
Икономичен автомобил ли е Prius?
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
На колелото не му трябва голям багажник 

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Да, но на "икономичния" и "по-екологичен" от Приус дизел му трябва колело. Та да може поне малко да го достигне по икономичност и екология... 

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Да , ама Присусите се влачат като олюви по пътищат да не би да скочи много разхода ,а дизела и колелото летят без да се питат постоянно защо по дяволите направих тая грешка да съм модерен 

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Спрял на паркинг "Майбах", а в него шофьорче чака шефа. Един кибик започва да оглежда колата и да го подпитва кое как е.SFINKS написа:Приуса бил икономичен , ала бала ... като е нумеро уно що никой не го купува в Европа ...Щото дизелите са по-добрият вариант
Шофьорчето с охота обяснява подробно каква прекрасна кола е "Майбах". Кибика учудено възкликнал:
- Здрава казваш, не дава никакви дефекти, бърза, луксозна, сигурна! Хм, ми що не ги карат хората тогава?

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Някой хора тук смучат от пръстите си някакви измислени продажби и какво ли не. Ама било скъпо, ама било неизгодно, само за такси ставало и още подобни бисери. Ето нещо интересно по темата:
http://www.ecars.bg/hybrids/item/2715-t ... -prodazhbi
За цената е вярно, че са по-скъпи от НЕхибридните си събратя, но няма как да си вземеш модерен, икономичен, екологичен и доказано здрав автомобил с много високо ниво на оборудване на по-ниска цена отколкото са останалите. Вярно е че първоначално ще платиш повече, но колкото повече караш, толкова по-евтино ти излиза цената на км. И накрая, като продадеш хибрида, ще го продадеш на по-висока цена, отколкото, ако си беше взел аналогичен НЕхибриден вариант. Между другото Приус е един от автомобилите, който най-бавно се обезценява. Общо взето покупката на хибрид от Тойота е все едно да си сложиш парите в швейцарска банка и след време да ги изтеглиш. Търсенето на хибриди се увеличава с всеки изминал ден. Тойота не могат да насмогнат на поръчките. Който не вярва, нека се отбие до който и да е шоурум на марката и да попита колко месеца се чака при поръчка за нов Приус. В Германия се чак 6-8 месеца. За България може и по-бързо да ги правят.
http://www.ecars.bg/hybrids/item/2715-t ... -prodazhbi
За цената е вярно, че са по-скъпи от НЕхибридните си събратя, но няма как да си вземеш модерен, икономичен, екологичен и доказано здрав автомобил с много високо ниво на оборудване на по-ниска цена отколкото са останалите. Вярно е че първоначално ще платиш повече, но колкото повече караш, толкова по-евтино ти излиза цената на км. И накрая, като продадеш хибрида, ще го продадеш на по-висока цена, отколкото, ако си беше взел аналогичен НЕхибриден вариант. Между другото Приус е един от автомобилите, който най-бавно се обезценява. Общо взето покупката на хибрид от Тойота е все едно да си сложиш парите в швейцарска банка и след време да ги изтеглиш. Търсенето на хибриди се увеличава с всеки изминал ден. Тойота не могат да насмогнат на поръчките. Който не вярва, нека се отбие до който и да е шоурум на марката и да попита колко месеца се чака при поръчка за нов Приус. В Германия се чак 6-8 месеца. За България може и по-бързо да ги правят.

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
За следващ автомобил по-добре се ориентирай към Майбах, с него наистина ще си направил инвестиция!
П.С. Инвестиция казваш...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
при теб може би, но не и в БГ!

П.С. Инвестиция казваш...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
при теб може би, но не и в БГ!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Гледайки конкретните цени ми се струва, че се обезценява не по-бавно, а дори по-бързо от обикновена бензинка 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Дали са показателни посочените цени за приус на старо? Подобни много евтини автомобили има и периодически се намират за всички марки и модели. Според мен е обяснимо защо търговците вкарват само такива изключително обезценени приуси, такъв ни е пазара, с по скъпа не би рискувал, модела е непопулярен у нас.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2snz78
Какво не ти харесва на тази, че я набеди за "изключително обезценена"?!? 4 годишен Приус, топ изпълнение със соларен таван на по-малко от 50% от цена в магазина.
Ето още един http://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B ... yota-prius
Не съм търсил специално евтини Приуси, просто пуснах търсене за Приус от 2008 до 2010 г. (3-5 годишни) и след това копирах линковете.
Или този http://www.usedcars.bg/catalog/toyota/p ... ti_cvt_sol
Приус 3 Сол, на 1 година с цена в ТМАуто 2012 г. 58 000 лв. Държи цена повече от злато и диаманти...
В Германия положението с цените не е много по-различно...
http://suchen.mobile.de/auto/toyota-pri ... RT&lang=en
П.С. Все пак може би е добър вариант да се вземе един Приус за 12-13000 лв. и да му се сложи ГИ. Така ще се получи наистина икономичен Приус!
Какво не ти харесва на тази, че я набеди за "изключително обезценена"?!? 4 годишен Приус, топ изпълнение със соларен таван на по-малко от 50% от цена в магазина.

Ето още един http://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B ... yota-prius
Не съм търсил специално евтини Приуси, просто пуснах търсене за Приус от 2008 до 2010 г. (3-5 годишни) и след това копирах линковете.
Или този http://www.usedcars.bg/catalog/toyota/p ... ti_cvt_sol
Приус 3 Сол, на 1 година с цена в ТМАуто 2012 г. 58 000 лв. Държи цена повече от злато и диаманти...

В Германия положението с цените не е много по-различно...
http://suchen.mobile.de/auto/toyota-pri ... RT&lang=en
П.С. Все пак може би е добър вариант да се вземе един Приус за 12-13000 лв. и да му се сложи ГИ. Така ще се получи наистина икономичен Приус!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Юруш народе на евтините Приуси! Днес има, утре няма. Пък това да си правите сметка за цената на нещо и то най-вече за коли от българският пазар е доста несериозно. Хайде някой да се сети какви са били тези Приуси преди да дойдат у нас! Не е много далече от акъла и не е толкова трудно да знаеш какви коли се внасят и на какви цени са купени там, за да може търговеца да реализира и печалба. Който е пазарувал и е запознат с немското мобиле знае, че и там най-евтините и примамващи предложения са пълна измама. Иначе си вярвайте де, лошо нема. Те за това точно немските специалисти определят Приус, като една от най-малко обезценяващите се коли. Трябвало е мобиле.бг да гледат и най-вече форума на тойота.
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Те тука продаваните всички са карани от баби и са ходили само за мляко на внучетата с тях...90% от сравнително новите коли продавани евтинко в България са купени тънко от чужбина с някакъв или няколко проблема, за това са такива цените им!Има и хубави екземпляри от определени марки и модели, които обаче са рядкост(без никакъв сериозен проблем) защото търговците бягат от тях! Просто не могат да си изкарат тяхното, за това почти не ги внасят, освен ако не са пакет! Трудно ли е за проумяване?! Или не сте запознати с пазара тук, та дрънкате глупости. Zi-zi, сиренето е с пари навсякъде! А заместителите са евтинки, ама не са сирене...prius 3 написа:Юруш народе на евтините Приуси! Днес има, утре няма. Пък това да си правите сметка за цената на нещо и то най-вече за коли от българският пазар е доста несериозно. Хайде някой да се сети какви са били тези Приуси преди да дойдат у нас! Не е много далече от акъла и не е толкова трудно да знаеш какви коли се внасят и на какви цени са купени там, за да може търговеца да реализира и печалба. Който е пазарувал и е запознат с немското мобиле знае, че и там най-евтините и примамващи предложения са пълна измама. Иначе си вярвайте де, лошо нема. Те за това точно немските специалисти определят Приус, като една от най-малко обезценяващите се коли. Трябвало е мобиле.бг да гледат и най-вече форума на тойота.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Не знам кой е правил превода.Това е част от съобщението до медиите от 08.04.2013 от ТМЕ."ХИБРИДИТЕ НА TOYOTA И LEXUS ПРАВЯТ ИСТИНСКА РЕВОЛЮЦИЯ В ЕВРОПА.
Хибридна офанзива на Toyota и Lexus набира все повече скорост, както в глобален мащаб, така и в Европа. До момента около 5 милиона хибрида са продадени в цял свят, като почти 3 милиона от тях са Prius. През 2012, годишните продажби на пълни хибриди Toyota и Lexus достигнаха 1.2 милиона, като по този начин за първи път преминаха границата от 1 милион продадени хибрида за една година. Toyota Motor Corporation си поставя за цел да превърне хибридите в масови автомобили, като планира да представи общо 21 нови хибридни модела до 2015 година.
ПЪЛНИТЕ ХИБРИДИ НА TOYOTA И LEXUS СА ВЕЧЕ МАСОВИ И В ЕВРОПА
На европейския пазар, хибридите продължават да жънат успехи и допринасят за 10% от световните хибридни продажби на Toyota и Lexus. В края на 2012, Тойота Мотор Европа (ТМЕ) премина границата от 500 000 хибрида (375 000 Toyota и 125 00 Lexus) продадени в Европа, като с това доказа, че хибридната технология става все по-масова. Основна заслуга за това има разширяването на хибридните гами на Toyota и Lexus до общо 10 модела. По този начин, Тойота Мотор Европа предлага хибридна алтернатива за всички клиенти – от компактния и изключително екологичен Yaris Hybrid до забележителния флагман Lexus LS 600h.
Произвежданите в Европа Toyota Yaris Hybrid & Auris Hybrid са в основата на успеха на хибридите в Европа. 2012 година е първата година, в която TME продаде близо 100 000 пълни хибрида, като от тях 95 000 броя в 27-те страни в Европейския съюз, което е 62% увеличение спрямо 2011 година.
Благодарение на този изключителен ръст, пълните хибриди вече съставляват 18% от продажбите на марките Toyota & Lexus в Европейския съюз! Yaris Hybrid и Auris Hybrid се превръщат във все по-популярна алтернатива на еквивалентните дизелови автомобили в двата най-важни сегмента на европейския пазар. Те предлагат конкурентна цена и изключителни екологични показатели, което се оценява високо от европейските клиенти... "и т.н.
А това съобщение е от 24.04.2013:"Град Тойота, Япония - Toyota Motor Corporation (TMC) обяви, че общите продажби в световен мащаб на хибридните автомобили на компанията са преминали границата от 5 милиона на 31 март 2013 г., като са достигнали 5,125 милиона броя1.
Към момента TMC продава 19 различни хибридни автомобила и 1 plug-in хибрид в около 80 държави и региони по целия свят.
TMC се ангажира да разшири още повече гамата от хибридни модели и да увеличава броя на държавите и регионите, в които продава хибридни автомобили.
До края на 2015 г. TMC ще пусне на пазара общо 18 нови хибридни модела в цял свят, включително и автомобил с горивна клетка.
TMC изчислява, че към 31 март 2013 г. хибридните автомобили на компанията са отделили приблизително 34 милиона тона по-малко емисии на CO2 – който е сред причините за глобалното затопляне – отколкото биха изхвърлили бензинови автомобили с подобни размери и динамика. Тези спестени емисии на CO2 се равняват на ефекта на тропическа гора с размерите на България – 110 000 км2. TMC също изчислява, че хибридните й автомобили са спестили около 1,2 милиарда литра бензин в сравнение с количеството, използвано от бензинови автомобили с подобни размери.
През август 1997 г. TMC пусна в продажба „Coaster Hybrid EV“ в Япония, а през декември на пазара се появи „Prius“ – първият в света хибриден автомобил, влязъл в масово производство. Оттогава хибридните автомобили на TMC се радват на изключително внимание от клиентите по целия свят.
Заместник-председателят на TMC Такеши Учиямада, отговорен за разработката на първото поколение Prius, каза: „Целта ни по време на разработката на първото поколение Prius беше да създадем автомобил за 21 век и да демонстрираме позицията на Toyota за проблемите с опазването на околната среда. Трябваше да разработим хибридна система от нулата, което направи задачата ни изключително трудна. Но въпреки това поехме предизвикателството. Пускането на пазара на първото поколение Prius надмина очакванията ни, като автомобилът накара потребителите да обърнат внимание на опазването на околната среда и повиши очакванията към хибридните автомобили. Положителната реакция на клиентите при дебюта му положи основата на всеобщото му одобрение, като оттогава потребителите продължават да се доверяват на хибридните автомобили на TMC. Това ме прави изключително признателен.“
След като позиционира хибридните технологии като основна екологична технология за 21 век и разработи и други екологични решения за мобилност, TMC планира да продължи да подобрява динамиката, да намалява разходите и да разширява екологичната си моделна гама.
Хибридите в Европа
От европейския дебют на първото поколение Prius през 2000 г. Toyota и Lexus са продали 544 184 хибридни автомобила в Европа до края на март 2013 г., което е повече от 10% от общите продажби на хибриди в световен мащаб.
Хибридните автомобили вече се считат за нещо съвсем нормално в Европа, като се забелязва ясно покачване на продажбите на хибриди спрямо 2010 г. Постигането на първите 100 000 продажби на хибриди в Европа отне 7 години, но само през 2012 г. Toyota Motor Europe продаде 109 478 хибрида.
Моделната гама в Европа в момента включва шест пълни хибридни модела на Toyota и шест пълни хибрида на Lexus, а Lexus е единственият автомобилен поизводител в свет със 100% хибридна моделна гама – всеки модел на марката в България и Европа се предлага с хибридно задвижване. През първото тримесечие на 2013 г. продажбите на хибридни автомобили на Toyota и Lexus в Европа се повишиха с 82% спрямо изминалата година. Хибридните модели на Toyota и Lexus вече представляват 21% от европейските продажби.
Собствениците на хибридни автомобили се възползват от по-ниски разходи за притежание. Технологията за пълни хибриди на Toyota също така играе важна роля в подобряването на качеството на въздуха, като отделя значително по-малко азотни оксиди и твърди частици в сравнение с дизеловите автомобили."
Та казвате, че продажбите им били смешни...
Ъ-хъ...И един мармот завива шоколада в станиол...
Хибридна офанзива на Toyota и Lexus набира все повече скорост, както в глобален мащаб, така и в Европа. До момента около 5 милиона хибрида са продадени в цял свят, като почти 3 милиона от тях са Prius. През 2012, годишните продажби на пълни хибриди Toyota и Lexus достигнаха 1.2 милиона, като по този начин за първи път преминаха границата от 1 милион продадени хибрида за една година. Toyota Motor Corporation си поставя за цел да превърне хибридите в масови автомобили, като планира да представи общо 21 нови хибридни модела до 2015 година.
ПЪЛНИТЕ ХИБРИДИ НА TOYOTA И LEXUS СА ВЕЧЕ МАСОВИ И В ЕВРОПА
На европейския пазар, хибридите продължават да жънат успехи и допринасят за 10% от световните хибридни продажби на Toyota и Lexus. В края на 2012, Тойота Мотор Европа (ТМЕ) премина границата от 500 000 хибрида (375 000 Toyota и 125 00 Lexus) продадени в Европа, като с това доказа, че хибридната технология става все по-масова. Основна заслуга за това има разширяването на хибридните гами на Toyota и Lexus до общо 10 модела. По този начин, Тойота Мотор Европа предлага хибридна алтернатива за всички клиенти – от компактния и изключително екологичен Yaris Hybrid до забележителния флагман Lexus LS 600h.
Произвежданите в Европа Toyota Yaris Hybrid & Auris Hybrid са в основата на успеха на хибридите в Европа. 2012 година е първата година, в която TME продаде близо 100 000 пълни хибрида, като от тях 95 000 броя в 27-те страни в Европейския съюз, което е 62% увеличение спрямо 2011 година.
Благодарение на този изключителен ръст, пълните хибриди вече съставляват 18% от продажбите на марките Toyota & Lexus в Европейския съюз! Yaris Hybrid и Auris Hybrid се превръщат във все по-популярна алтернатива на еквивалентните дизелови автомобили в двата най-важни сегмента на европейския пазар. Те предлагат конкурентна цена и изключителни екологични показатели, което се оценява високо от европейските клиенти... "и т.н.
А това съобщение е от 24.04.2013:"Град Тойота, Япония - Toyota Motor Corporation (TMC) обяви, че общите продажби в световен мащаб на хибридните автомобили на компанията са преминали границата от 5 милиона на 31 март 2013 г., като са достигнали 5,125 милиона броя1.
Към момента TMC продава 19 различни хибридни автомобила и 1 plug-in хибрид в около 80 държави и региони по целия свят.
TMC се ангажира да разшири още повече гамата от хибридни модели и да увеличава броя на държавите и регионите, в които продава хибридни автомобили.
До края на 2015 г. TMC ще пусне на пазара общо 18 нови хибридни модела в цял свят, включително и автомобил с горивна клетка.
TMC изчислява, че към 31 март 2013 г. хибридните автомобили на компанията са отделили приблизително 34 милиона тона по-малко емисии на CO2 – който е сред причините за глобалното затопляне – отколкото биха изхвърлили бензинови автомобили с подобни размери и динамика. Тези спестени емисии на CO2 се равняват на ефекта на тропическа гора с размерите на България – 110 000 км2. TMC също изчислява, че хибридните й автомобили са спестили около 1,2 милиарда литра бензин в сравнение с количеството, използвано от бензинови автомобили с подобни размери.
През август 1997 г. TMC пусна в продажба „Coaster Hybrid EV“ в Япония, а през декември на пазара се появи „Prius“ – първият в света хибриден автомобил, влязъл в масово производство. Оттогава хибридните автомобили на TMC се радват на изключително внимание от клиентите по целия свят.
Заместник-председателят на TMC Такеши Учиямада, отговорен за разработката на първото поколение Prius, каза: „Целта ни по време на разработката на първото поколение Prius беше да създадем автомобил за 21 век и да демонстрираме позицията на Toyota за проблемите с опазването на околната среда. Трябваше да разработим хибридна система от нулата, което направи задачата ни изключително трудна. Но въпреки това поехме предизвикателството. Пускането на пазара на първото поколение Prius надмина очакванията ни, като автомобилът накара потребителите да обърнат внимание на опазването на околната среда и повиши очакванията към хибридните автомобили. Положителната реакция на клиентите при дебюта му положи основата на всеобщото му одобрение, като оттогава потребителите продължават да се доверяват на хибридните автомобили на TMC. Това ме прави изключително признателен.“
След като позиционира хибридните технологии като основна екологична технология за 21 век и разработи и други екологични решения за мобилност, TMC планира да продължи да подобрява динамиката, да намалява разходите и да разширява екологичната си моделна гама.
Хибридите в Европа
От европейския дебют на първото поколение Prius през 2000 г. Toyota и Lexus са продали 544 184 хибридни автомобила в Европа до края на март 2013 г., което е повече от 10% от общите продажби на хибриди в световен мащаб.
Хибридните автомобили вече се считат за нещо съвсем нормално в Европа, като се забелязва ясно покачване на продажбите на хибриди спрямо 2010 г. Постигането на първите 100 000 продажби на хибриди в Европа отне 7 години, но само през 2012 г. Toyota Motor Europe продаде 109 478 хибрида.
Моделната гама в Европа в момента включва шест пълни хибридни модела на Toyota и шест пълни хибрида на Lexus, а Lexus е единственият автомобилен поизводител в свет със 100% хибридна моделна гама – всеки модел на марката в България и Европа се предлага с хибридно задвижване. През първото тримесечие на 2013 г. продажбите на хибридни автомобили на Toyota и Lexus в Европа се повишиха с 82% спрямо изминалата година. Хибридните модели на Toyota и Lexus вече представляват 21% от европейските продажби.
Собствениците на хибридни автомобили се възползват от по-ниски разходи за притежание. Технологията за пълни хибриди на Toyota също така играе важна роля в подобряването на качеството на въздуха, като отделя значително по-малко азотни оксиди и твърди частици в сравнение с дизеловите автомобили."
Та казвате, че продажбите им били смешни...

Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Влади, поздравявам те за подробната литературна справка на маркетинговите публикации!
Да си призная много от мненията ми в тази тема са откровено провокативни и не отразяват истинските ми мисли по въпросите на високите технологии. Дори напротив, аз самият съм фен на високите технологии в моята професия и в последните няколко години оборудвахме клиниката с най-модерната апаратура вкл. и лазер от последно поколение. Това естествено си има своята цена!
Интересно ми бе как са настроени хората като готовност за плащане на по-висока цена извън медицината - бензинка срещу хибрид = скалпел срещу лазер. От тази тема изводът за мен е, че във всички области за всяка стока/услуга си има купувач.

Да си призная много от мненията ми в тази тема са откровено провокативни и не отразяват истинските ми мисли по въпросите на високите технологии. Дори напротив, аз самият съм фен на високите технологии в моята професия и в последните няколко години оборудвахме клиниката с най-модерната апаратура вкл. и лазер от последно поколение. Това естествено си има своята цена!
Интересно ми бе как са настроени хората като готовност за плащане на по-висока цена извън медицината - бензинка срещу хибрид = скалпел срещу лазер. От тази тема изводът за мен е, че във всички области за всяка стока/услуга си има купувач.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Ама ша знайш много си забавен с тия анекдоти от селски вечеринки laugh.gifprius 3 написа:Спрял на паркинг "Майбах", а в него шофьорче чака шефа. Един кибик започва да оглежда колата и да го подпитва кое как е.SFINKS написа:Приуса бил икономичен , ала бала ... като е нумеро уно що никой не го купува в Европа ...Щото дизелите са по-добрият вариант
Шофьорчето с охота обяснява подробно каква прекрасна кола е "Майбах". Кибика учудено възкликнал:
- Здрава казваш, не дава никакви дефекти, бърза, луксозна, сигурна! Хм, ми що не ги карат хората тогава?
Драги ми смехурко , в Европа се продават повече Поршета отколко Хибриди .......
Причината да не се купуват хибридите не е че са скъпи по принцип и клиентите не могат да си ги позволят ( виж по-горе примера с Поршетата) , а че са неоправдано скъпи .Тоест е пълна безмислица да си купиш хибрид от икономическа гледна точка .
Общо взето покупката на хибрид от Тойота е все едно да си сложиш парите в швейцарска банка и след време да ги изтеглиш
Тука вече ме заболя корема да се смея


Каквото и да дъвчем пазара винаги показва най-точно кое е черно и кое бяло .
Пазара в Европа казва че хибридите не си заслужават за момента .
Няма какво повече да се каже .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта