Люлеене в предницата на Corolla E12
Люлеене в предницата на Corolla E12
Проблема колата(е12 ,2.0 D4D си го имаше още когато я придобих,сиреч,леко люлеене при следните ситуации:
Подаване на газ,отпускане на педала,рязко отпускане на съединителя,при спиране съшо:не по време на движение а когато вече съм спрял
колата иначе вози много стегнато,няма удари,тропания,скърцане и тнт
Люлеенето е напред назад,а не странично
какво е правено до сега:когато описах проблема в ТМ Ауто ,при амортесьор теста се оказа че предните не са в ред и ги смених,с оригинални разбира се,не смених тампоните понеже ме увериха че са окей и няма смисъл,да,по павета вече се държи чудесно(и преди не беше зле) но проблема си остана
След това съмнението ми падна в тампоните на двигателя и скоростите-при преглед ме посъветваха да сменя горния тампон на двигателя,който наистина се оказа заминал и амортизиран,все пак той е основен носещ такъв-смяната му странно защо реши проблема който понякога имах,придърпване при набиране,който отдaвах на съединителя,но не реши люлеенето
Тампоните ги гледаха и на друго място,и там също ме посъветваха за горния
Зная че тампони трудно се диагностицират,но не ми се иска да сменя всички и да се окажа че не е от тях
какво мислите по проблема?
Подаване на газ,отпускане на педала,рязко отпускане на съединителя,при спиране съшо:не по време на движение а когато вече съм спрял
колата иначе вози много стегнато,няма удари,тропания,скърцане и тнт
Люлеенето е напред назад,а не странично
какво е правено до сега:когато описах проблема в ТМ Ауто ,при амортесьор теста се оказа че предните не са в ред и ги смених,с оригинални разбира се,не смених тампоните понеже ме увериха че са окей и няма смисъл,да,по павета вече се държи чудесно(и преди не беше зле) но проблема си остана
След това съмнението ми падна в тампоните на двигателя и скоростите-при преглед ме посъветваха да сменя горния тампон на двигателя,който наистина се оказа заминал и амортизиран,все пак той е основен носещ такъв-смяната му странно защо реши проблема който понякога имах,придърпване при набиране,който отдaвах на съединителя,но не реши люлеенето
Тампоните ги гледаха и на друго място,и там също ме посъветваха за горния
Зная че тампони трудно се диагностицират,но не ми се иска да сменя всички и да се окажа че не е от тях
какво мислите по проблема?
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Колега, според мен проблемът най-вероятно е в ресьорите (някоя от пружините е омекнала) или задните амортисьори. Тампоните няма как такова люлеене да причинят, но е добре да ги смениш и тях с новите амортисьори. Макар че се очудвам, че въобще са ти сменили амортисьори без тампоните. Фирми като Sachs държат на едновременната смяна на амортисьори и тампони за да важи гаранцията от 3 години.
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Ами аз не се Учудвам че не са сменени опорите на амортисьорите, просто са били здрави. Все пак,ако не греша, целта на всеки ремонт е отстраняване на дефект заявен от клиента, а не смяна на части по списък. Друг е въпросът че конкретния автомобил при нормално каране се държи нормално, а проявява своеволия когато почнеш да се разхождаш по педалите с големи крачки.
-
- Мнения: 2150
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Тампони на предните носачи има ли тая кола? Без да съм я виждал, симптомите които описваш водят точно натам! Сашо, като целта е отстраняване на дефект, що не е отстранен?! Клиента доколкото разбирам не е казал, че иска Хамортесерчета нови, а колата му има определен проблем и не знае от какво е. И аз не съм учуден, че в ТМ Ауто не са решили проблема...не е за първи път, няма да им е и за последен! И ако един автомобил се държи стабилно и адекватно няма значение с какъв крак се разхождаш по педалите-ще се държи стабилно винаги!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Миро, всички вярвам са наясно че си от хората дето разчитат на недоволните от ТМ ауто и не пропускаш случай да бутнеш в съответната посока. Амортисьорите са показали лоши параметри на теста,както чета, и са сменени. Ако има и нещо друго то дефектацията продължава. Даваш вид на врял и кипял в бранша, никога ли не си виждал автомобил с два дефекта, ако да как действаш тогава ? Истината е че без да се види колата само търкаме клавиатури.
-
- Мнения: 2150
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Не Сашо, не се занимавам и не си изкарвам прехраната с ремонт на автомобили-хоби ми е! И като хоби съм спестил мноого пари и главоболия на много хора! Няма да спечеля друго, освен загуба на време пред монитора или около, под някой автомобил на приятел! Питам защо като има 2 или повече проблема не са отстранени? Така действам по принцип, карам докрай и залагам на сигурно! Това, че са му прибрали парите за нови хамортесерчета и проблема не е решен, не прави чест! Нали колата е видяна в ТМ Ауто? След като автомобила люлее напред-назад при резки боравения с педалите защо не погледнаха тампоните на носачите първо? Може да не е от тях, може и "уж" здравите опори да са ( за да се сменят само те се плаща като за смяна на хамортесерчета, нали?) но се оказва, че са му сменили нещо което не засяга конкретния проблем! Не е нужно много да си врял и кипял за да се сетиш за нещо толкова елементарно, пък и нали по такива големи сервизи са все такива механиците?! Или греша?! То е най-лесно с налучкване, ама дали ти ако си клиент на прехвалената ви фирма, в която работиш ще си доволен от налучкващи механици? А знаеш ли, че на повечето от хамортесерчетата като изкарат пробег от 15-20 000 км показателите им по такива уреди и стендове за диагностика за доста занижени и 90% от тях за за смяна?! И незнаещите и неразбиращи хорица ги подвеждат и им прибират паричките!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Ами примерно е нямал време или пари или и двете.Може да не му е обяснено добре, може да не е чул/разбрал, може да проверява нещо което му е много ясно, вариантите са много, не знам. Ти също не знаеш, но това не ти пречи да пляскаш обвинения. Когато има някакъв не съвсем ясен случай се започва със смяна на тези части които са със сигурност за смяна и след това тези за които се съмняваш и така до решаване на проблема. Казвам ти това защото може да е полезно в хобито ти. Ае сполай ти, закрилнико на онеправданите.mirott написа: Питам защо като има 2 или повече проблема не са отстранени?
-
- Мнения: 2150
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
"...започва със смяна на тези части които са със сигурност за смяна и след това тези за които се съмняваш и така до решаване на проблема."
Нищо от това не е полезно за хобито ми. Ако постъпвах така, щях сервиз да имам и да продавам части, а не да се занимавам за кеф, сети ли се?! Само да има кой да плаща викаш, всичко може да направите!Сигурните, съмнителните...и след това ако пак си остане проблема? Сменяме автомобила, а? Имал-плащал, тъй ли? Я кажи на теб ясно ли ти е всичко по случая, че го играеш защита на некадърните ТМ Ауто? От поста на човека оставаш ли ти с впечатлението, че няма време и средства? При положение, че е искал да му сменят опорите, ама не са искали щото са наред? И че е сменил тампон на мотора и т.н.?! Това щото няма пари или време, и за това ли се набива в най-скъпчийския сервиз на Тойота в България? Дето за ламбда сонда( то не е точно ламбда, ама ти знаеш, сигурно) за 7A-FE LB ми искаха 600 и не помня колко лева?! А оригинална намерих за няма и 100 евро! Че и за монтаж на новата и демонтаж на старата ми искаха 20 лв! Дето са 2 гайки да отвиеш, завиеш и 1 куплунг да разкачиш и закачиш обратно! А, и да отвориш капака на мотора! И да го затвориш! Можело да не му е обяснено добре...ами за какво са там сичките тия дето ги хрантутят неразбиращите хорица бре? А как му обясниха добре, че ще му сменят хамортесерчета, ама без опори, щото били добри? А обясниха ли после колко струва смяната им ако се наложи само тях да смени? Ти обясняваш ли? И що имаха време за тест и смяна хамортесерченца, пък не погледнаха тампончетата на носачите? И на кое викаш не съвсем ясен случай, на лашкането на автомобила напред-назад ли? Ами може от катализатора да е... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif !
Сполай ти и на теб Саше, грамотен човек си и сигурно разбираш от това което работиш! Ама не ми викай на черното бяло, щото и стеб се гаврят в областите от които не отбираш(няма как да си добър във всичко, или греша?!) точно същите като тия дето защитаваш...
Нищо от това не е полезно за хобито ми. Ако постъпвах така, щях сервиз да имам и да продавам части, а не да се занимавам за кеф, сети ли се?! Само да има кой да плаща викаш, всичко може да направите!Сигурните, съмнителните...и след това ако пак си остане проблема? Сменяме автомобила, а? Имал-плащал, тъй ли? Я кажи на теб ясно ли ти е всичко по случая, че го играеш защита на некадърните ТМ Ауто? От поста на човека оставаш ли ти с впечатлението, че няма време и средства? При положение, че е искал да му сменят опорите, ама не са искали щото са наред? И че е сменил тампон на мотора и т.н.?! Това щото няма пари или време, и за това ли се набива в най-скъпчийския сервиз на Тойота в България? Дето за ламбда сонда( то не е точно ламбда, ама ти знаеш, сигурно) за 7A-FE LB ми искаха 600 и не помня колко лева?! А оригинална намерих за няма и 100 евро! Че и за монтаж на новата и демонтаж на старата ми искаха 20 лв! Дето са 2 гайки да отвиеш, завиеш и 1 куплунг да разкачиш и закачиш обратно! А, и да отвориш капака на мотора! И да го затвориш! Можело да не му е обяснено добре...ами за какво са там сичките тия дето ги хрантутят неразбиращите хорица бре? А как му обясниха добре, че ще му сменят хамортесерчета, ама без опори, щото били добри? А обясниха ли после колко струва смяната им ако се наложи само тях да смени? Ти обясняваш ли? И що имаха време за тест и смяна хамортесерченца, пък не погледнаха тампончетата на носачите? И на кое викаш не съвсем ясен случай, на лашкането на автомобила напред-назад ли? Ами може от катализатора да е... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif !
Сполай ти и на теб Саше, грамотен човек си и сигурно разбираш от това което работиш! Ама не ми викай на черното бяло, щото и стеб се гаврят в областите от които не отбираш(няма как да си добър във всичко, или греша?!) точно същите като тия дето защитаваш...
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
mirott, без да се имам за капацитет в областта, но в подобен случай:
- колата изглежда здрава, има някакви амортисьори за смяна със сигурност (ако искаме да натоварим клиента - и опори)...Сменени са.
- при нормално, не спортно и рязко (щото заводската Корола не е нито спортна, нито състезателна) каране се държи нормално, но при определени режими, наистина проявява проблем (люлеене)...
- не знаем кой какво и как е гледал, за да кажем - не са видени втулките на носачите.
- забранена е смяна на детайл, за да се види дали е "точната" такава...
- не ти се дава колата за два дни за да я разнищиш до където ти скимне (даже и до катализатора).
- това не ти е "хоби", за да се занимваш докато ти е кеф, а си имаш график.
Интересно ми е какво ще направиш ти в случая.
В интерес на истината съм съгласен с теб, че хрантутници има безброй и навсякъде, за съжаление...И за безобразните цени също.
Наздраве!
- колата изглежда здрава, има някакви амортисьори за смяна със сигурност (ако искаме да натоварим клиента - и опори)...Сменени са.
- при нормално, не спортно и рязко (щото заводската Корола не е нито спортна, нито състезателна) каране се държи нормално, но при определени режими, наистина проявява проблем (люлеене)...
- не знаем кой какво и как е гледал, за да кажем - не са видени втулките на носачите.
- забранена е смяна на детайл, за да се види дали е "точната" такава...
- не ти се дава колата за два дни за да я разнищиш до където ти скимне (даже и до катализатора).
- това не ти е "хоби", за да се занимваш докато ти е кеф, а си имаш график.
Интересно ми е какво ще направиш ти в случая.
В интерес на истината съм съгласен с теб, че хрантутници има безброй и навсякъде, за съжаление...И за безобразните цени също.
Наздраве!
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
- Мнения: 2150
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Влади, карам я веднага в ТМ Ауто! biggrin.gif
Ама нали това пляскам през цялото време-трябва да е видяно всичко възможно водещо до посочения проблем, не знаем кой и какво е гледал ли? Човека е написал какво е гледано. Сменяме амортисьори и чакаме да видим ще има ли оплакване...щото точно това е станало, все едно никой от вас не го е ял тоя, та се правите на ощипани...е това ако не са хрантутници-здраве!

Ама нали това пляскам през цялото време-трябва да е видяно всичко възможно водещо до посочения проблем, не знаем кой и какво е гледал ли? Човека е написал какво е гледано. Сменяме амортисьори и чакаме да видим ще има ли оплакване...щото точно това е станало, все едно никой от вас не го е ял тоя, та се правите на ощипани...е това ако не са хрантутници-здраве!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Уфф,не ми се пише толкова.. Едно ще ти кажа, нещата са много различни когато си чешеш хобито с биричка в ръка и когато си в голям сервиз. Има толкова много нюанси недоловими през форума че е безсмислено да се дават категорични мнения. И тъй като и ти ми се виждаш грамотен човек, не разбирам защо е тоя патос. Все пак само глупаците виждат нещата в черно и бяло.
-
- Мнения: 2150
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
E тук си прав-малко по-позитивно трябва. Хляб да има за всички! Да, в големия сервиз не всичко зависи от теб-началници, собственици, лакомия за печалби...и чат-пат има грамотни механици, дето знаят и разбират. Ама нищо не зависи от тях-не са си собственици! Прав си. Ама и аз съм прав, да се дразня. Ай лек и успешен ден biggrin.gif , без лоши чувства!
Re: Люлеене в предницата на Corolla E12
Каква дискусия се е заформила... 
СЪщия симптом,100% оня ден усетих в едно такси,полюлване напред назад(леко) при отпускане на съединителя
Та,да подчертая:според ТМ Ауто,и Питстоп,и кватралния майстор,и майстора който оправя Аудито ми в Горубляне колата проблеми с ходова част няма!Тампоните на носачите дори не са напукани!
Наистина,другите 3 двигателни тампона не са гледани
Самите амортесьори отпред са чисто нови,отзад са безпроблемни,тампоните горещо ме уверяваха в ТМ че са абсЕлютно здрави,и наистина,няма трополене или удари
Интересен факт-тези дни установих че единия преден-главинен лагер леко свири,и реших да ги сменя комплект,отидох в ТМ нотам цената за оригинала се оказа умопомрачителна-200 лева бройката,но видях че оригинално продават NSК като тойотски-е,аз ги намерих за 200 лева целия комплект+смяната
Интересното е че първоначално вградените бяха Seiko-дори не знаех че тази фирма прави автолагери

СЪщия симптом,100% оня ден усетих в едно такси,полюлване напред назад(леко) при отпускане на съединителя
Та,да подчертая:според ТМ Ауто,и Питстоп,и кватралния майстор,и майстора който оправя Аудито ми в Горубляне колата проблеми с ходова част няма!Тампоните на носачите дори не са напукани!
Наистина,другите 3 двигателни тампона не са гледани
Самите амортесьори отпред са чисто нови,отзад са безпроблемни,тампоните горещо ме уверяваха в ТМ че са абсЕлютно здрави,и наистина,няма трополене или удари
Интересен факт-тези дни установих че единия преден-главинен лагер леко свири,и реших да ги сменя комплект,отидох в ТМ нотам цената за оригинала се оказа умопомрачителна-200 лева бройката,но видях че оригинално продават NSК като тойотски-е,аз ги намерих за 200 лева целия комплект+смяната
Интересното е че първоначално вградените бяха Seiko-дори не знаех че тази фирма прави автолагери
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта