Само така ли проверихте дали работи коректно.Преди по малко от година имах подобни симптоми на моята кола,за съжаление казвам че прочути диагностици я гледаха колата и никой не разбра проблема,и с гордост казвам че сам си открих проблема,по най фасулския начин естествено с помоща на английските форуми.Просто разкачих буксата от датчика,веднага светна чекенджина и колата влезна в някакви средни стойности заложени от завода производител,и о чудо колата се оправи.Закачам буксата и след някой и друг км. колата почва да прекъсва но не и записва грешки и нито веднъж не записа грешки че датчика дава грешни стойности,а той си е давал грешни стойности.Така че великите майстори ако не им каже компютара ,че има проблем някаде, не могат да мислят.Единствения проблем на разкачения датчик е че сутрин колата не може да запали,и аз само го закачах зада запали и после го разкачах така минах повече от 1000км докато дойде новия датчик,закупих го от тмауто на цена 140лв.Арабите го предлагат по евтино някаде 30-35лв.Та опитай го,при мен проработи.DMDimitrov написа:Заради него, я закачаха на диагностика (т.е. закъсяват се 2 пина и се дава на контакт да се види дали ще изплюе някакъв код за грешка чрез примигване на check engine), но компютъра не рапортува грешки.alalexll написа: Температурата на антифриза.
Corolla E11 4E-FE - проблем при студен старт
Re: Corolla E11 4E-FE - проблем при студен старт
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Corolla E11 4E-FE - проблем при студен старт
Ами не знам по какъв друг начин да се провери дали работи, освен чрез смяната с нов, след като компютъра не регистрира грешки....alalexll написа:Само така ли проверихте дали работи коректно.Преди по малко от година имах подобни симптоми на моята кола,за съжаление казвам че прочути диагностици я гледаха колата и никой не разбра проблема,и с гордост казвам че сам си открих проблема,по най фасулския начин естествено с помоща на английските форуми.Просто разкачих буксата от датчика,веднага светна чекенджина и колата влезна в някакви средни стойности заложени от завода производител,и о чудо колата се оправи.Закачам буксата и след някой и друг км. колата почва да прекъсва но не и записва грешки и нито веднъж не записа грешки че датчика дава грешни стойности,а той си е давал грешни стойности.Така че великите майстори ако не им каже компютара ,че има проблем някаде, не могат да мислят.Единствения проблем на разкачения датчик е че сутрин колата не може да запали,и аз само го закачах зада запали и после го разкачах така минах повече от 1000км докато дойде новия датчик,закупих го от тмауто на цена 140лв.Арабите го предлагат по евтино някаде 30-35лв.Та опитай го,при мен проработи.DMDimitrov написа:Заради него, я закачаха на диагностика (т.е. закъсяват се 2 пина и се дава на контакт да се види дали ще изплюе някакъв код за грешка чрез примигване на check engine), но компютъра не рапортува грешки.alalexll написа: Температурата на антифриза.
Ок, мерси колега, ще пробвам каквото съветваш, само че, ако не се лъжа, в цялата верига не е само един датчик за антифриза? Или бъркам? Предполагам, че говориш за този, който се намира под бобините и е забит в корпуса на двигателя, и има триъгъловидна букса отзад за включване на кабела?
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г
Lexus RX400h, 2008г
- dil
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Corolla E11 4E-FE - проблем при студен старт
И аз имам подобен проблем, даже съм споменавъл във форума за него.
В крайна сметка стигнах до извода че имам проблеми с инжекторните дюзи.
Аз карам на газ така че при мен е нормално да се получи.
Периодично чистя дроселовата клапа и забелязвам че след почистване със спрей за карбуратори, ефекта почти изчезва за няколко дена.
По време на почистването впръсквам от спрея в дросела на работещ двигател и подавам газ.
Та така, според мен са инжектори, даже намерих къде да ги чистя, но в крайна сметка се отказах.
Прочетох мнения за разни "дефекти" които се получават с инжекторите след чистене и реших да се примиря на този етап с проблема.
Ако станат много по-зле нещата пак ще мисля.. пък и идва лято - като е топло всичко е "6"
В крайна сметка стигнах до извода че имам проблеми с инжекторните дюзи.
Аз карам на газ така че при мен е нормално да се получи.
Периодично чистя дроселовата клапа и забелязвам че след почистване със спрей за карбуратори, ефекта почти изчезва за няколко дена.
По време на почистването впръсквам от спрея в дросела на работещ двигател и подавам газ.
Та така, според мен са инжектори, даже намерих къде да ги чистя, но в крайна сметка се отказах.
Прочетох мнения за разни "дефекти" които се получават с инжекторите след чистене и реших да се примиря на този етап с проблема.
Ако станат много по-зле нещата пак ще мисля.. пък и идва лято - като е топло всичко е "6"

Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта