zi_zi_top написа:Android написа:...
Честно казано се бях ориентирал към ТМ Ауто, но последните коментари малко ме карат да размисля. Имам добра позната там, която твърди, че не пипат километрите, но кой знае....
Никой не ти казва, че ТМ Ауто въртят километрите. Километража се върти от ползващите лизинговия автомобил по 2 причини:
1. По-евтино ТО извън ТМ Ауто.
2. Лизинговите автомобили имат ограничение в пробега 90 000 км за 5 години и всеки километър над този пробег се заплаща по 15 ст.

Не, че варианта не е възможен, но това е възможен вариант и на запад (че там са и по-безскрупулни)...
Относно въртенето на километраж - чувал съм за два такива случаи - в единия човека въртеше километража НАПРЕД (защото му се плаща на километър

), а в другия - назад, но с малко (защото бе надхвърлил с 2-3 хиляди километрите за влизане в официален сервиз - ТО)... Превъртане на километраж му излизаше около 40-50лв, и не му се занимаваше всеки път да е в цирк за някаква си 30-50лв печалба.
И това са единични случаи.
Относно ограничение на лизинговия автомобил - при моя лизинг нямаше НИКАКВО ограничение на километрите, пък камо-ли някаква глоба.
Може да има при оперативния лизинг, въпреки, че имам познати, които карат коли на оперативен лизинг и въртят над 100х.км на година (колите ги сменят на около 200х.км). И са си изрядни - минават си ТО и т.н.
Моите автомобили и до момента минават ТО само в официалните сервизи - защо да рискувам с непознат сервиз, като разликата не е чак толкова голяма в обслужването.
Според мен българските ползватели са по-стриктни към обслужване на автомобилите си, защото традиционно автомобила тук винаги е бил ценна/луксозна вещ, към която се гледа с необходимата доза внимание
