах я точно толкова и я измих с пароструйка първо със студена вода, после с гореща с препарат. Частите, които сложих са оригинални с изключение на гумичките, които са Victor Reinz. Сложих й масло Castrol Magnatec 5W40. В началото изглеждаше нормално и харчеше съвсем малко масло, което трябваше да е нормално след ремонт и напасване на сегментите към цилиндрите. След около 500 км. забелязах едно изпушване след запалване и мирис на изгоряло масло. Когато маневрирам на първа из паркингите пак усещам миризмата и харчът сякаш се увеличи. Особено, когато карам на по-високи обороти (тук искам да уточня, че първите 2000 км. съм я карал като дядо едва едва с до 2500-3000 оборота) Тук идва въпроса ми, дали маслото е калпаво и прекалено рехаво за двигателя. Или колата си иска оригиналните гумички за клапаните, които в интерес на истината ги поръчах вчера и чакам да пристигнат в БГ или е нещо вродено в този модел или марка кола. Преди това карах Нисан и маслото при всякакви изтезания не е помръдвало. Чета сега в чуждите форуми, масово не са доволни от този модел с изчезващо незнайно къде масло. Съжалявам, но съм много разочарован от една марка автомобили, доказали се във времето!
Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Твоето е странно по принцип 4A-FE е уж по-добрия мотор от например на моята 4E-FE.
На моята е ясно къде чезне маслото, има си разни течове но не мисля че го гори. Имал съм Карина с твоя мотор и съм и раздавал мъжката и доста съм я тормозил ядове не съм имал с горене на масло. Бях сипал 5W-50 но това надали е от значение.
На моята е ясно къде чезне маслото, има си разни течове но не мисля че го гори. Имал съм Карина с твоя мотор и съм и раздавал мъжката и доста съм я тормозил ядове не съм имал с горене на масло. Бях сипал 5W-50 но това надали е от значение.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Не знам вече какво да предприемам, колата ми допада за каране. Не искам да я продавам и се надявах срещите във форума да са много по-редовни и да почерпя идеи, да чуя съвети...всъщност срещите не само не са редовни, ами и никакви ги няма. Извинявам се за спама, ако модераторския екип прецени да трие.
Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Тоя мотор по книга му дават 10в30, та нищо чудно тази 5-ца да му идва по-редичко.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Deks_2002 и 6 госта