мнения за две тойоти
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: мнения за две тойоти
netspider - тотално оспами темата на човека. С нищо не му помагаш в избора, а той разчита на нашето общо "високо компетентно мнение". Ако искаш да ни разказваш за живота и колите в Австралия - ОК. Отвори си нова тема. Това, в което се опитваш да ни убедиш, тука в България е много далече от реалността.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: мнения за две тойоти
netspider, объркал си цитатите на които отговаряш, не са мои тези твърдения...а на NikX
А иначе за спора който неизбежно възниква в много теми Дизел/Бензин- аз, като собственик за първи път на дизел, бих казал, че за едно и също купе единственото предимство на дизела е по-ниския разход, друго просто няма, всичко друго са недостатъци. Разбира се това е само мое лично мнение, с мн. малък дизелов опит. А философски погледнато, ако едните бяха само предимства, другите нямаше да съществуват, ето защо ги има и двете и хората избират спрямо приоритетите си. Общо взето споровете са безсмислени...
А иначе за спора който неизбежно възниква в много теми Дизел/Бензин- аз, като собственик за първи път на дизел, бих казал, че за едно и също купе единственото предимство на дизела е по-ниския разход, друго просто няма, всичко друго са недостатъци. Разбира се това е само мое лично мнение, с мн. малък дизелов опит. А философски погледнато, ако едните бяха само предимства, другите нямаше да съществуват, ето защо ги има и двете и хората избират спрямо приоритетите си. Общо взето споровете са безсмислени...
Последно промяна от JapCar на 19 Апр 2013 12:15, променено общо 2 пъти.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: мнения за две тойоти
1.Защо да не дам след като съм я карал само аз?Само и единствено,пък и съм дал защото тя не е само 1 а бяха 6 такива автомобила,та не е прецедент нещо....
не се спестявало викаш?Ми дай да смятаме,умния човек смята
По каталог 2.2 дизела дава 5.5 комбиниран разход,155 коньовия бензин 8,това са 2.5 литра разлика на 100км,или ,за 247к км стават около 6125 литра гориво,които в парично изражение по днешния курс на горивата е 16537 лева!
Ако за теб 16000 лева са малко,не вярвам за някого тук да не са-че аз за тия пари тая хонда ще я направя НОВА
Това едно на ръка!
2.Аз имам още 2 лични дизела,защо мислиш съм избрал дизел?Според твоите думи защото съм малоумен ли ?Аха,явно германеца и то е малоумен че избира дизел в над 80% от случаите,че и повечето европейци и те са същите
3.Мнозинството от българите избират точно автомобил втора ръка,именно поради това се налага довода смяна на катализатор,премахването му ,филтър и тнт-аз пиша в тези условия за да е ясно на хората,та същите тези хора и газифицират бензиновите си автомобили масово,за това го написах това съображение с газовите-лично аз,уважавам бензина и с удоволствие ще карам бенз кола,но никога повече такава с газова уредба
не се спестявало викаш?Ми дай да смятаме,умния човек смята
По каталог 2.2 дизела дава 5.5 комбиниран разход,155 коньовия бензин 8,това са 2.5 литра разлика на 100км,или ,за 247к км стават около 6125 литра гориво,които в парично изражение по днешния курс на горивата е 16537 лева!
Ако за теб 16000 лева са малко,не вярвам за някого тук да не са-че аз за тия пари тая хонда ще я направя НОВА
Това едно на ръка!
2.Аз имам още 2 лични дизела,защо мислиш съм избрал дизел?Според твоите думи защото съм малоумен ли ?Аха,явно германеца и то е малоумен че избира дизел в над 80% от случаите,че и повечето европейци и те са същите
3.Мнозинството от българите избират точно автомобил втора ръка,именно поради това се налага довода смяна на катализатор,премахването му ,филтър и тнт-аз пиша в тези условия за да е ясно на хората,та същите тези хора и газифицират бензиновите си автомобили масово,за това го написах това съображение с газовите-лично аз,уважавам бензина и с удоволствие ще карам бенз кола,но никога повече такава с газова уредба
Re: мнения за две тойоти
Благодаря за отговорите, най вече на JapCar
Значи зависи от пробега ти на година избора на дизел или бензин
NikX хубаво си сметнал че за 247к км спестяваш 16537 лева.
Но ако тия 247к км ги правиш за 10 години, както са повечето хора, излиза че на месец си спестил $86
$86 спестени на месец за всичките тия разправи с дизела споменати от мен и колегите си е мазохизъм.
Струва ли си това? Минималната работна заплата е $2600 на месец, да не говорим че ако разбираш от нещо почваш от 100к на година. $86 са нищо от месечния инкъм.
Дизела изисква повече обслужване и разправия. Ако спестиш няколко месеца по $86 но накрая те няма да останат в твоя джоб нали? Една част ще отиде за Toyota като по скъпа подръжка спрямо бензин, а друга ще отиде да се возиш по таксита докато ти правят дюзи и т.н. и като прибавим изхабеното ти лично време и нерви колко реално останаха от тези $86 долара
? Аз бих предпочел спокойствието и бензина, както и повечето хора пред тия дребни суми
Ако си бакшиш или въртиш геврека нон стоп правиш тия 250к км за много малко време е тогава верно на месец ще спестиш много повече от $86 долара, в такъв случай ще си струва
П.С. @kalkam какво общо има кой къде и що е? Това не е ли форум на Тойота без значение кой къде я кара и какъв опит трупа. "тука в България е много далече от реалността" дефинирай "реалността" Ние в Сидни в не-реалноста ли сме? Що пък да не си направим клуба среща в Сидни? Ще зема да пусна една тема

Значи зависи от пробега ти на година избора на дизел или бензин

NikX хубаво си сметнал че за 247к км спестяваш 16537 лева.
Но ако тия 247к км ги правиш за 10 години, както са повечето хора, излиза че на месец си спестил $86

$86 спестени на месец за всичките тия разправи с дизела споменати от мен и колегите си е мазохизъм.
Струва ли си това? Минималната работна заплата е $2600 на месец, да не говорим че ако разбираш от нещо почваш от 100к на година. $86 са нищо от месечния инкъм.
Дизела изисква повече обслужване и разправия. Ако спестиш няколко месеца по $86 но накрая те няма да останат в твоя джоб нали? Една част ще отиде за Toyota като по скъпа подръжка спрямо бензин, а друга ще отиде да се возиш по таксита докато ти правят дюзи и т.н. и като прибавим изхабеното ти лично време и нерви колко реално останаха от тези $86 долара


Ако си бакшиш или въртиш геврека нон стоп правиш тия 250к км за много малко време е тогава верно на месец ще спестиш много повече от $86 долара, в такъв случай ще си струва

П.С. @kalkam какво общо има кой къде и що е? Това не е ли форум на Тойота без значение кой къде я кара и какъв опит трупа. "тука в България е много далече от реалността" дефинирай "реалността" Ние в Сидни в не-реалноста ли сме? Що пък да не си направим клуба среща в Сидни? Ще зема да пусна една тема

2006 Toyota Corolla 1.8 автоматик бензин климатик

-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: мнения за две тойоти
Какво да ти кажа? Вадиш написаното от мен от контекста /половинчато/, което изопачава смисъла.Твоята реалност в Сидни и тази в Бг са две много различни неща. До този извод се стига, като всеки прочете написаното от теб и види, че няма как да го приложи. ОК. Най-добре пусни нова тема.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: мнения за две тойоти
netspider = net-troll
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Апр 2013 01:20
Re: мнения за две тойоти
ще се повторя,хората много бързо забравят какъв е живота в бг.Ела живей с 500лева на месец и пак ми спори че газта била нз си кво па дизела бил от панти века.Махаме катализатори защото колите ни са по по над 200к километра,много малко хора си позволяват нова кола,а смяната на катализатора с нов излиза почти колкото си дал за колата си,това е причината да ги махаме,а не за спорт и такива измишльотини.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: мнения за две тойоти
Споко, навсякъде по Света е горе-долу еднакво - има бедни, по-богати и много богати. И в Обратната земя и в Америка доста хора махат катализатори, защото няма стандарти за екология и не се страна по Международната конвенцията за въглеродните емисии. Там също има хора, които просят и ровят по боклуците.
Самият нетспайдер кара 7 годишна Корола и няма пари да дойде до Европа да види с очите си, а плещи по спомени от преди 20 години.
Аз през февруари бих път до Мелбърн за конгрес http://www.ica2013.com/ , но за форумна среща до Сидни няма да ме навиете! laugh.gif
Самият нетспайдер кара 7 годишна Корола и няма пари да дойде до Европа да види с очите си, а плещи по спомени от преди 20 години.

Аз през февруари бих път до Мелбърн за конгрес http://www.ica2013.com/ , но за форумна среща до Сидни няма да ме навиете! laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: мнения за две тойоти
Аз няма да влизам в спора дизел бензин
Ще дам пример с Корола Версо, защото видях, че е един от въпросните засегнати в темата автомобили
При мен дилемата беше 2.2 Д4д или 1.8 vvti - бензин
Ами бензиновото версо е като куц кон в сравнение с динамиката на дизела.
Този бензинов мотор не може да даде ряз и вървене на това купе, въпреки 120-те и кусур коне, дето ги има.
Така мисля аз.
Ще дам пример с Корола Версо, защото видях, че е един от въпросните засегнати в темата автомобили
При мен дилемата беше 2.2 Д4д или 1.8 vvti - бензин
Ами бензиновото версо е като куц кон в сравнение с динамиката на дизела.
Този бензинов мотор не може да даде ряз и вървене на това купе, въпреки 120-те и кусур коне, дето ги има.
Така мисля аз.
http:/www.penchochukov.com
Yaris P1
Yaris P1
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: мнения за две тойоти
За можене - може, но трябва да го изпържиш в много високи обороти, че да ги събереш всичките 126 коня. Турбо-дизелът е много по-приятен за каране, защото имаш голям въртящ момент още в ниските обороти /1600-2200/ и получаваш пълната мощност на ДВГ в нормални обороти /около 3400-3500/ като това напълно удовлетворява потребностите на ежедневното шофиране.chukov написа:Аз няма да влизам в спора дизел бензин
Ще дам пример с Корола Версо, защото видях, че е един от въпросните засегнати в темата автомобили
При мен дилемата беше 2.2 Д4д или 1.8 vvti - бензин
Ами бензиновото версо е като куц кон в сравнение с динамиката на дизела.
Този бензинов мотор не може да даде ряз и вървене на това купе, въпреки 120-те и кусур коне, дето ги има.
Така мисля аз.
Дизеловите ДВГ са за уравновесени улегнали водачи, а бензинките са за по-нервни и неуравновесени, освен ако не искат да се влачат като пенсионери. Виж турбо-бензинов ДВГ е друга приказка, но там и разходите са

Преди 6 месеца тествах новата Корола 1,6 бензин /такъв беше тестовия автомобил на ТМ Ауто/ и останах разочарован от динамиката, което го споделих с придружаващия служител, а той се усмихна и каза "Не можете да я сравнявате с вашата Корола 2,0 D4-D, този ДВГ се кара различно, но и в по-високите обороти гори много повече бензин от каталожните показатели."
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: мнения за две тойоти
Графиката показва, че наистина въртящия момент е добър още след 1700-1800 об, а максималната мощност м/у 3000 и 4000об.zi_zi_top написа:Турбо-дизелът е много по-приятен за каране, защото имаш голям въртящ момент още в ниските обороти /1600-2200/ и получаваш пълната мощност на ДВГ в нормални обороти /около 3400-3500/ като това напълно удовлетворява потребностите на ежедневното шофиране.
Казваш, че нормалните обороти са 3500, но може би заради 6 степенната ск. кутия никога не използвам тоя диапазон, за който вероятно трябва да бъда на 3-та на дълъг 3км баир...но моментния разход ще иде над 20л/100...За екстрено изпреварване -може би, но тук няма къде да се изпреварва-тесни пътища със завои и ограничение на скоростта. На магистралата на 5 или 6 с около 2000об...При нормално каране по мой усет, като погледна оборотомера е 1700- 2000 об, което значи с около 1/4 от макс. мощност. Въртящия момент е важен за "дърпането", а максималната мощност за скоростта...
- Прикачени файлове
-
- Torque Power.jpg.png (191.18 KiB) Преглеждано 1570 пъти
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 9 госта