Corolla E11 4E-FE - проблем при студен старт

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: Corolla E11 4E-FE - проблем при студен старт

Мнение от alalexll » 25 Мар 2013 21:19

DMDimitrov написа:
alalexll написа: Температурата на антифриза.
Заради него, я закачаха на диагностика (т.е. закъсяват се 2 пина и се дава на контакт да се види дали ще изплюе някакъв код за грешка чрез примигване на check engine), но компютъра не рапортува грешки.
Само така ли проверихте дали работи коректно.Преди по малко от година имах подобни симптоми на моята кола,за съжаление казвам че прочути диагностици я гледаха колата и никой не разбра проблема,и с гордост казвам че сам си открих проблема,по най фасулския начин естествено с помоща на английските форуми.Просто разкачих буксата от датчика,веднага светна чекенджина и колата влезна в някакви средни стойности заложени от завода производител,и о чудо колата се оправи.Закачам буксата и след някой и друг км. колата почва да прекъсва но не и записва грешки и нито веднъж не записа грешки че датчика дава грешни стойности,а той си е давал грешни стойности.Така че великите майстори ако не им каже компютара ,че има проблем някаде, не могат да мислят.Единствения проблем на разкачения датчик е че сутрин колата не може да запали,и аз само го закачах зада запали и после го разкачах така минах повече от 1000км докато дойде новия датчик,закупих го от тмауто на цена 140лв.Арабите го предлагат по евтино някаде 30-35лв.Та опитай го,при мен проработи.

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Corolla E11 4E-FE - проблем при студен старт

Мнение от DMDimitrov » 26 Мар 2013 13:16

alalexll написа:
DMDimitrov написа:
alalexll написа: Температурата на антифриза.
Заради него, я закачаха на диагностика (т.е. закъсяват се 2 пина и се дава на контакт да се види дали ще изплюе някакъв код за грешка чрез примигване на check engine), но компютъра не рапортува грешки.
Само така ли проверихте дали работи коректно.Преди по малко от година имах подобни симптоми на моята кола,за съжаление казвам че прочути диагностици я гледаха колата и никой не разбра проблема,и с гордост казвам че сам си открих проблема,по най фасулския начин естествено с помоща на английските форуми.Просто разкачих буксата от датчика,веднага светна чекенджина и колата влезна в някакви средни стойности заложени от завода производител,и о чудо колата се оправи.Закачам буксата и след някой и друг км. колата почва да прекъсва но не и записва грешки и нито веднъж не записа грешки че датчика дава грешни стойности,а той си е давал грешни стойности.Така че великите майстори ако не им каже компютара ,че има проблем някаде, не могат да мислят.Единствения проблем на разкачения датчик е че сутрин колата не може да запали,и аз само го закачах зада запали и после го разкачах така минах повече от 1000км докато дойде новия датчик,закупих го от тмауто на цена 140лв.Арабите го предлагат по евтино някаде 30-35лв.Та опитай го,при мен проработи.
Ами не знам по какъв друг начин да се провери дали работи, освен чрез смяната с нов, след като компютъра не регистрира грешки....
Ок, мерси колега, ще пробвам каквото съветваш, само че, ако не се лъжа, в цялата верига не е само един датчик за антифриза? Или бъркам? Предполагам, че говориш за този, който се намира под бобините и е забит в корпуса на двигателя, и има триъгъловидна букса отзад за включване на кабела?
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

Аватар
dil
Мнения: 179
Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
Местоположение: София
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Corolla E11 4E-FE - проблем при студен старт

Мнение от dil » 04 Апр 2013 17:24

И аз имам подобен проблем, даже съм споменавъл във форума за него.
В крайна сметка стигнах до извода че имам проблеми с инжекторните дюзи.
Аз карам на газ така че при мен е нормално да се получи.
Периодично чистя дроселовата клапа и забелязвам че след почистване със спрей за карбуратори, ефекта почти изчезва за няколко дена.
По време на почистването впръсквам от спрея в дросела на работещ двигател и подавам газ.

Та така, според мен са инжектори, даже намерих къде да ги чистя, но в крайна сметка се отказах.
Прочетох мнения за разни "дефекти" които се получават с инжекторите след чистене и реших да се примиря на този етап с проблема.
Ако станат много по-зле нещата пак ще мисля.. пък и идва лято - като е топло всичко е "6" cool.gif
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта