daJapanese_fever написа:Zna4i li tova, 4e ako ti se nasabere pove4e nagar po gorivnata kamera ti se vdiga kompresiqta?cj написа: Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект
CJ's AE86 project
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Re: 500 км напредък с проекта... :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
Ами не, обаче се случи друго - малко преди да я оставя на Bad_Dog (той я закара до майстора, тъй като аз щях да си изпусна автобусаmaggkrabar написа:cj, а когато я кара градско в София след магистралата прекъсваше ли?

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Това са 2 теми, които съм пуснал по въпроса в съседни форуми:
http://www.aeu86.org/forum/viewtopic.ph ... highlight=
http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=152364


http://www.aeu86.org/forum/viewtopic.ph ... highlight=
http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=152364


1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Чудесни снимки от ръководство !
N2 обаче е доооста по-тежко модифицирана от това което се цели при тази Корола. Мисля че промените тук трябва да са по-консервативни.
Например размера "А" на първата снимка немодифициран е 65мм, модификация на 67.5 е прекалено. Изпускателния колектор (конкретно за колата на CJ) така или иначе толерира размер на изпускателния порт до 37мм, ако е повече - трябва внимателно да се портва колектора към главата.
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... 4A-GE.html
N2 обаче е доооста по-тежко модифицирана от това което се цели при тази Корола. Мисля че промените тук трябва да са по-консервативни.
Например размера "А" на първата снимка немодифициран е 65мм, модификация на 67.5 е прекалено. Изпускателния колектор (конкретно за колата на CJ) така или иначе толерира размер на изпускателния порт до 37мм, ако е повече - трябва внимателно да се портва колектора към главата.
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... 4A-GE.html
ako se iziskva po rubesta povurhnost 400 shkurka e dosttuchno. pochistvaneto sus shkurka ne e polirane, ami prosto se premahvat razni shuplichki ostanali ot izlivaneto na glavata.
ideyata e che po rubestata povurhnost shte se strupa fin plast koito shte pomaga na preminavaneto na vuzduha, a suvremennata tehnologiya e da e ogledlano, toest shukrka na 1000 dazhe 2000 i to vodna.
pri vseki edin sluchai tryabva da se pochistyat shuplite i babunkite.
uglite na klapanite sa ot golyamo znachenie, taka che neka oburnat nuznoto vnimanie na tozi proces, kakto i shlaifaneto na samite klapani.

ideyata e che po rubestata povurhnost shte se strupa fin plast koito shte pomaga na preminavaneto na vuzduha, a suvremennata tehnologiya e da e ogledlano, toest shukrka na 1000 dazhe 2000 i to vodna.
pri vseki edin sluchai tryabva da se pochistyat shuplite i babunkite.

uglite na klapanite sa ot golyamo znachenie, taka che neka oburnat nuznoto vnimanie na tozi proces, kakto i shlaifaneto na samite klapani.

Bad_Dog, благодаря за снимките 
Положението е следното: блокът ми има 2мм драскотина на 2ри цилидър. Причината - бутален болт. Сегментите са здрави. Буталата са 1ви ремонт - 81.5мм и също в добро състояние, но са някаква куча марка.
ЗАБЕЛЕЖКА: заводския блок е 81 мм, а максималния диамтър на предлаганите ремонтни бутала е 83 мм.
Със съдействието на Джейми се сдобих с втори мотор. От него всички карантии са в добро състояние. За съжаление втори цилидър е ръждясал и ще се налага шлайф. Буталата са стандартни - 81мм.
От тук имам 2 варианта:
Вариант 1: Намирам читав блок на 81мм и ползвам карантиите от мотора на Джейми (защото поне са Тойотски)
Вариант 2: Разтъргвам блока на Джейми и ползвам или моите бутала (но не ми се рискува с тях) или купувам нови афтърмаркет бутала.
Започвам търсенето, пък да видим кое ще изкочи по-напред - блока или буталата

Положението е следното: блокът ми има 2мм драскотина на 2ри цилидър. Причината - бутален болт. Сегментите са здрави. Буталата са 1ви ремонт - 81.5мм и също в добро състояние, но са някаква куча марка.
ЗАБЕЛЕЖКА: заводския блок е 81 мм, а максималния диамтър на предлаганите ремонтни бутала е 83 мм.
Със съдействието на Джейми се сдобих с втори мотор. От него всички карантии са в добро състояние. За съжаление втори цилидър е ръждясал и ще се налага шлайф. Буталата са стандартни - 81мм.
От тук имам 2 варианта:
Вариант 1: Намирам читав блок на 81мм и ползвам карантиите от мотора на Джейми (защото поне са Тойотски)
Вариант 2: Разтъргвам блока на Джейми и ползвам или моите бутала (но не ми се рискува с тях) или купувам нови афтърмаркет бутала.
Започвам търсенето, пък да видим кое ще изкочи по-напред - блока или буталата

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Tezi klipove sme gi gledali, no az napravih edna kompilaciq i q ka4ih na youtube.com
Obe6tal sum na CJ pulna confidence i toj si pritejava avtorskite prava na videoto.
T.e. ako iska da ne e za public viewing moga da go napravq na private i nikoj osven men nqma da moje da go gleda na youtube.
CJ drifting, edited by Japanese(music: "Apollo 440"):
http://www.youtube.com/watch?v=A0jZppjDbPA
p.s.
Videoto ne e dovur6eno, no ne moga da go zavur6a,
za6toto programata mi zabozi i 6te trqbva da go opravqms druga!
Obe6tal sum na CJ pulna confidence i toj si pritejava avtorskite prava na videoto.

CJ drifting, edited by Japanese(music: "Apollo 440"):
http://www.youtube.com/watch?v=A0jZppjDbPA
p.s.
Videoto ne e dovur6eno, no ne moga da go zavur6a,
za6toto programata mi zabozi i 6te trqbva da go opravqms druga!

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Двигателя го поръчах още декември, би трявало да е със всички екстри - ЕКУ, кабели, датчици и т.н. Все още, обаче, ме е страх да се радвам!
ПС: Само не знам къде е паднала капачката на маслото за главата. На снимките преди шипинга беше с нея.


Ако до там я докарам, филтърът е твой laugh.gifEl Camino написа:Wyzdushniq filtyr kato go gledam taka si e standarten za Carina E, ma towa edwa li shte te interesuwa predwid tiq krasiwi trumpetcheta!
ПС: Само не знам къде е паднала капачката на маслото за главата. На снимките преди шипинга беше с нея.

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
biggrin.gif Еха-а-а! От къде дойде тази радост? Oпаковката не ми звучи много японска, по-скоро "Сделана в СССР", нищо чудно капачката за маслото да е изпаднала някъде през фугите! laugh.gif Дано да е наред моторетката и бързо да си застане на мястото. Вчера минах при колата ти и се поинтересувах как вървят събитията покрай нея. Значи ще има раздвижване, само така!
П.П. Филтърът си е точно от/за Корола, на новата ми АЕ92-ка Red Top е същия - малко по-къс от този за Red&Black Тop.



П.П. Филтърът си е точно от/за Корола, на новата ми АЕ92-ка Red Top е същия - малко по-къс от този за Red&Black Тop.

От Филипините дойде, вторник ще го пращам за София.Xeku написа:biggrin.gif Еха-а-а! От къде дойде тази радост? Oпаковката не ми звучи много японска, по-скоро "Сделана в СССР",
Вече си поръчах нова гарнитура за глава от ТМ Ауто (за справка - 90 лв). Ако само с нея се размина...

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост