Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Колеги от 19.03.2013г съм горд собственик на Тойота Корола Версо 1,8 VVT -i 2003г.и вече съм пред дилема какъв газов инжекцион да сложа на версо 1,8 135к.с 2003г.с двигател 1ZZ -FE - по точно разбрах че са доста капризни относно газовите инжекциони най-вече светване на лампите по таблото, забиване по кръстовищата влизане в авариен режим и т.н.т, проблеми с ламбда сондата смазване на клапаните (има ли смисъл от това при положение че се подава само на единия цилиндър). Да не говорим за емулатор на ламбда сондата, който работи с някакви осреднени стойности и подава сигнал на компютъра, че всичко е наред. Емулатор за дюзите и устройство за изключване на помпата на бензин за да не върти постоянно. Очаквам отговор от колеги с монтирани уредби как се държат автомобилите им, какви проблеми са отстранявали и коя уредба най-добре се държи на тези автомобили:
- БРЦ - 1350лв
- Ловато - 1150лв
- Фобос - около 1200лв.
- Томасето - около 1300лв.
- Стаг 4- 1400лв.
- Стаг 300- 1600лв
с бързи дюзи Rail(valtek),+160 за системката за омасляване на клапаните;+80лв за бутилка на мястото на резервната гума;+25лв за зарядно при входа за зареждане на бензина;
Относно компютрите има такива които вземат информацията от изхода на бензиновия компютър и се регулират спрямо неговата информация като така се избягва емулатора на ламбда сондата и грешките но дали са толкова напред технологиите.
- БРЦ - 1350лв
- Ловато - 1150лв
- Фобос - около 1200лв.
- Томасето - около 1300лв.
- Стаг 4- 1400лв.
- Стаг 300- 1600лв
с бързи дюзи Rail(valtek),+160 за системката за омасляване на клапаните;+80лв за бутилка на мястото на резервната гума;+25лв за зарядно при входа за зареждане на бензина;
Относно компютрите има такива които вземат информацията от изхода на бензиновия компютър и се регулират спрямо неговата информация като така се избягва емулатора на ламбда сондата и грешките но дали са толкова напред технологиите.
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Романо букса-букса.1400лв с бутилка на мястото на резервната гума и мобилна зареждачка.9л среден разход невъзможни проблеми с бедна смес,чек енжин и т.н.
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Още един + за романо и брс с обд комуникация. Ако монтираш от другите ще трябва да си станете близки с газаджията или да изучиш занаята
Аз съм с фобос, държи се прекрасно за сега, но ако можех сега щях да доплатя за брс или романо /обд/ и инжекторите им са много много по-добри и всичко...

Аз съм с фобос, държи се прекрасно за сега, но ако можех сега щях да доплатя за брс или романо /обд/ и инжекторите им са много много по-добри и всичко...
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16 Мар 2013 17:23
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Аз имам Тойота Авенсис 1,8 VVTi. Колата е 2004г, т.е. двигателя е същия. Имам монтирана газова уредба Романо с бутилка на мястото на резервната гума, извода за зареждане е до капачката на резервоара и система за допълнително подаване на масло за 1500лв. Вече съм изминал около 18000км и нямам абсолютно никакви проблеми. През това време 2 пъти сам я закачал на компютър за проверка за грешки и не бяха открити никакви.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Романо или Ловато. Но трябва да видиш окомплектовката че това Ловато е по-евтино от Фобус! И принципно ако майсторчетата не ги разбират нещата каквото и да сложиш ще е пълен провал !
И не знам на кои дюзи им викат бързи но разлика в бързодействието почти няма! Но за сметка на това има в дългодействието! Въобще недей да монтираш ГИ с дюзи за под 150лв. !!!!
ПС:
Въобще не се занимавай с омаслители и тн глупости!
И не знам на кои дюзи им викат бързи но разлика в бързодействието почти няма! Но за сметка на това има в дългодействието! Въобще недей да монтираш ГИ с дюзи за под 150лв. !!!!
ПС:
Въобще не се занимавай с омаслители и тн глупости!
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Благодаря на всички за отговорите малко скъпо ми идва 1400 лева за Романо обмислям Фобос - 1050лв. или дори по евтината Тамона - 950 лв. Докато обикалях да търся газов ижекцион попаднах на колега с тойота корола версо 1.6 VVT- i януари 2004г. - таксиметров шофьор с уредба БРЦ със система за смазване на клапаните всичко монтирано за 1900 лв. Та на думата 200 000 км. без проблем но от скоро му свети лампата за чека на таблото. Първата година е наливал масло в бутилката за смазване на клапаните (около 40 лв е маслото на месец по неговите думи) после не.
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Не стават! Поне както ти каза басс купи хубави инжектори, че тия които се предлагат с комплекта не стават за нищо, 20 000 км. и на боклука. Перфектно да е настроена газовата което е малко трудна цел за нашите мотори, след няколко стотин километра хода им се променя и става боза настройката. Докато романо, си се самонастройва и в комбинация с хубави инжектори нямаш ядове... Ако искаш фобос да ти дам моя на 4000км е biggrin.gif
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
аз съм с landi renzo и като цяло съм доволен и от уредбата и от момчетата които ми я монтираха , 2 години гаранция имам без ограничение в пробега за 1000-1100 лв
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Карах с Фобос Нисан Примера/настройка лично от И.Вендов собственик на марката/.При каталожни данни 5.4 извънградско най-нисък разход съм стигал 7,при по спортно каране 8.5л.В града не падна под 10,5-11л при каталог 8.9л за бензин.Среден 10-10.5л газ.Сега с Романото на Корола Версото ми дава 9л среден при същия стил на каране което мен лично ме учудва но е факт.Винаги зареждам пълно-пълно на ОМВ и грешка е изключена.Ловато ГИ се среща рядко заради вградения филтър в самия изпарител и вероятността за пукване при смяна на филтъра/развиване и завиване/.Марки ГИ много но фактора "майстор' като че ли е решаващ.Успех в търсенето.
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
аз карам Королата с БРЦ и съм много доволен. не свети чека и не съм ходил за донастройване. освен тази марка, препоръчвам ЛАНДИ РЕНЦО или РОМАНО.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Ланди за около 1000лв. пак си е смях, тези комплекти за под 1000лв. са тотален смях, на Ловато проблема е отсранен от поне 2 години.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 24 Окт 2011 20:29
- Местоположение: Велико Търново
- Автомобил: Verso 1.8
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
От две години съм с ланди и вечe над 20000 нямам проблем.Със система flashlube,бутилка на резервната гума и зареждане при капачката на резервоара. Всичко излезе 1250
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
аз карам Авенсис (T22 - комби) от 2002 г. с този двигател 1,8 / 129 к.с. / 1zz-fe
преди година сложих газов инжекцион на LOVATO с вакуумна система за мазането на клапаните FlashLube
сервиза го избрах от официалната страница на LOVATO
монтирах в София
цена:
- 1000 лв. газовата (42 л. вместимост на мястото на резервната гума) със скрита дупка за пълнене при гърловината на резервоара (това оскъпява с 50 лв.)
- 200 лв. системата за мазане с 0,5 л. масло (наколко майстори ме похвалиха за избора)
в последствие 1 л. от това масло струва 38 лв. и стига за около 20 000 км.
поръчвам го от страницата на официалния вносител и ми го доставят на адрес
до момента съм минал към 25 000 км.
резултата е следния:
градско в София ~ 11-12 л. / 100 км. в зависимост от сезона
извън града ~ 8-10 л. / 100 км. в зависимост от това колко я настъпвам/натоварена/климатик и т.н.
колата върви много добре, НО трябва периодично да я караш на бензин
майсторите ми казаха, че е най-добре при всяко извънградско по 20 км. спокойно на нормална предавка (не е нужно да я режеш)
така гарантираш нормалната работа на дюзите
преди година сложих газов инжекцион на LOVATO с вакуумна система за мазането на клапаните FlashLube
сервиза го избрах от официалната страница на LOVATO
монтирах в София
цена:
- 1000 лв. газовата (42 л. вместимост на мястото на резервната гума) със скрита дупка за пълнене при гърловината на резервоара (това оскъпява с 50 лв.)
- 200 лв. системата за мазане с 0,5 л. масло (наколко майстори ме похвалиха за избора)
в последствие 1 л. от това масло струва 38 лв. и стига за около 20 000 км.
поръчвам го от страницата на официалния вносител и ми го доставят на адрес
до момента съм минал към 25 000 км.
резултата е следния:
градско в София ~ 11-12 л. / 100 км. в зависимост от сезона
извън града ~ 8-10 л. / 100 км. в зависимост от това колко я настъпвам/натоварена/климатик и т.н.
колата върви много добре, НО трябва периодично да я караш на бензин
майсторите ми казаха, че е най-добре при всяко извънградско по 20 км. спокойно на нормална предавка (не е нужно да я режеш)
така гарантираш нормалната работа на дюзите
-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Re: Корола Версо 1,8VVT -i 2003г. 135к.с - газов инжекцион
Не ти е нужен тоя "омаслител", но ти си знаеш. "Заволи" също е добра по отношение качество-цена.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта