Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от JapCar » 17 Апр 2013 22:34

georgievvm написа:Не е най-доброто изображение ама се надявам да видиш къде се намире wink.gif
Благодаря.Интересно...сочи някъде около ЕГР-а, а като го чистих не съм го видял, ще погледна пак.
Ако има и е там, много лесно ако някой иска може с тройник от маркучето да вземе налягане и да гледа с манометър налягането след турбината...което мисля трябва да е от 0 до максимум 2 бара (0-200KPa)-манометъра при абсолютно атмосферно налягане ще показва 0
Аз налягането (MAP) го виждам като закача Techstream-a, само, че нещо не ми се връзваше ...с моите познания mellow.gif
Сега виждам, че теоретично нещата може би се навръзват, но само хипотеза...ако приемем, че зададеното налягане след турбината е Target Booster Pressure, а реалното е на MAP-a
При студен двг от моите скриин шотове, виждам, че MAP налягането е равно на атмосферното (99KPa), защото вероятно ЕГР-a e затворен, но при загрял двг, ЕГР-a на пр. ход би трябвало да е отворен (свързва изх и вх колектор) и налягането малко пада (не знам защо) и е 96KPa.При 2000об МАП-а става 107 KPa, вероятно ЕГР-а затваря и турбото надува...Всичко това е на място, ако е в движение под товар, вероятно ще стане към 150KPa, не съм мерил, предполагам.
Няма ли някой, който знае тези неща дали са така?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта